Uwaga! Sprzedaż zakończona! Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą >>
Termin i miejsce

10 grudnia 2018 r.

Warszawa, Airport Hotel Okęcie

Opinie uczestników naszych szkoleń obszaru HoReCa:

Szkolenie pozwalające na wymianę opinii i różnych punktów widzenia.
Anna Nitkiewicz-Jankowska, Premium Personal Branding

Inspirujące i poruszające spotkanie. Cenne doświadczenia do przeniesienia na „własny grunt”.
Anna Janik, Frosta sp. z o. o.

Szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny przez praktyka z wielką wiedzą.
Aneta Strycharek, INTERFERIE S.A.

Prelegent
Paweł Kanadys
Paweł Kanadys

Związany z branżą hotelarską od 7 lat. Swoje pierwsze doświadczenia biznesowe w tym segmencie zdobywał w Louvre Hotels Group. Od 2015 r. sprawuje funkcję Revenue Managera w Airport Hotel Okęcie, gdzie rozwinął kulturę revenue managementu oraz zoptymalizował funkcjonowanie narzędzi takich jak: CHM, PMS, CRS, PMS.

Konsekwentnie doskonali się w rozpoznawaniu międzynarodowych trendów zarządzania przychodami i implementuje je do codziennego funkcjonowania hotelu. Aktualnie pogłębia także swoją wiedzę w obszarze języka SQL, służącego do generowania informacji bezpośrednio z bazy danych PMS, w celu dalszej optymalizacji przychodów.

Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów

Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych "z Sali."

Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników

Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania

Formuła case study

Nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych obiektach

100% praktycznych porad

Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Państwa działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą "krok po kroku".

Program warsztatów:
Blok 1

Jak za pomocą wskaźników Revenue Management ocenić realną kondycję hotelu?

  • Istotne jednostki miary pracy Revenue Management – REVPAR, TREVPAR, REVPAM – kiedy ich używać, aby zoptymalizować przychody?
  • Dane w Property Management System (PMS) jako najważniejsze źródło informacji Revenue Managera - jakie znaczenie dla całej strategii cenowej hotelu ma jakość danych wprowadzanych do PMS przez każdego z pracowników oraz jak sprawdzać ich poprawność?
  • Jak właściwie prowadzić compset - które konkurencyjne hotele wybrać do „koszyka”, aby porównywanie było optymalne?
Blok 2

Skuteczne narzędzia pracy Revenue Managera

  • Raporty Pickup, Pace oraz Forecast - kiedy generować poszczególne raporty tak, aby przedstawiały rzeczywisty obraz sytuacji finansowej hotelu na dzisiaj oraz najbliższą przyszłość?
  • Skuteczne sposoby kontrolowania dostępności dzięki narzędziom takim jak m.in. closed to arrival (CTA), Minimum Length of Stay (MLOS), blackoutdates, fair rates.
  • Rachunek zysków i strat, analiza odmów oraz „displacementanalysis” - czyli jak zbadać zyskowność rezerwacji grupowych oraz MICE? Uczestnicy szkolenia w trakcie ćwiczeń praktycznych dowiedzą się, które rezerwacje będą dla hotelu rentowne, a które mogą wygenerować koszt utraconych korzyści.
  • Czy, jak i kiedy dostosowywać swoją cenę do stawek oferowanych przez obiekty konkurencyjne? - znaczenie używania RateShoppera, kalendarza wydarzeń oraz znajomości własnych wyników w strategii cenowej.
Blok 3

Jak stworzyć rentowną strategię cenową dla Twojego hotelu?

  • Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych stworzyć strategię cenową „szytą na miarę” Twojego hotelu?
    • Podział kosztów na stałe i zmienne, identyfikacja miejsc powstawania kosztów i centra zysków - co musimy uwzględnić, np. food cost, a jakie koszty możemy pominąć?
    • Wyznaczenie optimum rentowności usług hotelowych i dodatkowych - jak policzyć minimalną cenę, przy której Hotel „zarabia”?
  • Sprecyzowanie najbardziej kosztownych i przychodowych elementów oferty hotelu - noclegi, wyżywienie, usługi dodatkowe - jak wykorzystać informacje które posiadają do stworzenia rentownej strategii cenowej z wykorzystaniem cross-sellingu i up-sellingu?
  • Zalety i wady najmu krótko i długoterminowego - jakie ryzyko niesie ze sobą tworzenie wyjątkowo atrakcyjnych ofert np. dla studentów?
  • Znaczenie opinii Gości a zwiększenie przychodów obiektu – jaki jest związek lepszym wynikiem Global Review Index (GRI) a REVPAR oraz tego, jak konstruktywna krytyka przekazywana przez Gości może zwiększyć przychody hotelu?
Blok 4

Jak stać się liderem obłożenia i znacznie zwiększyć obrót oraz rentowność?

  • Podział Gości hotelowych pod kątem segmentacji: różnice w zachowaniu oraz budżecie różnych typów gościa hotelowego i odpowiedzą na pytanie, czy Twój hotel potrzebuje Gości z każdego z dostępnych na rynku segmentów.
  • Jak zidentyfikować „idealnych" klientów, gdzie ich szukać i jak do nich docierać? Revenue Management a marketing - analiza i przykłady klientów pod kątem profilu obiektu na podstawie doświadczeń Airport Hotel Okęcie
  • Jaką strategię cenową przyjąć dla grup mniej i bardziej zamożnych? Jaki wpływ na nasze działania powinna mieć konkurencja z naszego otoczenia?
  • Revenue Management jako instrument analizy marketingowej rynku i narzędzie generujące dodatkowy zysk – jak wykorzystać go przy tworzeniu efektywnej kampanii reklamowej?
  • Analiza rentowności zróżnicowanych pakietów pobytowych
  • Bonusy i korzyści dla stałych klientów - jak przygotować ofertę wyjątkowo korzystną dla stałych gości, ale też rentowną dla nas?
  • Elastyczność cenowa uwzględniająca sezonowość, wydarzenia specjalne i specyfikę rynku a utrzymanie rentowności w krótkim i długim okresie.

Dowiesz się, jak dopasowywać ofertę do gości i jakie usługi dodatkowe wdrożyć, aby osiągnąć trwały wzrost w obrocie

Wyjedziesz z gotowymi do wdrożenia pomysłami, które przełożą się na większe obłożenie i wzrost satysfakcji Twoich gości

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

Poznasz najlepsze praktyki Revenue Management i zobaczysz, jak udało mu się osiągnąć najwyższe progi rentowności

Wyposażysz się w narzędzia Revenue Management, które pomogą opracować rentowną i satysfakcjonującą strategię cenową dla Twojego hotelu

Podczas tego prestiżowego wydarzenia Przedstawiciel Airport Hotel Okęcie omówi na konkretnych przykładach:
  • Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych stworzyć strategię cenową „szytą na miarę” Twojego hotelu na przykładzie najlepszych praktyk branżowych
  • Jakie znaczenie dla całej strategii cenowej hotelu ma jakość danych wprowadzanych do PMS przez każdego z pracowników oraz jak sprawdzać ich poprawność
  • Podział Gości hotelowych pod kątem segmentacji: różnice w zachowaniu oraz budżecie różnych typów gościa hotelowego i odpowiedzą na pytanie, czy Twój hotel potrzebuje Gości z każdego z dostępnych na rynku segmentów
  • Jak właściwie prowadzić compset - które konkurencyjne hotele wybrać do „koszyka”, aby porównywanie było optymalne
  • Czy, jak i kiedy dostosowywać swoją cenę do stawek oferowanych przez obiekty konkurencyjne
  • Dlaczego warto używać RateShoppera, kalendarza wydarzeń i poznać własne wyniki w strategii cenowej
  • Które usługi dodatkowe zwiększą przychody i rentowność obiektów hotelowych – np. transport z lotniska, SPA
  • Najczęściej popełniane błędy w obszarze Revenue Management oraz wskazówki jak ich unikać
Nie może zabraknąć Cię wśród uczestników wyjątkowego wydarzenia, jeżeli chcesz:
  • poznać proste zabiegi z zakresu Revenue Management, które znacznie podniosą wyniki sprzedażowe Twojego obiektu,
  • dowiedzieć się, jakie dodatkowe usługi wprowadzić, aby zwiększyć przychody i rentowność,
  • poznać istotne jednostki miary pracy Revenue Management (REVPAR, TREVPAR, REVPAM) i wiedzieć, kiedy ich używać, aby zoptymalizować przychody,
  • wyposażyć się w skuteczne narzędzia, takie jak m.in. closed to arrival (CTA), Minimum Length of Stay (MLOS), blackoutdates, fair rates.

Poznaj najlepsze w Polsce praktyki Revenue Management!

Certyfikowany Revenue Manager™

Unikatowe praktyczne warsztaty w oparciu o najlepsze praktyki Revenue Management!

Sprawdź program
Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1499 zł netto i obejmuje:

    Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
    • Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy