Organizator:
Weź udział w warsztatach, które wskażą praktyczne rozwiązania łączące dbanie o komfort odwiedzających z jednoczesnym zachowaniem wysokiej rentowności obiektu.
Revenue Manager, Airport Hotel Okęcie****
Absolwent Wydziału Energetyki i Chemii Jądrowej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Fizyki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Z pasji jednak od ponad 10. lat jest związany z branżą hotelarską. Swoją karierę zawodową zaczynał w Centrum Obsługi KPRP, gdzie zajmował się kompleksową obsługą rezerwacji oraz zarządzeniem ceną. Obecnie od ponad 5 lat obejmuje stanowisko Revenue Managera w niezależnym Airport Hotel Okęcie **** w Warszawie, gdzie odpowiedzialny jest kreowanie polityki revenue managementu oraz dystrybucji cen. Na co dzień do jego zadań należy kontrola wyników finansowe obiektu, którą skutecznie prowadzi z wykorzystaniem autorskich analiz oraz rynkowych narzędzi Business & Market Intelligence. Efektywnie realizowany controlling finansowy wspierający procesy operacyjne w Airport Hotel Okęcie to kolejna z jego kluczowych umiejętności. Z sukcesem odbudował pozycję rynkową Airport Hotel Okęcie jako lidera MICE w po pandemicznym 2022 roku. Również w 2022 roku został nominowany do prestiżowej nagrody „Hotelarza Roku” w kategorii „Revenue Manager”. Od dłuższego czasu jako prelegent i trener dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z hotelarzami, restauratorami i inwestorami w ramach paneli oraz szkoleń specjalistycznych. W październiku 2022 roku występował w panelu „Wyzwania w zarządzaniu dystrybucją online” dotyczącym Revenue Managementu na pełnym inspiracji Hotel Marketing Conference organizowanej przez Profitroom.com.
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!