Patronat:

blow up hall

Profesjonalny Event Management na przykładzie imprez organizowanych przez hotel Blow-Up-Hall 5050

Tylko u nas!

Odsłaniamy przed Tobą kulisy biznesowe, artystyczne i organizacyjne małych, średnich i dużych eventów organizowanych przez jeden z poznańskich hoteli!

Uwaga!
Ściśle ograniczona liczba miejsc! Decyduje kolejność zgłoszeń!

Nowość!

Zapraszamy Państwa na warsztaty prowadzone metodą „na żywym organizmie”, aby „podpatrzeć” i posłuchać o rozwiązaniach, które sprawiły, że poznański hotel Blow-Up_Hall 5050:

  • z sukcesem organizuje rok do roku kilkadziesiąt eventów
  • skutecznie i aktywnie pozyskuje zleceniodawców i sponsorów
  • może poszczycić się wysokim odsetkiem powracających klientów – zleceniodawców eventów
  • w sposób metodyczny śledzi trendy zachodnie z sukcesem dostosowując je do polskich realiów i wymagań polskich klientów począwszy od kameralnych prywatnych imprez po biznesowe konferencje na ponad 1000 osób
Dlaczego warsztaty w Blow-Up-Hall są wyjątkowe?

Blow-Up-Hall to pięciogwiazdkowy hotel, który stanął przed wyzwaniem otwarcia się na klienta mało i średniozamożnego, uwzględniając w swojej ofercie eventy kameralne dostosowane budżetem do potrzeb rynku, z jednoczesnym zachowaniem wysokiego standardu i kreatywnej strony artystycznej, aby nie doznać szkody wizerunkowej na poznańskim rynku hotelowym. Dzięki temu pokażemy Państwu, jak tworzyć również małe eventy z niskim budżetem w pomysłowy sposób, który sprawi, że klienci będą do Państwa powracać!

Jak zmieni się Twoja praktyka po warsztatach?
  • Nawet z tradycyjnej kolacji biznesowej zrobisz niezapomniane wydarzenie, komponując ją z niedrogimi elementami sezonowymi i pozyskując partnera, którzy uświetni wydarzenie i obniży koszty organizacji
  • Odświeżysz swoją ofertę chrzcin i wesel, aby wyróżnić się na rynku,  inspirując się trendami zachodnimi, które doskonale sprawdzają się w polskich warunkach, a dodatkowo nie obciążą budżetu
  • Poznasz najnowsze zasady service design inspirowane gustem Grażyny Kulczyk, właścicielki Blow Up Hall
  • Nauczysz się zasad kalkulowania budżetu, które stosuje się w Blow Up Hall, aby nie przekroczyć zakładanego poziomu kosztów
  • Zastosujesz tanie i pomysłowe metody promocji własnej oferty eventowej z wykorzystaniem Facebooka i telefonów komórkowych wśród klientów na rynku lokalnym
A dodatkowo:
  • Podczas warsztatów prowadzonych metodą "na żywym organizmie" dowiesz się, jak Dyrektor Hotelu - Marta Klepka z olbrzymim sukcesem zorganizowała już 11 edycji Klubu Starego Browaru, gromadząc w ciągu 4 dni imprezy około 1000 osób i zarządzając 200-osobowym zespołem przygotowującym event. Każda z edycji zbiera 4 głównych sponsorów i około 10 Partnerów wydarzenia. Wydarzenie otrzymało statuetkę Doskonałość Mody 2016 czasopisma Twój Styl w kategorii Wydarzenie Roku.
  • Uczestnicy warsztatów będą mieli również okazję spróbować  lunch przygotowany przez znakomitego szefa kuchni - Tomasza Purola, zwycięzcę programu Top Chef
Program warsztatów
TEMAT 1

Kompleksowe planowanie eventu i harmonogram działań event managera na przykładzie Blow Up Hall 5050

  • Jak Dyrektor Hotelu Blow-Up-Hall, odpowiedzialny również za eventy zarządza zespołem przygotowującym wydarzenie – podział odpowiedzialności, checklisty terminowe i inne autorskie narzędzia dzięki którym stan przygotowania wydarzeń jest pod kontrolą
  • Planowanie poszczególnych elementów eventu, aby mieć pełną kontrolę nad postępem realizacji i pewność, że o niczym nie zapomniałeś – "wzorcowy" harmonogram planistyczny eventu. 
  • Wyznaczanie „kroków milowych” w przygotowaniu wydarzenia – czemu służy to narzędzie planistyczne?
  • Specyfika planowania kongresu, bankietu, imprezy plenerowej, wesela, chrzcin, spotkania biznesowego – jakie charakterystyczne elementy musisz uwzględnić w planowaniu?
  • Sprawdzone narzędzia i aplikacje pomagające zarządzać przygotowaniem wydarzenia
TEMAT 2

Projektowanie kreatywnych wydarzeń – jak się wyróżnić nawet przy małym budżecie?

  • Śledzenie zachodnich trendów w organizacji imprez – skąd czerpać inspiracje, które sprawdzają się w realiach budżetowych małych i średnich eventów oraz jak je adaptować do polskich warunków
  • Pomysły na połączenie oferty restauracyjnej z dodatkowymi atrakcjami, które sprawią, że uroczysta kolacja urośnie do rangi eventu
  • Nowość!
    Elementy sezonowe
    w wyróżnieniu wydarzeń zarówno o charakterze prywatnym, jak i biznesowym
  • Jak w sposób zorganizowany poszukiwać partnerów wydarzenia, dzięki którym obniżysz koszty organizacji, a jednocześnie uświetnisz event 
  • Jak budować otoczkę promocyjną wokół eventu stopniując napięcie – niedrogie pomysły z wykorzystaniem Facebooka, marketingu szeptanego oraz innych niestandardowych narzędzi marketingu lokalnego
  • Nowość!
    Narzędzia geolokalizacyjne w telefonie komórkowym jako promocja wydarzeń w społeczności lokalnej
    dzięki komunikacji marketingowej typu push
TEMAT 3

Jak w Hotelu Blow Up Hall uzyskuje się efekt „wow” w eventach?

  • Nowoczesny service design w hotelu Blow Up Hall – jak nawet z najmniejszych elementów budować wielkie emocje?
  • Cateringowy savoir vivre – jak dobrać rodzaj i klasę cateringu do kategorii gościa?
  • Na jaki typ cateringu stawia się w Blow Up Hall w zależności od zamożności zleceniodawcy eventu?
  • Jak w Hotelu Blow Up Hall dokonuje się metamorfozy zwykłych sal szkoleniowych, aby uzyskać efekt „wow”
  • Niskobudżetowe pomysły organizacyjne w eventach biznesowych i o charakterze okolicznościowym, które zapadną gościom w pamięć i rozbudzą bardzo pozytywne emocje.
TEMAT 4

Kalkulacja budżetu na event w Blow Up Hall – jak planować realistycznie, aby nie przekroczyć założeń finansowych?

  • Wzór kalkulacji eventu pokazujący kondycję finansową wydarzenia – rodzaje kosztów, ich wzajemne relacje.
  • Jak pracować nad rentownością imprezy – czynniki, którymi najłatwiej sterować bez wpływu na jakość odczuwalną dla uczestnika.
  • W których pozycjach kosztowych należy założyć bufor finansowy na wypadek niespodziewanych kosztów i jak go zamortyzować racjonalnymi oszczędnościami?
  • Jaka powinna być zdrowa relacja między poszczególnymi pozycjami kosztów, świadcząca o dobrym zaplanowaniu eventu?
TEMAT 5

Zabezpieczenie eventu od strony formalno-prawnej – jak to się robi w Blow Up Hall?

  • Kluczowe umowy z podwykonawcami – podczas warsztatów omówimy i przejrzymy kluczowe rodzaje umów wraz ze wskazaniem newralgicznych zapisów zabezpieczających interes event managera i firmę, którą reprezentuje
  • Jak w umowie uregulować klauzule zabezpieczające event managera na wypadek zmiany istotnych parametrów eventu, takich jak liczba uczestników, aby nie stracić finansowo
  • Jak wycofać się z umowy z salą konferencyjną po przekroczeniu dopuszczalnego terminu anulacji?
  • Różne scenariusze i genezy nieprzewidzianych wypadków na eventach – utrata zdrowia, kradzież, zniszczenie – kto za to odpowiada i jak zabezpieczyć własną odpowiedzialność?
Szkolenie skierowane jest do:
  • event managerów, pracowników agencji eventowych
  • specjalistów i menedżerów działów marketingu
  • specjalistów w administracji samorządowej i publicznej zajmujący się przygotowywaniem imprez
  • pracowników i członków stowarzyszeń chcących samodzielnie przygotowywać i realizować eventy
Szkolenie poprowadzi:
Marta Klepka
Marta Klepka

Na co dzień pełni funkcję Dyrektora hotelu Blow Up Hall 5050, który mieści się w Starym Browarze w Poznaniu. Pomysłodawczyni projektu Klubu Starego Browaru, za który Stary Browar otrzymał nagrodę Doskonałość Mody "Twojego Stylu" w kategorii Wydarzenie Roku 2016. W działalność eventową zaangażowana od strony praktycznej – organizuje pokazy mody, koncerty, wystawy, warsztaty, wesela we współpracy z uznanymi polskimi artystami.

Termin i miejsce

30 stycznia 2019 r.
Blow Up Hall 5050
Poznań, ul. Kościuszki 42

Koszt uczestnictwa
Wersja STANDARD
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1499 zł netto i obejmuje:
    Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych i cenionych specjalistów,
    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,
    Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej,
    Przerwy kawowe i lunch.
  • Zgłoś się

    Przedsprzedaż!
    Przy zgłoszeniu do 16 grudnia 2018 r. niższa cena - 1199 zł netto!

     

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy