Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

                   

 

Specjalistyczne warsztaty online

Revenue Management – jak optymalizować koszty i sprawnie zarządzać budżetem, aby zwiększyć rentowność hotelu

Dobre praktyki warszawskiego hotelu Airport Hotel Okęcie ****

Warsztaty poprowadzi Karol Ronowski

Jeżeli chcesz:
  • Dowiedzieć się, jak zoptymalizować pracę hotelu wzorując się na dobrych praktykach hotelu Airport Hotel Okęcie ****,
  • Skutecznie monitorować wyniki, aby nieustannie podnosić standardy obsługi hotelowej,
  • Poznać konkretne wskazówki z zakresu zarządzania obiektem, które pozwolą wyróżnić się Twojemu hotelowi na tle konkurencji,
  • Stworzyć miejsce, które ma ustandaryzowane procedury, ale oferuje klientom niepowtarzalny klimat i atrakcyjne zakwaterowanie,

Weź udział w warsztatach, które wskażą praktyczne rozwiązania łączące dbanie o komfort odwiedzających z jednoczesnym zachowaniem wysokiej rentowności obiektu.

Dzięki warsztatom:
  • Poznasz strategie zarządzania hotelem dopasowane do typu obiektu oraz budżetu.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał dodatkowych usług w generowaniu zysków.
  • Poszerzysz swoją wiedzę z dziedziny pricingu.
  • Nauczysz się dostrzegać ukryte koszty w danych sektorach oraz je minimalizować.
  • Zrozumiesz, jak wykorzystać dane, które już posiadasz, w analizie i planowaniu budżetu hotelu.
  • Zobaczysz, jak inne hotele radzą sobie z kosztami i jakie rozwiązania wybierają, by optymalizować finanse.
Program warsztatów
MODUŁ I

Analiza finansów, źródła zysków i strat - Revenue Management from zero to Revenue Hero

  • Istotne jednostki miary pracy Revenue Management – RevPAR, TrevPAR, RevPAM, ADR, OCC, LOS, CTA, CTD – czym są i kiedy ich używać, aby zoptymalizować przychody?
  • Gdzie jest miejsce mojego obiektu na lokalnym/globalnym rynku, czyli jak właściwie dobrać konkurencje i co badać? Identyfikacja i prowadzenie swojego compsetu.
  • Property Managment System (PMS) – jak sprawić, by nie był przeszkodą, a potężnym narzędziem w Revenue Managemencie.
  • Rachunek zysków i strat, „displacement analysis”, analiza odmów – czyli jak zbadać zyskowność rezerwacji grupowych oraz MICE?
  • Narzędzia, raporty pickup, pace, forecast. Co i kiedy trzeba zrobić, by mieć realny obraz realizacji planów w czasie rzeczywistym?
MODUŁ II

Strategia kluczem do sukcesu, czyli pricing w pigułce – jak dostrzec obszary generujące koszty i efektywnie nimi zarządzać?

  • Czynniki kosztotwórcze w hotelarstwie. Co najczęściej wpływa na zły wynik finansowy recepcji i jakie wydatki mogą stanowić główne źródła kosztów operacyjnych?
  • Taktyki na zmaksymalizowanie zysku poprzez niwelację kosztów pozyskania klienta.
  • Omówienie RateShoppera – kalendarz wydarzeń oraz własne doświadczenia z lokalnym rynkiem kluczem do sukcesu.
  • Ciastko sprzedażowe, czyli różnice w zachowaniu oraz budżecie różnych typów gościa hotelowego odpowiedzią na pytanie, czy obiekt potrzebuje gości z każdego segmentu.
  • Elastyczność cenowa uwzględniająca sezonowość, wydarzenia specjalne i specyfikę rynku, a utrzymanie rentowności w krótkim i długim okresie.
MODUŁ III

Budżetowanie – szklana kula czy jednak czysta matematyka?

  • Budżetowanie, USALI i GOP (Gross Operating Profit) – jak i dlaczego warto mieć?
  • Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych stworzyć strategię cenową „szytą na miarę” obiektu hotelowego?
  • Wyznaczenie optimum rentowności usług hotelowych i dodatkowych - jak policzyć minimalną cenę, przy której Hotel „zarabia”?
  • Sprecyzowanie najbardziej kosztownych i przychodowych elementów oferty hotelu - noclegi, wyżywienie, usługi dodatkowe - jak wykorzystać informacje które posiadają do stworzenia rentownej strategii cenowej z wykorzystaniem cross-sellingu i up-sellingu?
  • Znaczenie opinii gości a zwiększenie przychodów obiektu – jaki jest związek lepszym wynikiem Global Review Index (GRI) a REVPAR oraz tego, jak konstruktywna krytyka przekazywana przez Gości może zwiększyć przychody hotelu?
Warsztaty poprowadzi:
Karol Ronowski
Karol Ronowski

Revenue Manager, Airport Hotel Okęcie****

Absolwent Wydziału Energetyki i Chemii Jądrowej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Fizyki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Z pasji jednak od ponad 10. lat jest związany z branżą hotelarską. Swoją karierę zawodową zaczynał w Centrum Obsługi KPRP, gdzie zajmował się kompleksową obsługą rezerwacji oraz zarządzeniem ceną. Obecnie od ponad 5 lat obejmuje stanowisko Revenue Managera w niezależnym Airport Hotel Okęcie **** w Warszawie, gdzie odpowiedzialny jest kreowanie polityki revenue managementu oraz dystrybucji cen. Na co dzień do jego zadań należy kontrola wyników finansowe obiektu, którą skutecznie prowadzi z wykorzystaniem autorskich analiz oraz rynkowych narzędzi Business & Market Intelligence. Efektywnie realizowany controlling finansowy wspierający procesy operacyjne w Airport Hotel Okęcie to kolejna z jego kluczowych umiejętności. Z sukcesem odbudował pozycję rynkową Airport Hotel Okęcie jako lidera MICE w po pandemicznym 2022 roku. Również w 2022 roku został nominowany do prestiżowej nagrody „Hotelarza Roku” w kategorii „Revenue Manager”. Od dłuższego czasu jako prelegent i trener dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z hotelarzami, restauratorami i inwestorami w ramach paneli oraz szkoleń specjalistycznych. W październiku 2022 roku występował w panelu „Wyzwania w zarządzaniu dystrybucją online” dotyczącym Revenue Managementu na pełnym inspiracji Hotel Marketing Conference organizowanej przez Profitroom.com.

Koszt uczestnictwa

OSTATNIE MIEJSCA!

Przy zgłoszeniu do 13 października 2024 r. - taniej o 100 zł netto!

Udział STANDARD

Online

30.10.2024

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
Udział PREMIUM

Online

30.10.2024

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy