Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>
Jeżeli jesteś odpowiedzialny za kompleksową organizację eventów i chcesz:
  • dowiedzieć się, które nowoczesne rozwiązania z zakresu techniki eventowej warto wykorzystać, aby zachwycić uczestników i sprawić, że długo nie zapomną o wydarzeniu,
  • poznać nowe aplikacje i systemy rejestracji uczestników, które rzeczywiście wpływają na lepsze zarządzanie eventem,
  • otrzymać narzędzia pomocne w pracy event managera, dzięki którym m.in. szybko prześledzisz koszty i poprawisz rentowność wydarzenia,
  • podpatrzeć drobne detale, dzięki którym uczestnicy nie tylko wracają, ale także wystawiają pochlebne komentarze i polecają nasze wydarzenia innym,

Nie może Cię zabraknąć na najbardziej konkretnych i wartościowych warsztatach na rynku!

 
'

Szkolenie skierowane jest do:

  • → event managerów, pracowników agencji eventowych
  • → specjalistów w administracji samorządowej i publicznej zajmujących się przygotowywaniem imprez
  • → specjalistów i menedżerów działów marketingu
  • → pracowników i członków stowarzyszeń chcących samodzielnie przygotowywać i realizować eventy

Dzięki udziałowi w warsztatach:

  • Poznasz najnowsze techniki eventowe w zakresie m.in. designu sceny, oświetlenia, multimediów czy systemów i aplikacji do obsługi eventu, które warto wprowadzić podczas swoich wydarzeń,
  • Przygotujesz kompletne scenariusze dla wydarzeń biznesowych i okolicznościowych, które uwzględnią wszystkie niezbędne elementy oraz instrukcje postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych,
  • Podpatrzysz drobne detale, które wpływają na profesjonalizm oraz unikalny charakter wydarzenia i sprawią, że organizowany event stanie się rozpoznawalny,
  • Dowiesz się, jak pracować nad rentownością wydarzenia – przećwiczysz właściwe kalkulowanie kosztów i poznasz obszary, w których najłatwiej generować zauważalne oszczędności, bez szkody dla jakości eventu,
  • Wyposażysz się w narzędzia stosowane przez najlepszych event managerów w Polsce, które skutecznie pomagają zarządzać eventami o różnej wielkości.
Program warsztatów
Blok I

Nowoczesne techniki eventowe – jak dzięki najnowszym rozwiązaniom ułatwić zarządzanie i nadzór nad wydarzeniem?

  • Jak zaprojektować nowoczesny event w oparciu o najnowsze techniki w zakresie designu sceny, oświetlenia, multimediów?
  • Jakich aplikacji eventowych warto użyć do skuteczniejszego zarządzania eventem w zależności od charakteru i liczby uczestników?
  • Jakie systemy rejestracji uczestników warto rozważyć biorąc pod uwagę rozmiar imprezy?
Blok II

Najnowsze trendy w zakresie atrakcji eventowych - które warto wprowadzić podczas wydarzenia, aby osiągnąć efekt WOW?

  • Jak właściwie dobrać atrakcje do charakteru eventu, aby zapewnić  jego unikalność i rozpoznawalność?
  • Rozszerzona rzeczywistość i systemy interaktywne – jak wybrać nowoczesne rozwiązania z uwzględnieniem budżetu, celu spotkania i profilu gości, aby zrobiły wrażenie, a nie przytłoczyły?
  • Inscenizacje, eventy stylizowane, opieka animatora – jak stworzyć oryginalne i wysmakowane wydarzenie i gdzie szukać pomysłów, aby odpowiedzieć na potrzeby gości biznesowych i indywidualnych w różnym wieku?
  • Drobne detale, które wpływają na profesjonalizm oraz unikalny charakter wydarzenia i sprawią, że organizowany event stanie się niezapomniany.
Blok III

Projektowanie kreatywnego wydarzenia – jak się wyróżnić nawet przy małym budżecie?

  • Śledzenie zachodnich trendów w organizacji imprez – skąd czerpać inspiracje, które sprawdzają się w realiach budżetowych małych i średnich eventów oraz jak je adaptować do polskich warunków?
  • Elementy sezonowe w wyróżnieniu wydarzeń zarówno o charakterze prywatnym, jak i biznesowym.
  • Jak w sposób zorganizowany poszukiwać partnerów wydarzenia, dzięki którym obniżysz koszty organizacji, a jednocześnie uświetnisz event?
  • Jak budować otoczkę promocyjną wokół eventu stopniując napięcie? – niedrogie pomysły z wykorzystaniem Facebooka, marketingu szeptanego oraz innych niestandardowych narzędzi marketingu lokalnego.
  • Cateringowy savoir vivre – jak dobrać rodzaj i klasę cateringu do kategorii gościa i jakie rozwiązania sprawdzą się najlepiej, kiedy nie wszyscy uczestnicy mają otrzymać wyżywienie?
  • Jak dokonać metamorfozy zwykłych sal szkoleniowych, aby uzyskać efekt „wow”?
  • Niskobudżetowe pomysły organizacyjne w eventach biznesowych i o charakterze okolicznościowym, które zapadną gościom w pamięć i rozbudzą bardzo pozytywne emocje.
Blok IV

Kompletne scenariusze eventów o charakterze biznesowym i okolicznościowym – jak zaprojektować udane wydarzenie, o którym będą mówić wszyscy?

  • Jak badać potrzeby klienta, aby na ich podstawie stworzyć dobrze skrojony projekt eventu?
  • Jak stworzyć kompletny projekt wydarzenia o charakterze biznesowym, a jak okolicznościowego?
  • Jak zarządzać zespołem przygotowującym wydarzenie? – podział odpowiedzialności, checklisty terminowe i inne autorskie narzędzia, dzięki którym stan przygotowania wydarzeń jest pod kontrolą.
  • Planowanie poszczególnych elementów eventu, aby mieć pełną kontrolę nad postępem realizacji i pewność, że o niczym nie zapomniałeś – "wzorcowy" harmonogram planistyczny eventu. 
  • Wyznaczanie „kroków milowych” w przygotowaniu wydarzenia – czemu służy to narzędzie planistyczne?
  • Specyfika planowania kongresu, bankietu, imprezy plenerowej, wesela, chrzcin, spotkania biznesowego – jakie charakterystyczne elementy musisz uwzględnić w planowaniu?
  • Sprawdzone narzędzia i aplikacje pomagające zarządzać przygotowaniem wydarzenia.
Blok V
Panel warsztatowy

Kosztorysowanie projektu eventowego – jak optymalizować wydatki, aby nie przekroczyć budżetu?

  • Jak pracować nad rentownością imprezy? – czynniki, którymi najłatwiej sterować bez wpływu na jakość odczuwalną dla uczestnika.
  • W których pozycjach kosztowych należy założyć bufor finansowy na wypadek niespodziewanych kosztów i jak go zamortyzować racjonalnymi oszczędnościami?
  • Jaka powinna być zdrowa relacja między poszczególnymi pozycjami kosztów, świadcząca o dobrym zaplanowaniu eventu?
  • Wzór kalkulacji eventu pokazujący kondycję finansową wydarzenia – rodzaje kosztów, ich wzajemne relacje.
  • Negocjacje warunków finansowych z kontrahentami – jak się do nich przygotować, aby osiągnąć pożądany efekt?
Prelegent
Łukasz Szołtys
Łukasz Szołtys

Dyrektor Bazy Noclegowej w Przedsiębiorstwie Uzdrowiskowym Ustroń S.A., właściciel firmy szkoleniowo–eventowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi i w organizacji eventów. Magister Hotelarstwa i Turystyki, absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oraz programu MBA na uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Regionalny kierownik Sprzedaży/Partner hotelu Arłamów ****, Somelier (Członek Polskiego Stowarzyszenia Somelierów).

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Możliwość konsultacji z prelegentem,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach.
  •  

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy