Uwaga! Sprzedaż zakończona! Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą >>

PROFESJONALNE WARSZTATY DLA MENEDŻERÓW I WŁAŚCICIELI  HOTELI I OBIEKTÓW SPA&WELLNESS

Skuteczne zarządzanie obiektem ze strefą SPA na przykładzie Hotelu NOTERA SPA w Borach Tucholskich

Jak zbudować ofertę SPA, aby znacznie zwiększyć zyski hotelu i przyciągnąć gości indywidualnych i biznesowych?

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa wynosi 1399 zł netto.
  • W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • Możliwość konsultacji z prelegentem,
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach.
PRZEDSPRZEDAŻ!

Niższa cena przy zgłoszeniu do 17 maja 2019 r.!
Tylko 1099 zł netto (zamiast 1399zł netto)!

Prelegent
Anna Wojaczek
Anna Wojaczek

Konsultant hoteli spa, właścicielka firmy consultingowej, menedżer w branży hoteli, Spa&Wellness. Odnosi wymierne sukcesy we wdrażaniu strategii obiektów hotelowych/spa, w zakresie sprzedaży i zysku finansowego, łącząc wiedzę z praktyką. W branży hoteli spa od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Hotelach Diament ****Ustroń, Olimpic Ustroń ****, Binkowski Resort, Hotel Polanica Resort & Spa ****, Talaria Resort&Spa, właścicielka studia Urody Shanae, Kreatorka Eko spa w Hotelu Jaskółka ***. W chwili obecnej konsultant, doradca i menedżer spa i rynku indywidualnego w Hotelu Notera SPA.

PROGRAM WARSZTATÓW
Panel 1

Jak stworzyć atrakcyjną ofertę hotelu ze strefą SPA&Wellness, która wyróżni nas na rynku i zwiększy obroty hotelu?

  • Jak na podstawie posiadanych danych z pierwszego półrocza stworzyć profil odwiedzającego i dopasować do niego ofertę hotelu i SPA?
  • Jak zbudować atrakcyjną ofertę SPA&Wellness uwzględniającą indywidualne potrzeby gościa hotelowego – co sprawdzi się w przypadku rodzin z dziećmi, par czy klientów biznesowych?
  • Jak wykorzystać otoczenie i lokalizację obiektu do uatrakcyjnienia oferty SPA&Wellness? – na przykładzie rozwiązań inspirowanych naturą stosowanych w Hotelu Notera SPA.
  • Jak poszukiwać lokalnych wytwórców i dostawców – jak przygotować atrakcyjną ofertę związaną z regionem, która sprzedaje?
  • Czego szuka współczesny gość obiektu ze SPA – jak stworzyć nowoczesną i rentowną ofertę, która zadowoli klientów?
  • Własna marka kosmetyków, lokalne produkty w strefie wellness – co wyróżni naszą ofertę i sprawi, że goście nas zapamiętają?
Panel 2

Revenue Manager w obiekcie SPA&Wellnes – jak dzięki prostym zabiegom znacznie podnieść wyniki sprzedażowe Twojego obiektu?

  • Podział gości hotelowych pod kątem segmentacji: różnice w zachowaniu oraz budżecie różnych typów klienta - czy Twój hotel potrzebuje gości z każdego z dostępnych na rynku segmentów.
  • Jaką strategię cenową przyjąć dla grup mniej i bardziej zamożnych? Jaki wpływ na nasze działania powinna mieć konkurencja?
  • Analiza rentowności zróżnicowanych pakietów SPA&Wellness – jakie parametry muszą być spełnione, aby się dobrze sprzedawały na podstawie doświadczeń Hotelu Notera SPA
    • pakiety dla klientów indywidualnych
    • pakiety dla grup zorganizowanych
    • pakiety biznes
  • Jak przygotować ofertę wyjątkowo korzystną dla stałych gości, ale też rentowną dla nas?
  • Elastyczność cenowa uwzględniająca sezonowość, wydarzenia specjalne i specyfikę rynku a utrzymanie rentowności w krótkim i długim okresie – jak sobie z tym radzi Hotel Notera SPA?
Panel 3

Jak zwiększyć obroty dzięki spójnej strategii obsługi gościa hotelowego?

  • Jak dbać o pracowników obiektu SPA&Wellness, szczególnie tych mających bezpośredni kontakt z gośćmi, aby swoim zadowoleniem zarażali odwiedzających? - na przykładzie rozwiązań funkcjonujących w Hotelu Notera SPA.
  • Jak szkolić pracowników bez doświadczenia, aby szybko zidentyfikowali się z misją i wizją hotelu i reprezentowali ją wobec gości hotelowych?
  • Jak stworzyć procedury obsługi klienta w kanale online – na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę?
  • Jak zachęcać naszych gości do dzielenia się pozytywnymi komentarzami w Internecie?
  • Jak rozmawiać z gośćmi podczas ich pobytu, aby szybko i właściwie reagować na ich ewentualne niezadowolenie?
Panel specjalny

Zwiedzanie Hotelu Notera SPA, podczas którego prowadząca omówi rozwiązania stosowane w obiekcie, które przekładają się na wzrost zadowolenia gości

  • Strefa SPA z gabinetami zabiegowymi
  • Strefa wellness z saunami i basenem
  • Sauna ceremonialna
  • Strefa poza stresem – basen floatingowy
  • Części wspólne – strefa rozrywki, fitness, cardio, restauracja
  • Część hotelowa z pokojami
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WYDARZENIU:
  • Poznasz od kuchni Hotel Notera SPA w Borach Tucholskich i zobaczysz, jak udało mu się w krótkim czasie osiągnąć wysokie progi obłożenia,
  • Zobaczysz, które usługi  SPA cieszą się największym zainteresowaniem gości hotelowych i przynoszą hotelowi realny zysk,
  • Zwiedzisz Hotel Notera SPA i zainspirujesz się rozwiązaniami przyjaznymi dla środowiska, które budują rozpoznawalność obiektu i przekładają się na większe zainteresowanie gości
  • Dowiesz się, jak stworzyć strategię zarządzania ofertą SPA&Wellness dla własnego obiektu, która zapewni wzrost atrakcyjności i większą ilość gości,
  • Wyjedziesz z gotowymi do wdrożenia pomysłami, które przełożą się na większe obłożenie i wzrost satysfakcji Twoich gości.
Podczas tego prestiżowego wydarzenia Anna Wojaczek, Menedżer SPA w Hotelu Notera SPA, wraz z zapleczem specjalistów, opowie i pokaże na konkretnych przykładach:
  • Jak zarządzać  całym hotelem – ze wskazaniem na poszczególne działy obiektu?
  • Jak zbudować strategię sprzedaży i promocji, by wyróżnić się na rynku obiektów hotelowych ze strefą spa & wellness?
  • Jak odpowiadać na oczekiwania współczesnego klienta obiektu ze strefą SPA&Wellness – w jakie usługi warto zainwestować, aby przełożyły się na większe zyski?
  • Jak wyróżnić się na rynku korzystając z lokalnych wytwórców i artystów – jak do nich dociera Hotel Notera SPA i jak to wpływa na zainteresowanie gości?
  • Jak przenieść spa na talerz – czyli Wellness w hotelowej kuchni?
  • Jaką rolę w kształtowaniu prestiżu obiektu pełni Revenue Manager SPA i jak to przekłada się na zyski hotelu – jak stworzyć ofertę SPA, która sprzedaje?
  • Jak dzięki drobnym detalom nawiązujących do głównych założeń hotelu zachować spójny wizerunek, który spodoba się gościom, dzięki czemu chętnie do niego powrócą?
  • Jak wzorcowe zasady wdrażania i szkolenia pracowników bez doświadczenia przekładają się na wzrost zadowolenia gości hotelowych?
  • Co przekłada się na pozytywne opinie gości – jak zachęcać ich do pozostawiania pozytywnych komentarzy w sieci i polecania naszych usług innym?

Uwaga! Ściśle określona liczba miejsc! Decyduje kolejność zgłoszeń!

Hotel Notera SPA w 2018 r. otrzymał nagrodę Perfect SPA Awards w kategorii Najlepszy Hotel Nad Jeziorami. Sukces ten osiągnął zaledwie 8 miesięcy po rozpoczęciu działalności.

Jeżeli chcesz:
  • dowiedzieć się, jak w 8 miesięcy od otwarcia osiągnąć wysoki procent obłożenia hotelu,
  • zobaczyć, jak perfekcyjnie dopasować oferty do klienta indywidualnego i biznesowego,
  • podpatrzeć, jak dzięki wysokim standardom obsługi gościa uzyskać status Znakomity 9.3/10 na portalu Booking.com,
  • podpatrzeć detale i szczegóły oferty, dzięki którym goście nie tylko wracają, ale także wystawiają pochlebne komentarze i polecają nasze usługi innym,

Weź udział w warsztatach z zarządzania obiektem hotelowym ze strefą SPA w hotelu, w którym każda nawet najdrobniejsza usługa została zaprojektowana tak, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego gościa.

UNIKALNE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W NASZYCH WARSZTATACH:

PRACA NA ŻYWYM ORGANIZMIE

Zobaczysz, jak rozwiązania, o których mówi prelegentka, działają w praktyce podczas zwiedzania Hotelu Notera SPA.

FORMUŁA "CASE STUDY"

Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach stosowanych przez nich w praktyce, a które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują.

100% PRAKTYCZNYCH PORAD

Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można zastosować bezpośrednio w swoim obiekcie – prelegent na bieżąco tłumaczy, jak przystosować je do własnego obiektu.

WYJĄTOWE OBIEKTY

Wybieramy wyjątkowe obiekty z całej Polski, które wyróżniły się na tle konkurencji i mają najlepsze praktyki w obsłudze gościa, marketingu czy SPA management i umożliwiamy ich poznanie.

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy