Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Patronat medialny:

Menedżer Produkcji

 

Ogólnopolskie Certyfikowane Warsztaty

 

Najlepsze praktyki w zarządzaniu i motywowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych oraz skuteczne metody coachingowe

Jeżeli chcesz:
  • zmotywować swój zespół, aby osiągał lepsze wyniki w pracy
  • stworzyć zespół, który współpracuje a nie rywalizuje
  • podnieść wydajność i efektywność swoich ludzi
  • mieć pewność, że polecenia służbowe będą dobrze zrozumiane przez Twoich podwładnych

Nie może zabraknąć Cię na unikatowych i praktycznych warsztatach!

Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Jakie narzędzia lean najlepiej sprawdzają się w zarządzaniu pracownikami na produkcji i w magazynie
  • Jak zaangażować i zatrzymać w firmie pracowników z Ukrainy
  • Jak prowadzić coaching z pracownikami fizycznymi, aby w krótkim czasie wpoić im najlepsze wzorce w pracy
  • Jak stać się charyzmatycznym liderem, aby nawet najbardziej sceptyczni pracownicy nam zaufali i obdarzyli nas szacunkiem
  • Jak ułożyć sobie współpracę z agencjami pracy tymczasowej, aby otrzymywać tylko sensowne oferty
  • Jak unikać zachowań, które w sposób nieświadomy demotywują zespół
Program warsztatów
Część A

Jak stać się charyzmatycznym liderem, nawet jeśli nie masz do tego predyspozycji? Sposoby budowania efektywnego zespołu oraz sprawdzone wskazówki w zarządzaniu prowadzące do podniesienia wydajności pracy.

Wydajny i dobrze zorganizowany zespół jako wizytówka szefa
 

  • Jak już na etapie rekrutacji jasno i precyzyjnie przedstawić pracownikom zakres pracy i zbudować w nich poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania, tak aby łatwiej nam było egzekwować od nich zadania? - przykłady zakresów obowiązków i checklista pytań kontrolnych na etapie rekrutacji.
  • Jak przygotować się i z jaka częstotliwością organizować spotkania z zespołem, aby każdy z pracowników miał czytelny zakres obowiązków i wiedział co należy do jego odpowiedzialności? - przykładowe scenariusze spotkań.
  • Praktyczne wskazówki jak nauczyć pracowników priorytetyzowania własnych obowiązków. Dlaczego tak ważne w firmach produkcyjnych jest zrozumienie roli własnej i pozostałych pracowników w realizacji celu fabryki i jak skutecznie wizualizować te cele?
  • Narzędzia „5 x dlaczego” – nauczmy Cię jak za pomocą tej metody eliminować błędy popełniane na poziomie operatorów ucząc pracowników samodzielnego dochodzenia do przyczyn powstawania problemów.
  • Jak zbudować i utrzymać pozycję charyzmatycznego lidera, który potrafi zaangażować i zmotywować pracowników do ponadprzeciętnej pracy?
  • Jak w oparciu o badanie zaangażowania i potrzeb rozwojowych zbudować zaufanie i szacunek wśród pracowników fizycznych? - przykłady i wzorce formularzy do przeprowadzenia badania.
  • Jak skutecznie wyegzekwować od pracowników przestrzegania zasad BHP oraz regulaminu pracy? - praktyczne przykłady i ćwiczenia.
  • Pracownicy z Ukrainy - różnice kulturowe, skok technologiczny i zasady pracy jako najczęstsze przyczyny niezrozumienia naszych założeń i potrzeb – jak sobie z tym poradzić?
  • Współpraca z agencją pracy tymczasowej – jak ustalić zasady współpracy i weryfikacji kandydatów do pracy, aby przysyłała właściwe osoby?
  • W jaki sposób zarządzać „trudnym” pracownikiem, jakim jest pracownik tymczasowy?
Część B

Finansowe i pozafinansowe motywowanie pracowników - sprawdzone instrumenty zwiększające zaangażowanie, identyfikację pracownika z organizacją, co przyczynia się do większej lojalności w stosunku do firmy przy jednoczesnym podniesieniu wydajności pracy

Finansowe instrumenty motywacji - pozornie najprostszym sposobem motywacji pracownika są finanse. Jakie są warunki skuteczności tej metody motywowania?

 

  • Podwyżka jako jeden z finansowych bodźców motywujących - na podstawie badań i wywiadów możemy wyciągnąć wnioski, iż nie do końca jest to właściwy motywator. Nasz prelegent podpowie, kiedy podwyżka motywuje, a kiedy może wywołać wręcz odwroty skutek.
  • Premia uzależniona od wyników pracy: jeden z głównych elementów finansowego motywowania pracowników. Warunkiem koniecznym skuteczności tego narzędzia są jasne i czytelne zasady przyznawania premii- prelegent pokaże na przykładzie polskich firm produkcyjnych, jakie są średnie kwoty premii na różnych stanowiskach oraz jakie zasady ich przyznawania decydują o tym, że tylko niektóre są skuteczne.

 

Pozafinansowe instrumenty motywacji, które sprawdziły się w innych firmach produkcyjnych:

 

  • Czynny udział pracownika w realnych działania firmy i „zaproszenie go do zarządzania firmą”- pracownik zaangażowany to pracownik, który wie, że jego pomysły i sugestie zostaną rozpatrzone i omówione na wyższym szczeblu zarządzania. Prowadzący przedstawi pomysły na sensowne zaangażowanie pracownika w proces zarządzania.
  • Wizualizacja celów – jak poprzez jasno określone cele pokazać pracownikowi sens jego pracy, aby go skutecznie zmotywować?
  • Delegowanie zadań i przepływ informacji – jak sprawić, aby pracownicy mieli jasno sprecyzowane zadania w sposób dla nich zrozumiały, co wpływa na ich zaangażowanie? – przykładowa checklista „wzorcowego” obiegu informacji na produkcji i w magazynie.
  • Jasna i czytelna ścieżka kariery - zadaniem przełożonego jest stworzenie dla pracownika ogólnodostępnych zasad awansu i możliwości rozwoju – jak ją stworzyć w firmie, w której możliwości awansu pionowego są bardzo ograniczone?
  • Udział w szkoleniach – tworzenie sensownego planu szkoleń i możliwości rozwoju w wybranym zakresie jako forma motywacji i zachęcenia pracownika do dalszego rozwoju.
  • Jakie zachowania i wypowiedzi szefa demotywują pracowników fizycznych? Co się w obecnych czasach nie sprawdza i co powinniśmy wyeliminować?
Część C

Zastosowanie skutecznych elementów coachingu w zarządzaniu pracownikami fizycznymi

  • W jaki sposób wykorzystać potencjał kadry zarządzającej, aby podnieść umiejętność skutecznego budowania motywacji zewnętrznej i wewnętrznej u pracowników fizycznych, którzy podlegają mistrzom, brygadzistom i kierownikom zmiany?
  • Sprawdzone techniki komunikacji na linii `pracownik fizyczny – przełożony` z wykorzystaniem elementów min. parafrazy oraz metody ‘2 x TAK’ jako gwarant poprawy efektywności w sprawnej komunikacji o 30%.
  • Budowanie i rozwój empatii u przełożonych – przykłady analizy przesłanek dotyczących spadku efektywności czy wydajności swoich pracowników połączone z nauką rozpoznawania potrzeb i oczekiwań pracowników bez zbędnych konfliktów i niedomówień.
Prelegent
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata Ekspert ds. negocjacji, windykacji należności, zarządzania, budowania relacji zawodowych i autoprezentacji.

Prowadzi wysoko oceniane szkolenia z dziedziny odzyskiwania wierzytelności, negocjacji, obsługi klienta. Twórca wielu programów rozwojowych. Opracował Instrukcję procesu szkoleniowego dla Trenerów wewnętrznych TP S.A. i ORANGE. Uznany konsultant w zakresie zarządzania zmianą oraz kreowania wizerunku instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych. Wykładowca w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na studiach MBA, w Wyższej Szkole Logistyki i Wyższej Szkole Bankowej.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł netto i obejmuje:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych i cenionych specjalistów
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentami
Zgłoś się

Przedsprzedaż!

Przy zgłoszeniu do 15 stycznia 2019. niższa cena – tylko 999 zł netto!
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy