Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>
Jeżeli pracujesz w obiekcie hotelowym i zajmujesz się organizacją wesel i ślubów i chcesz:
  • Dowiedzieć się, jak perfekcyjnie zaplanować uroczystości weselne skrojone na miarę potrzeb klientów obiektu hotelowego
  • Zobaczyć, na co zwracać szczególną uwagę podczas organizacji wesel i ślubów i jak z głową dobierać rozwiązania, aby wydarzenie z jednej strony mieściło się w budżecie , a z drugiej spełniało wyśrubowane oczekiwania pary młodej i gości
  • Poznać sprytne rozwiązania, dzięki którym każde wydarzenie stanie się niezapomniane, a nasze usługi będą chętnie polecane przez młode pary
  • Skorzystać z doświadczenia prowadzącej i nauczyć się kalkulować koszty i opracowywać strategię organizacji uzależnioną od liczby osób, menu oraz preferencji pary młodej

To weź udział w warsztacie prowadzonym przez Małgorzatę Wrąbel - pomysłodawczynię i założycielkę agencji ślubnej i pracowni dekoratorskiej Project Wedding.

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Zainspirujesz się autorskimi rozwiązaniami stosowanymi przez prowadzącą, dzięki którym każda uroczystość weselna stanie się oryginalna i niezapomniana,
  • Nauczysz się kalkulować koszty organizowanego przedsięwzięcia i dobierać atrakcyjne rozwiązania zgodne z założeniami budżetowymi,
  • Stworzysz strategię organizacji wesela, dzięki czemu przygotujesz się na każdą nieprzewidzianą sytuację,
  • Opracujesz kilka wariantów oferty cenowej, dzięki czemu odpowiesz na potrzeby zróżnicowanego budżetu klientów,
  • Podpatrzysz sprytne i niedrogie rozwiązania, które wpłyną na to, że klienci i ich goście będą wspominać uroczystość przez długie lata,
  • Dowiesz się, jak wybierać podwykonawców i czego od nich wymagać, aby uniknąć z ich strony nierzetelności podczas realizacji przedsięwzięcia.
Nasze warsztaty są przeznaczone dla:
  • Pracowników obiektów hotelarsko-gastronomicznych, chcących wyspecjalizować się w organizacji imprez ślubno-weselnych,
  • Event Managerów
  • Managerów gastronomii
PROGRAM WARSZTATÓW
MODUŁ I

Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego i klienta obiektu hotelowego - jak krok po kroku przygotować się do pracy z parą młodą?

  • Rynek ślubny w Polsce – najnowsze trendy oraz najważniejsze organizacje, stowarzyszenia, targi i publikacje branżowe, o których powinien wiedzieć każdy wedding planner.
  • Jakie cechy powinien posiadać profesjonalny wedding manager, aby swoją osobą wzbogacił ofertę obiektu hotelowego, w którym pracuje:
    • Cechy osobowości idealnego konsultanta
    • Etyka zawodowa w pracy konsultanta
  • Jak zdobyć klienta, jeżeli zaczynasz samodzielne działania na polskim rynku ślubnym vs jak zdobyć klienta, kiedy jesteś związany z danym obiektem hotelowym?
  • Jak przygotować się do spotkania z klientem – katalog usług, katalog podwykonawców, wcześniejsze realizacje. Co najlepiej przekona klienta do pracy z Tobą?
  • Jak tworzyć oferty, kiedy cena zależna jest od różnych propozycji scenariusza wesela?
  • Jakie etapy powinno zawierać kolejne spotkanie z klientem, aby doprowadzić do podpisania umowy?
  • Jak przygotować umowę z klientem, aby zabezpieczała interes zarówno pary, jak i organizatora oraz miejsce, gdzie uroczystość będzie się odbywała?
  • Jak odpowiednio określić budżet uroczystości, aby spełnić oczekiwania pary młodej?
MODUŁ II

Współpraca z podwykonawcami - od wyboru po nawiązanie długofalowej współpracy.

  • Jak zweryfikować podwykonawców dopasowując ich oferty do możliwości obiektów z którymi współpracujemy?
    • Jak dokonywać wyboru rzetelnych podwykonawców i dostawców?
    • Jakie powinny być obowiązki i oczekiwania podwykonawców względem konsultanta ślubnego?
    • Jakie powinny być obowiązki i oczekiwania konsultanta względem podwykonawców?
    • Jak zbudować długofalową współpracę?
    • Podwykonawca narzucony przez klienta – jak unikać problemów z nieznanym dostawcą?
  • Uzgodnienia zabezpieczające interesy pary młodej, konsultanta oraz obiektu hotelowego
    • Jak zawierać umowy z podwykonawcami? Wzory, przykłady i najważniejsze elementy składowe.
MODUŁ III

Wzorcowa organizacja ślubu i wesela – poszczególne etapy, które składają się na satysfakcję klienta.

  • Planowanie scenariusza ślubu i wesela :
    • Jak stworzyć koncepcje i scenariusz ślubu w oparciu o charaktery i założenia pary młodej?
    • Jak odpowiednio do budżetu i oczekiwań wybrać lokalizacje ślubu i wesela? – świątynie, hotele, sale bankietowe, plener, namiot… - możliwości i przepisy.
    • Jak prawidłowo zaplanować zaplecze gastronomiczne? – budowanie menu, nowe trendy, atrakcje kulinarne, alkohol, serwis kelnersko-barmański, tort – w oparciu o budżet i rentowność.
    • Jakie elementy powinna zawierać odpowiednia do miejsca oprawa techniczna? - multimedia, oświetlenie, muzyka, efekty specjalne, wodzirej, zespół.
    • Jak dobrać do oczekiwań klientów oprawę artystyczną uroczystości? – odpowiednia scenografia, oprawa florystyczna, oprawa fotograficzna i video, zaproszenia i druki ślubne.
  • Jak sprawnie skoordynować uroczystość, aby uniknąć nie potrzebnego stresu i przykrych niespodzianek?
    • Jak odpowiednio przygotować harmonogram oraz agendę uroczystości, aby w dniu wydarzenia nic nie mogło nas zaskoczyć?
    • Jak na miejscu uroczystości reagować na potencjalne sytuacje kryzysowe, aby nie były one widoczne dla pary młodej jak i dla gości?
    • Jak w różnych sytuacjach wspierać parę młodą, by miała poczucie bezpieczeństwa i sprawnego przebiegu całego wydarzenia?
Prelegent
Małgorzata Wrąbel

Pomysłodawczyni i założycielka agencji ślubnej i pracowni dekoratorskiej Project Wedding. Absolwentka szkoleń rekomendowanych przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych. Od kilku lat z pasją i zaangażowaniem działa na rynku ślubnym w Polsce, kompleksowo organizuje śluby, wesela, a także inne uroczystości, tym samym rozwijając swoją markę oraz zdobywając nowe doświadczenia.
 

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy