Najczęstsze pytania

Jak mogę dokonać zgłoszenia udziału w szkoleniu?

W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. W przypadku ewentualnych trudności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail pod adres BOK@forum-media.pl z informacją o chęci wzięcia udziału w szkoleniu.

 

Jakie  wymagania techniczne muszę spełnić, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?

Do udziału w szkoleniu online wystarczą:

  • dowolna aktualna przeglądarka internetowa,
  • łącze internetowe o minimalnej przepustowości 1 Mb/s,
  • głośniki lub słuchawki.

 

Czy w trakcie szkolenia online można zadawać pytania prelegentom?

Podczas szkolenia uczestnicy mogą komunikować się z prelegentem oraz z innymi uczestnikami za pośrednictwem czatu.

 

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia mojego zgłoszenia?

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie zostanie wysłane na adres mailowy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Prosimy również o sprawdzenie folderu SPAM.

W przypadku braku potwierdzenia prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (BOK@forum-media.pl).

 

Kiedy należy dokonać płatności za szkolenie?

Płatności za szkolenie najlepiej dokonać w momencie złożenia zamówienia – przechodząc do płatności online lub na podstawie faktury pro forma, która zostanie wystawiona w momencie zamówienia. 

 

Jak wprowadzić zmiany w danych przesłanych do faktury?

Wszelkie zmiany dotyczące danych przesłanych do faktury można zgłosić przed szkoleniem. W tym celu należy wysłać informację drogą mailową pod adres BOK@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.

 

Czy mogę zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Oświadczenie o rezygnacji z udziału w Szkoleniu w przypadku Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta może zostać złożone w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamówienia i nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.

 

Czy w szkoleniu może wziąć udział w zastępstwie inna osoba?

Tak. Jeżeli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu i nie możesz zrezygnować, w zastępstwie w szkoleniu może uczestniczyć inna osoba. Należy poinformować o tym organizatorów szkolenia przed terminem szkolenia, podając w szczególności dane nowego uczestnika szkolenia.

 

Co zrobić, jeśli chcesz zmienić nazwisko uczestnika szkolenia?

Aby zmienić dane uczestnika szkolenia, należy wysłać wiadomość mailową na adres BOK@forum-media.pl. W wiadomości proszę podać dane, jakie mają zostać zmienione, oraz numer klienta lub nazwę podmiotu zgłaszającego.

 

Gdzie i w jakich godzinach odbędzie się szkolenie?

Dokładna informacja o tym, jak dojechać na miejsce szkolenia oraz wszystkie informacje organizacyjne wraz z fakturą pro-formą zostaną wysłane do uczestników około 5 dni przed terminem szkolenia na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

 

Czy otrzymam materiały po szkoleniu?

Każdy uczestnik otrzyma kompletne materiały danego szkolenia. Materiały zostaną wysyłane drogą mailową po szkoleniu. Na szkoleniu zapewniamy również długopis i notatnik. Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

 

Czy otrzymam dostęp do nagrania szkolenia?

Dostęp do nagrania szkolenia na 14 dni otrzymają uczestnicy, którzy zamówili udział w wersji premium lub superpremium. Nagranie zostanie udostępnione najpóźniej w terminie 10 dni po szkoleniu.

 

Czy otrzymam certyfikat uczestnicwa w szkoleniu?

Uczestnicy otrzymują elektroniczny certyfikat uczestnictwa potwierdzający udział w szkoleniu. Warunkiem otrzymania certyfikatu uczestnictwa jest:

  • w przypadku szkoleń stacjonarnych – udział w szkoleniu potwierdzony podpisem na liście uczestników szkolenia,
  • w przypadku szkoleń online - udział w szkoleniu na żywo w dniu szkolenia lub zapoznanie się z nagraniem szkolenia.

 

Jak mogę uzyskać certyfikat uczestnicwa w formie papierowej?

Certfikat papierowy można otrzymać, zaznaczając odpowiednią opcję w momencie składania zamówienia. Certifikaty papierowe są dodatkowo płatne, a ich cena jest określana indywidualnie dla każdego szkolenia.

 

 

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy