Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Business Hotel      Event Management

 

Profesjonalne Warsztaty dla Event i Wedding Managerów

Jak profesjonalnie zorganizować ślub i wesele, aby zachwycić gości i zyskać nowych klientów?

Jeżeli pracujesz w obiekcie hotelowym i planujesz albo zajmujesz się organizacją wesel i ślubów i chcesz:
  • dowiedzieć się, jak perfekcyjnie zaplanować uroczystości weselne skrojone na miarę potrzeb klientów obiektu hotelowego,
  • zobaczyć, na co zwracać szczególną uwagę podczas organizacji wesel i ślubów i jak z głową dobierać rozwiązania, aby wydarzenie z jednej strony mieściło się w budżecie, a z drugiej spełniało wyśrubowane oczekiwania pary młodej i gości,
  • poznać sprytne rozwiązania, dzięki którym każde wydarzenie stanie się niezapomniane, a nasze usługi będą chętnie polecane przez młode pary,
  • skorzystać z doświadczenia prowadzącej - nauczyć się kalkulować koszty i opracowywać strategię organizacji uzależnioną od liczby osób, menu oraz preferencji pary młodej,

To zapraszamy Cię do udziału w warsztatach prowadzonych przez Małgorzatę Wrąbel - pomysłodawczynię i założycielkę agencji ślubnej i pracowni dekoratorskiej Project Wedding.

Co zyskasz dzięki udziałowi w warsztatach?
  • Zainspirujesz się autorskimi rozwiązaniami stosowanymi przez prowadzącą, dzięki którym każda uroczystość weselna stanie się oryginalna i niezapomniana,
  • Nauczysz się kalkulować koszty organizowanego przedsięwzięcia i dobierać atrakcyjne rozwiązania zgodne z założeniami budżetowymi,
  • Stworzysz strategię organizacji wesela, dzięki czemu przygotujesz się na każdą nieprzewidzianą sytuację,
  • Opracujesz kilka wariantów oferty cenowej, dzięki czemu odpowiesz na potrzeby zróżnicowanego budżetu klientów,
  • Podpatrzysz sprytne i niedrogie rozwiązania, które wpłyną na to, że klienci i ich goście będą wspominać uroczystość przez długie lata,
  • Dowiesz się, jak wybierać podwykonawców i czego od nich wymagać, aby uniknąć z ich strony nierzetelności podczas realizacji przedsięwzięcia.
Nasze warsztaty są przeznaczone dla:
  • Pracowników obiektów hotelarsko-gastronomicznych, którzy chcą wyspecjalizować się w organizacji imprez ślubno-weselnych
  • Event Managerów
  • Managerów gastronomii
PROGRAM WARSZTATÓW
MODUŁ I

Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego i klienta obiektu hotelowego - jak krok po kroku przygotować się do pracy z parą młodą?

  • Rynek ślubny w Polsce – najnowsze trendy oraz najważniejsze organizacje, stowarzyszenia, targi i publikacje branżowe, o których powinien wiedzieć każdy wedding planner
  • Jakie cechy powinien posiadać profesjonalny wedding manager, aby swoją osobą wzbogacił ofertę obiektu hotelowego, w którym pracuje?
  • Cechy osobowości idealnego konsultanta
  • Etyka zawodowa w pracy konsultanta
  • Jak zdobyć klienta, jeżeli zaczynasz samodzielne działania na polskim rynku ślubnym vs jak zdobyć klienta, kiedy jesteś związany z danym obiektem hotelowym?
  • Jak przygotować się do spotkania z klientem? Katalog usług, katalog podwykonawców, wcześniejsze realizacje. Co najlepiej przekona klienta do pracy z Tobą?
  • Jak tworzyć oferty, kiedy cena zależna jest od różnych propozycji scenariusza wesela?
  • Jakie etapy powinno zawierać kolejne spotkanie z klientem, aby doprowadzić do podpisania umowy?
  • Jak przygotować umowę z klientem, aby zabezpieczała interes zarówno pary, jak i organizatora oraz miejsce, gdzie uroczystość będzie się odbywała?
  • Jak odpowiednio określić budżet uroczystości, aby spełnić oczekiwania pary młodej?
MODUŁ II

Współpraca z podwykonawcami - od wyboru po nawiązanie długofalowej współpracy

  • Jak zweryfikować podwykonawców dopasowując ich oferty do możliwości obiektów z którymi współpracujemy?
    • Jak dokonywać wyboru rzetelnych podwykonawców i dostawców?
    • Jakie powinny być obowiązki i oczekiwania podwykonawców względem konsultanta ślubnego?
    • Jakie powinny być obowiązki i oczekiwania konsultanta względem podwykonawców?
    • Podwykonawca narzucony przez klienta – jak unikać problemów z nieznanym dostawcą?
  • Uzgodnienia zabezpieczające interesy pary młodej, konsultanta oraz obiektu hotelowego
  • Jak zawierać umowy z podwykonawcami? Wzory, przykłady i najważniejsze elementy składowe.
MODUŁ III

Wzorcowa organizacja ślubu i wesela – poszczególne etapy, które składają się na satysfakcję klienta

  • Planowanie scenariusza ślubu i wesela
    • Jak stworzyć koncepcje i scenariusz ślubu w oparciu o charaktery i założenia pary młodej?
    • Jak odpowiednio do budżetu i oczekiwań wybrać lokalizacje ślubu i wesela? Świątynie, hotele, sale bankietowe, plener, namiot.
    • Jak prawidłowo zaplanować zaplecze gastronomiczne? Budowanie menu, nowe trendy, atrakcje kulinarne, alkohol, serwis kelnersko-barmański, tort – w oparciu o budżet i rentowność
    • Jakie elementy powinna zawierać odpowiednia do miejsca oprawa techniczna? Multimedia, oświetlenie, muzyka, efekty specjalne, wodzirej, zespół.
    • Jak dobrać do oczekiwań klientów oprawę artystyczną uroczystości? Odpowiednia scenografia, oprawa florystyczna, oprawa fotograficzna i video, zaproszenia i druki ślubne.
       
  • Jak sprawnie skoordynować uroczystość, aby uniknąć nie potrzebnego stresu i przykrych niespodzianek?
    • Jak odpowiednio przygotować harmonogram oraz agendę uroczystości, aby w dniu wydarzenia nic nie mogło nas zaskoczyć?
    • Jak na miejscu uroczystości reagować na potencjalne sytuacje kryzysowe, aby nie były one widoczne dla pary młodej jak i dla gości?
    • Jak w różnych sytuacjach wspierać parę młodą, by miała poczucie bezpieczeństwa i sprawnego przebiegu całego wydarzenia?
Korzyści udziału w szkoleniu w formie online:
  • Łatwy dostęp - do udziału w szkoleniu wystarczy komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu,
  • Wygoda - w szkoleniu można uczestniczyć przebywając w dowolnym miejscu (w domu lub w biurze), bez potrzeby wyjazdu,
  • Nowoczesność - szkolenie jest organizowane w nowoczesnej i bardzo przystępnej formie przy wykorzystaniu profesjonalnych platform umożliwiających przeprowadzanie szkoleń online na żywo,
  • Oszczędność czasu i pieniędzy - szkolenie online jest o wiele tańsze niż szkolenie w formie stacjonarnej, a dodatkowo nie ma konieczności ponoszenia kosztów delegacji,
  • Szkolenie na żywo - szkolenie jest przeprowadzane przez prelegenta w czasie rzeczywistym, uczestnicy widzą i słyszą prelegenta, a także przygotowaną przez niego prezentację i materiały,
  • Kontakt z prelegentem - uczestnicy mogą komunikować się z prelegentem i zadawać pytania na czacie,
  • Dostęp po szkoleniu - uczestnicy w wersji PREMIUM otrzymają dostęp do nagrania szkolenia na 14 od jego zakończenia.
  • Certyfikat - gwarantujemy certyfikat udziału w szkoleniu wydany przez jedną z najlepszych firm szkoleniowych w kraju.
Uwaga!

W zależności od Twoich potrzeb i preferencji możesz wybrać jedną z poniższych wersji szkolenia:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu na żywo,
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy