Najczęstsze pytania

  • Jak dokonać zgłoszenia udziału w szkoleniu? 

Aby zgłosić udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. W przypadku pytań prosimy o przesłanie wiadomości e-mail pod adres BOK@forum-media.pl.

  • Co zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia mojego zgłoszenia?

Po złożeniu zamówienia uczestnik otrzyma na adres mailowy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Prosimy również o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku braku potwierdzenia prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (BOK@forum-media.pl).

  • Jakie wymagania techniczne należy spełnić, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online? 

Szkolenie online odbędzie się za pośrednictwem internetu, dlatego niezbędne będą:

  • komputer/laptop/tablet/smartfon ze stałym dostępem do Internetu,
  • dowolna aktualna przeglądarka internetowa (IE 7 i nowsze, Firefox 3.x, Safari 4.x, Google Chrome);
  • łącze internetowe o minimalnej przepustowości 1 mbps,
  • głośniki lub słuchawki.
  • Kiedy i jak otrzymam informacje organizacyjne? 

Informacje organizacyjne dotyczące udziału w szkoleniu są umieszczane na Koncie Klienta w zakładce Moje wydarzenia - najpóźniej 5 dni przed datą szkolenia.

Informacje organizacyjne są dodatkowo wysyłane w wiadomości email, dlatego prosimy o regularne sprawdzanie skrzynki odbiorczej, a także folderu SPAM.

  • Jak zalogować się na szkolenie? 

Mail z zaproszeniem na szkolenie online trafi na Państwa skrzynki dzień przed szkolenie z adresu Wydawnictwo Forum Media Polska Sp. z o.o. [no-reply@clickmeeting.com].

  • Czy w trakcie szkolenia online można zadawać pytania prelegentom?

Tak, podczas szkolenia uczestnicy mogą komunikować się z prelegentem oraz z innymi uczestnikami za pośrednictwem czatu.

  • Kiedy należy dokonać płatności za szkolenie?

Płatności za szkolenie należy dokonać w momencie złożenia zamówienia – przechodząc do płatności online. Można również dokonać płatności przelewem tradycyjnym na podstawie faktury pro forma, która zostanie wystawiona w momencie zamówienia. 

  • Czy mogę zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Oświadczenie o rezygnacji z udziału w Szkoleniu w przypadku Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta może zostać złożone w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamówienia i nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.

  • Czy otrzymam materiały po szkoleniu?

Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe, które zostały przewidziane dla danego szkolenia. Materiały zostaną udostępnione uczestnikom na koncie klienta najpóźniej w ciągu 10 dni po szkoleniu.

  • Czy otrzymam dostęp do nagrania szkolenia?

Uczestnicy, którzy zamówili udział w wersji premium lub superpremium otrzymają dostęp do nagrania szkolenia na 14 dni. Nagranie zostanie udostępnione najpóźniej w ciągu 10 dni po szkoleniu na koncie klienta.

  • Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w szkoleniu?

Uczestnicy otrzymują elektroniczny certyfikat uczestnictwa potwierdzający udział w szkoleniu. Warunkiem otrzymania certyfikatu uczestnictwa jest:

  • w przypadku szkoleń stacjonarnych – udział w szkoleniu potwierdzony podpisem na liście uczestników szkolenia,
  • w przypadku szkoleń online - udział w szkoleniu na żywo w dniu szkolenia lub zapoznanie się z nagraniem szkolenia.

 

  • Jak mogę uzyskać certyfikat uczestnictwa w formie papierowej?

Certyfikat papierowy można otrzymać, zaznaczając odpowiednią opcję w momencie składania zamówienia. Certyfikaty papierowe są dodatkowo płatne, a ich cena jest określana indywidualnie dla każdego szkolenia.

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy