10 grudnia 2018 r.
Warszawa, Airport Hotel Okęcie
Szkolenie pozwalające na wymianę opinii i różnych punktów widzenia.
Anna Nitkiewicz-Jankowska, Premium Personal Branding
Inspirujące i poruszające spotkanie. Cenne doświadczenia do przeniesienia na „własny grunt”.
Anna Janik, Frosta sp. z o. o.
Szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny przez praktyka z wielką wiedzą.
Aneta Strycharek, INTERFERIE S.A.
Związany z branżą hotelarską od 7 lat. Swoje pierwsze doświadczenia biznesowe w tym segmencie zdobywał w Louvre Hotels Group. Od 2015 r. sprawuje funkcję Revenue Managera w Airport Hotel Okęcie, gdzie rozwinął kulturę revenue managementu oraz zoptymalizował funkcjonowanie narzędzi takich jak: CHM, PMS, CRS, PMS.
Konsekwentnie doskonali się w rozpoznawaniu międzynarodowych trendów zarządzania przychodami i implementuje je do codziennego funkcjonowania hotelu. Aktualnie pogłębia także swoją wiedzę w obszarze języka SQL, służącego do generowania informacji bezpośrednio z bazy danych PMS, w celu dalszej optymalizacji przychodów.
Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów
Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych "z Sali."
Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników
Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.
Formuła case study
Nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych obiektach
100% praktycznych porad
Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Państwa działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą "krok po kroku".
Dowiesz się, jak dopasowywać ofertę do gości i jakie usługi dodatkowe wdrożyć, aby osiągnąć trwały wzrost w obrocie
Wyjedziesz z gotowymi do wdrożenia pomysłami, które przełożą się na większe obłożenie i wzrost satysfakcji Twoich gości
Poznasz najlepsze praktyki Revenue Management i zobaczysz, jak udało mu się osiągnąć najwyższe progi rentowności
Wyposażysz się w narzędzia Revenue Management, które pomogą opracować rentowną i satysfakcjonującą strategię cenową dla Twojego hotelu
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!