Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Centrum Kompetencji Forum Media Polska
 

OGÓLNOPOLSKIE CERTYFIKOWANE WARSZTATY

Profesjonalny wizerunek obiektu hotelowego w social mediach, który sprzedaje

Jeżeli chcesz:
  • Opracować skuteczną strategię promocji i marketingu obiektu hotelowego na Facebooku, Instagramie i Tripadvisor, która przełoży się na większą liczbę Gości,
  • Podpatrzeć, jakie triki stosuje konkurencja i jak te działania w social mediach przekładają się na zwiększenie obrotów hotelu,
  • Dowiedzieć, jak postępować z roszczeniowym Gościem, który może w łatwy sposób wywołać lawinę negatywnych komentarzy na Twoim fanpage'u,
  • Nauczyć się, jak wzorcowo prowadzić obsługę Gościa online i wykorzystać negatywne komentarze do polepszenia wizerunku obiektu hotelowego,

To zapraszamy na jedyne tak praktyczne warsztaty dla branży hotelarskiej.

Po udziale w warsztatach będziesz potrafił:
  • Zbudować kompletną strategię komunikacji i tworzyć treści tak, aby kanały social media miały znaczny udział w zwiększeniu zysków Twojego obiektu,
  • Prowadzić profesjonalną komunikację na Instagramie, która przyciągnie większą liczbę gości i zwróci uwagę na atrakcyjność obiektu hotelowego,
  • Profesjonalnie zarządzać wizytówką Google i kontem na Tripadvisor, aby na bieżąco śledzić opinie gości o hotelu i odpowiednio reagować na pojawiające się komentarze,
  • Zastosować mechanizmy kampanii reklamowych na Facebooku i wykorzystać je do rozpromowania swojej marki na większą skalę,
  • Prowadzić rozmowę online z trudnymi klientami, aby ich opinie nie przełożyły się na złą promocję hotelu,
  • Uniknąć najczęstszych błędów komunikacyjnych popełnianych przez osoby prowadzące fanpage obiektu hotelowego na podstawie analizy konkretnych przypadków.
NA WARSZTATY ZAPRASZAMY:
  • Właścicieli obiektów hotelowych, którzy samodzielnie zajmują się marketingiem swojego hotelu i przez odpowiednie praktyki w social mediach chcą wzmocnić jego pozycję na rynku,
  • Managerów obiektów hotelowych, którzy opiekują się kanałami social media w obiekcie i zależy im na dobrej komunikacji z klientem,
  • Osoby, które zajmują się marketingiem w obiektach hotelowych i chcą podnieść swoje kompetencje w tym zakresie.
PODCZAS WARSZTATÓW:

  Przeanalizujesz fanpage konkurencji i podpatrzysz triki, które warto zastosować u siebie, aby zbudować spójny i profesjonalny obraz marki obiektu,

  Pod okiem prelegenta nauczysz się ustawiać kampanie reklamowe i targetować je do swoich Gości,

  Dowiesz się, co zrobić, aby zahamować negatywne komentarze na naszych fanpage'ach i nie dopuścić do rozwinięcia się sytuacji kryzysowej.

PRELEGENT
Angelika Borysiak
Angelika Borysiak

Właścicielka agencji brand2eat (www.brand2eat.pl), zajmującej się marketingiem restauracji i branży Horeca. Tworzy koncepcje marketingowe nowych lokali oraz zajmuje się zintegrowaną komunikacją w mediach społecznościowych. Szkoli, regularnie publikuje w prasie branżowej. Prelegentka branżowych konferencji i międzynarodowych targów takich jak Food Show, Gastrosilesia czy Rentowna Restauracja. Perfekcjonistka, zawsze na czasie z branżowymi trendami. Pasjonatka kreatywnych rozwiązań w marketingu. Zapalona podróżniczka zakochana w klimacie i kuchni Azji. Uwielbia jeść, a wchłonięte kalorie regularnie spala wspinaczką oraz wędrówkami po Tatrach. Szczęśliwa mama kota. Jak sama o sobie mówi – ma społeczne ADHD.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1399 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    •  Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    •  Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    •  Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej.
PRZEDSPRZEDAŻ!

Niższa cena przy zgłoszeniu do 5 kwietnia 2019 r.!
Tylko 1099 zł netto (zamiast 1399zł netto)!

Program warsztatów:
BLOK I

Najlepsze strategie promocji hotelu w kanałach social media

  • Jak odpowiednio ustawić profil hotelu na Facebooku, aby poprzez swoje treści zachęcał Gości do wybranie właśnie tego obiektu?
  • Jak tworzyć angażujące posty, które przełożą się na zwiększenie liczby rezerwacji w obiekcie?
  • Jak profesjonalnie zarządzać wizytówką Google i kontem na Tripadvisor, aby budować spójną markę Twojego hotelu, która przełoży się na komplet Gości?
  • Jak dzięki konkursom na fanpage'ach zwiększać liczbę obserwatorów, która przełoży się na większą liczbę Gości?
  • Jak za pomocą płatnych reklam zwiększać liczbę Gości w hotelu – skuteczne kreacje kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie
BLOK II

Skuteczna komunikacja online, która przełoży się na zadowolenie gości i ponowne rezerwacje w obiekcie

  • Co zrobić, aby Gość polecał nasz hotel – działania, które skutecznie zachęcają do umieszczania pozytywnej opinii w Internecie oraz polecenia Twojego obiektu innym.
  • Jak się komunikować z Gościem na Facebooku i Instagramie, aby dobrze zrozumiał Twoje intencje i był zadowolony z obsługi online?
  • Jakie straty biznesowe dla hotelu może przynieść zlekceważenie pytań czy postów Gości na facebookowym fanpage'u?
BLOK III

Wzorcowy schemat postępowania z roszczeniowym klientem – na co zwrócić uwagę i jak przygotować kilka wariantów, które zadziałają w każdej sytuacji?

  • Jakie roszczenia pojawiają się najczęściej na fanpage'ach hotelowych – które można zignorować, a na które koniecznie trzeba zareagować?
  • Jak dostosować ton wypowiedzi i komunikaty do roszczeniowego Gościa, aby nie wywołać lawiny negatywnych komentarzy – dlaczego moderacja i personalizacja jest dzisiaj tak ważna?
  • Jak szybko przejść na komunikację prywatną, aby zminimalizować ryzyko pojawienia się większej liczby komentarzy?
  • Co zrobić, by w sposób naturalny zahamować negatywne komentarze pod postami na naszym funpage’u i nie dopuścić do rozwinięcia sytuacji kryzysowej?
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy