Uwaga! SPRZEDAŻ SZKOLENIA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA! >>

Organizator:

HR BUSINESS PARTNER       BIZNES HOTEL

 

Certyfikowane Warsztaty Online

Jak poradzić sobie z brakiem pracowników w hotelu?

77% hoteli przyznaje, że brak pracowników jest największym wyzwaniem w branży hotelowej  w 2021 roku. Prognozy są jednoznaczne - prawdziwy kryzys pracowniczy dopiero przed nami!

 

Tylko u nas znajdziesz prawdziwą tarczę antykryzysową dla hotelarstwa.

 

Dowiedz się, w jaki sposób przyciągnąć oraz utrzymać lojalnego i wartościowego pracownika w największym kryzysie na rynku pracowniczym.  Zarządzanie pracownikami „po nowemu” będzie przepustką do maksymalizacji zysków.

Jeżeli:
  • w Twoim hotelu rekrutacja trwa ciągle i praktycznie nigdy się nie kończy, pracownicy ciągle się zmieniają, przez co cały trzeba szkolić nowych i trudno zintegrować zespół,
  • chciałabyś skutecznie wyławiać w rekrutacji pracowników, którzy zwiążą się z hotelem na dłużej i będą chcieli rozwijać się zawodowo stając się najlepszą wizytówką obiektu,
  • nie możesz sprawnie zaplanować pracy, bo codziennie mierzysz się z nieprzewidzianymi nieobecnościami członków zespołu takimi jak zwolnienia, urlopy na żądanie czy porzucenie pracy,
  • boisz się, że Twoi doświadczeni pracownicy przejdą do konkurencji, a Ty pozostaniesz z kolejnym wakatem

    to weź udział w jedynym na rynku praktycznym szkoleniu, dzięki któremu poznasz rozwiązania z powodzeniem stosowane przez managerów oraz właścicieli hoteli o różnej wielkości i zbudujesz stabilny zespół pracowników poprzez znajomość najnowszych technik i narzędzi rekrutacyjnych, wprowadzenie skutecznych systemów motywacji, wynagrodzeń czy outsourcingu kadr.

Podczas spersonalizowanego szkolenia:
  • nauczysz się budować atrakcyjny i rentowny dla Twojego biznesu system wynagrodzeń, który ograniczy rotację w zespole oraz pozwoli ściągnąć pracowników konkurencji,
  • stworzysz wyróżniającą się strategię motywacyjną, która wpłynie na większą lojalność i wydajność przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi gości hotelowych,
  • przygotujesz się na nagłe zastępstwa i wakaty, zaczniesz zwinnie zarządzać ludźmi, procesami i ryzykiem w nowej rzeczywistości branży hotelarskiej,
  • dowiesz się, jak szybko i z sukcesem rekrutować pracowników niższego i wyższego szczebla używając nowoczesnych i bardzo skutecznych metod,
  • przeanalizujesz swój dotychczasowy system zarządzania pracownikami, wyłonisz obszary do poprawy i przygotujesz plan naprawczy, który wdrożysz w życie po powrocie do obiektu,
  • dowiesz się, jak wdrażać zmiany i radzić sobie z presją pracowniczą, aby nie wpłynęły negatywnie na zespół i nie przełożyły się na odpływ pracowników.

Program warsztatów
Moduł I

Techniki skutecznej rekrutacji – co zrobić żeby pracownicy chcieli u Ciebie pracować?

  • Jak zidentyfikować „idealnych" kandydatów, gdzie ich szukać i jak do nich docierać?
  • Jak konstruować ogłoszenia o pracę w sytuacji, gdy zawody okołohotelowe nie cieszą się takim zainteresowaniem, jak w poprzednich latach?
  • Co zrobić, żeby realnie zwiększyć liczbę jakościowych CV? Brak widełek wynagrodzenia, nieatrakcyjna grafika, mglisty zakres obowiązków, brak benefitów – które elementy ogłoszenia o pracę zniechęcają kandydatów?
Moduł II

Jak unikać błędów rekrutacyjnych? Jak wprowadzić pracownika do firmy.

  • Od czego zacząć rekrutację? Przygotowanie profilu stanowiska na przykładzie Formuły Sukcesu Zawodowego Harrison Assessments.
  • Jak wybrać kluczowe kompetencja dla danego stanowiska - jak rekrutować kelnera, managera, kucharza? Omówienie kluczowych kompetencji managerskich.
  •  Jak przeprowadzać proces rekrutacji tak aby wybrać kandydata najbardziej dopasowanego do stanowiska? Jak skutecznie wyławiać w rekrutacji pracowników, którzy zwiążą się z hotelem na dłużej, będą chcieli się rozwijać zawodowo i staną się najlepszą wizytówką obiektu? Jak zachęcić kandydata do przyjęcia Twojej oferty pracy?
  • Jak oceniać kwalifikacje kandydatów nie przeglądając każdego CV? Jak je oceniać na przykładzie kwestionariusza Harrison Assessments?
  • Jak przygotować się do wywiadu i jak go skutecznie przeprowadzić, aby łatwo porównać kandydatów? Jak wybrać najbardziej dopasowanego kandydata?
  • Hospitality od podszewki – poznaj gotowe do wdrożenia skrypty szkoleń onboardingowych oraz strategie szkoleń online, które realnie obniżą koszty wdrożenia nowych osób, podnosząc jednocześnie standardy obsługi gości.
Moduł III

Narzędzia i niestandardowe metody utrzymania pracowników – jak ograniczyć rotację pracowników do minimum?

  • Jak sprawdzić oczekiwania i potrzeby pracowników?
  • Jak zweryfikować, czy spełniam potrzeby pracowników na przykładzie badania zaangażowania i satysfakcji?
  • Jak wykorzystać wiedzę dotyczącą potrzeb pracowników, by związali się z hotelem na dłużej?
  • Jak badać i dostrzegać potrzeby członków zespołu, aby nie zaskoczyły Cię „nagromadzone” roszczenia lub konflikty?
  • Jak zbudować atmosferę zaangażowania w zespołach pracowniczych, tak aby pracownicy utożsamiali się z obiektem i potrafili ze sobą współpracować oraz utrzymywali wysoki poziom satysfakcji z pracy?
Uwaga!

Szkolenie jest dostępne w 3 różnych wersjach:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu
  • wersja SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + dostęp do specjalistycznego kursu online „Rekrutacja oparta na kompetencjach”

Zamawiając szkolenie w wersji SUPERPREMIUM uczestnicy otrzymają dodatkowo dostęp do kursu online „Rekrutacja oparta na kompetencjach”, w ramach którego dowiedzą się:

  • jak minimalizować ryzyko nietrafionych rekrutacji metodą umiejętnego doboru kandydatów
  • jakie są najbardziej skuteczne narzędzia badające kompetencje stosowane do selekcji kandydatów,
  • jak w profesjonalny sposób badać kompetencje pracowników i osób rekrutowanych.

(więcej o kursie: https://www.uniqskills.com/pl/hr/rekrutacja-oparta-na-kompetencjach)


Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • właścicieli hotelów lub obiektów hotelowych,
  • dyrektorów lub menedżerów obiektów hotelowych,
  • szefów personelu w hotelach,
  • specjalistów ds. HR w obiektach hotelowych.
Warsztaty poprowadzi:
Michał Banaszkiewicz

Senior konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze HR. Certyfikowany konsultant Harrison Assessments od 2012 roku. Doświadczony asesor zarówno w klasycznych procesach AC/DC, jak i w assessmentach on-line. Specjalizuje się w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na wszystkie szczeble w organizacjach. Z pasją realizuje projekty konsultingowe związane z rozwojem talentów, również za pomocą narzędzi psychometrycznych. Przygotowywał i prowadził szereg projektów w zakresie oceny kompetencji i rozwoju pracowników w oparciu m.in. o metodologię Harrison Assessments. Jest trenerem akredytacyjnym Harrison Assessments. Jestem także asesorem w projektach AC/DC.  Specjalizuje się w realizacji procesów rekrutacyjnych.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do specjalistycznego kursu online „Rekrutacja oparta na kompetencjach”.
Wybierz swoją wersję

 

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy