Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>
Miejsce i termin

Poznań, 21.06.2019 r.

Prowadzący
Łukasz Szołtys
Łukasz Szołtys

Przedsiębiorca, trener i konsultant. Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Brno University of Technology w Brnie. Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ). Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani. Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi. W latach 2010 – 2022 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli w całej Polsce. Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa. Wykładowca i trener m.in.: w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach czy Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Twórca książki „sprzedaż w hotelu by Łukasz Szołtys” oraz licznych kursów dla branży HoReCa.

Program szkolenia
1.

Projektowanie rozpoznawalnych wydarzeń – jak odpowiedzieć na potrzeby najbardziej wymagającego klienta?

  • Jak badać potrzeby klienta, aby na ich podstawie stworzyć dobrze skrojony projekt eventu?
  • Jak stworzyć kompletny projekt wydarzenia o charakterze biznesowym, a jak okolicznościowego?
  • Jak budować markę wydarzenia – od strony wizualnej, po część oficjalną, rozrywkową i catering?
  • Jak stworzyć scenariusz wydarzenia, który zagwarantuje sprawny przebieg i zmobilizuje do pracy cały zespół projektowy?
  • Jak właściwie dobrać atrakcje do charakteru eventu, aby zapewnić  jego unikalność i rozpoznawalność?
  • Jak dzięki drobnym detalom spowodować, że wydarzenie  zapadnie gościom w pamięć i rozbudzi pozytywne emocje?
2.

Kompleksowe zarządzanie projektem eventowym - planowanie i harmonogram działań event managera

  • Jak rozłożyć w czasie planowanie poszczególnych elementów eventu, aby mieć pełną kontrolę nad postępem realizacji i pewność, że o niczym nie zapomniałeś? – "wzorcowy" harmonogram planistyczny eventu.
  • Specyfika planowania kongresu, bankietu, imprezy plenerowej, wesela – jakie charakterystyczne elementy musisz uwzględnić w planowaniu?
  • Sprawdzone narzędzia i aplikacje pomagające zarządzać organizacją wydarzenia.
  • Które rzeczy należy dokumentować – jak to robić, aby dokumentowanie nie było uciążliwe, ale miało moc faktycznie wiążącą strony?
3.

Kosztorysowanie projektu eventowego – jak optymalizować wydatki, aby nie przekroczyć budżetu?

  • Jak pracować nad rentownością imprezy? – czynniki, którymi najłatwiej sterować bez wpływu na jakość odczuwalną dla uczestnika.
  • W których pozycjach kosztowych należy założyć bufor finansowy na wypadek niespodziewanych kosztów i jak go zamortyzować racjonalnymi oszczędnościami?
  • Jaka powinna być zdrowa relacja między poszczególnymi pozycjami kosztów, świadcząca o dobrym zaplanowaniu eventu?
  • Wzór kalkulacji eventu pokazujący kondycję finansową wydarzenia – rodzaje kosztów, ich wzajemne relacje.
  • Negocjacje warunków finansowych z kontrahentami – jak się do nich przygotować, aby osiągnąć pożądany efekt?
4.

Zabezpieczenie eventu od strony formalno-prawnej

  • Kluczowe umowy z podwykonawcami – podczas warsztatów omówimy i przejrzymy kluczowe rodzaje umów wraz ze wskazaniem newralgicznych zapisów zabezpieczających interes event managera i firmę, którą reprezentuje.
  • Jak w umowie uregulować klauzule zabezpieczające event managera na wypadek zmiany istotnych parametrów eventu, takich jak liczba uczestników, aby nie stracić finansowo?
  • Umowy zabezpieczające serwis techniczny na evencie – jak szczególnie zadbać o właściwą obsługę elementów, na których się nie znamy?
  • Jakie elementy prawne należy wziąć pod uwagę organizując event, aby nie być zaskoczonym? – ZAiKS, zabezpieczenie praw autorskich, ubezpieczenia.
  • Różne scenariusze nieprzewidzianych wypadków na eventach – utrata zdrowia, kradzież, zniszczenie – kto za to odpowiada i jak zabezpieczyć własną odpowiedzialność?
5.
PANEL SPECJALNY

Trudne sytuacje w pracy event managera – praca na przykładach

  • Jak przy niewielkim budżecie zmieścić specjalne wymagania dietetyczne w ogólnym menu imprezy?
  • Jak przekazywać kluczowe informacje osobom i firmom współpracującym przy evencie, aby zostały one zaakceptowane? Przykładowe scenariusze trudnych rozmów z firmami dostarczającymi catering, wynajmującym sale i dbającym o sprzęt techniczny.
  • Jak dzięki prostym trikom zmienić wygląd przeciętnej sali, aby uzyskać efekt wow? – przykłady metamorfoz m.in. z wykorzystaniem gry świateł.
  • Jak negocjować pod presją czasu, gdy trzeba dokonać pilnych zmian w scenariuszu eventu i przekonać do tej konieczności podwykonawców?
  • Jak wycofać się z umowy z salą konferencyjną po przekroczeniu dopuszczalnego terminu anulacji?

Specjalistów w administracji samorządowej i publicznej zajmujący się przygotowywaniem imprez,

Pracowników i członków stowarzyszeń chcących samodzielnie przygotowywać i realizować eventy.

Szkolenie skierowane jest do:

Event managerów, pracowników agencji eventowych,

specjalistów i menedżerów działów marketingu,

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Przygotujesz kompletny plan wydarzenia bez względu na jego charakter, który uwzględni wszystkie niezbędne elementy i zagwarantuje niemal 100% wykonalność,
  • Dowiesz się, jak pracować nad rentownością wydarzenia – jak właściwie kalkulować koszty i w jakich obszarach generować oszczędności,
  • Poznasz detale, które wpłyną na profesjonalizm i unikalny charakter Twojego wydarzenia,
  • Dostaniesz pakiet gotowych rozwiązań, które pozwolą zabezpieczyć Cię w każdej nieprzewidzianej sytuacji,
  • Otrzymasz katalog kluczowych zapisów zabezpieczających Twoje interesy jako organizatora.
Jeżeli jesteś odpowiedzialny za kompleksową organizację eventów i chcesz:
  • Dowiedzieć się, jak zaprojektować wydarzenie, które stanie się rozpoznawalne na rynku eventów,
  • Opracować kompleksowy plan wydarzenia i prawidłowo dobrać catering, oprawę i atrakcje w zależności od charakteru eventu, aby zadowolić wymagających klientów,
  • Podpatrzeć drobne detale, które wpływają na unikalność imprezy i zapadają w pamięć gościom,
  • Przygotować plan działania w nagłych sytuacjach, dzięki czemu goście nie zauważą nawet drobnej wpadki,

 

Weź udział w praktycznym szkoleniu dla osób odpowiedzialnych za organizację eventów!

Organizator:

Centrum Kompetencji    Forum Media Polska

 

OGÓLNOPOLSKIE CERTYFIKOWANE SZKOLENIE

 

Profesjonalny Event Manager™

Intensywne szkolenie zwieńczone uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy