Certyfikowane warsztaty dla właścicieli i menadżerów obiektów gastronomicznych

Jak podnieść rentowność i obroty restauracji w 2019 roku

Praktyczne narzędzia do kalkulacji kosztów

Inspirujące rozwiązania marketingowo-sprzedażowe zwiększające obroty

Prawdziwe realia rynku gastronomicznego

Sprawdź program
Jeżeli chcesz:
  • wiedzieć, jak efektywnie kalkulować i prowadzić biznes gastronomiczny, aby utrzymywał trwałą, wysoką rentowność i sprzedaż w pierwszej połowie 2019 roku
  • zainspirować się rozwiązaniami przetestowanymi z sukcesem przez eksperta-praktyka, który efektywnie zarządzał sieciowymi i niesieciowymi restauracjami
  • wyposażyć się w sprawdzone rozwiązania - liczne przykłady, symulacje oraz narzędzia do kalkulowania kosztów, które w prosty sposób przełożysz na realia funkcjonowania swojego obiektu

Weź udział w praktycznych warsztatach, które poprowadzi uznany manager gastronomii – Aleksandra Jagodzińska, która wraz z Ernestem Jagodzińskim prowadzi własną restaurację Autentyk Kuchnia i Ludzie.

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Policzysz i wyeliminujesz czynniki, które zaniżają Twoją rentowność oraz opracujesz strategię działań, które pozwolą na zmaksymalizowanie obrotów Twojego obiektu
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę od doświadczonego specjalisty, który zarządzał restauracjami sieciowymi i niezrzeszonymi w sieciach – dzięki czemu przedstawi uniwersalne rozwiązania, które z łatwością zastosujesz w swojej restauracji
  • Poznasz najbardziej efektywne sposoby obliczania i kontrolowania rzeczywistego poziomu food costu – podpowiemy, na co zwracać uwagę w analizie wydatków gastronomii
  • Nauczysz się sprawnej kontroli kosztów na podstawie przykładowych narzędzi, które ułatwią optymalizację – podpowiemy, jak możesz zastosować je w swoim obiekcie, aby skutecznie „trzymać rękę na pulsie”
Program warsztatów
Blok I

Praktyczny menu engineering – jak stworzyć menu, które sprzeda i podniesie rentowność restauracji w 2019 roku

  • Co powinno znaleźć się w menu restauracji w 2019 roku, aby przyciągnęło klientów? Podpowiemy, jak się wyróżnić na tle rosnącej konkurencji i w dobie dynamicznego rozwoju rynku gastronomicznego – omawiamy w podziale na różne lokalizacje obiektów, ilość oraz rodzaj klientów
  • Jak skonstruować menu, aby przyciągało klientów - jak przejść próg wysokiej rentowności menu i przy jakim miesięcznym obrocie zyski ze sprzedaży tańszych potraw będą większe, a kiedy warto się pokusić o wprowadzanie do karty droższych dań – omówimy jak to zrobić, by nie zniechęcić stałych gości oraz nie wystraszyć nowych
  • TYLKO U NAS! Menu ładne a skuteczne: jaka prezentacja graficzna w karcie przekłada się na decyzje klientów – co warto uwypuklić, a co ukryć w ofercie obiektu na praktycznych przykładach
  • WARSZTAT PRAKTYCZNY – Jak opisywać dania i prezentować cenę, aby "optycznie" podnieść wartość produktu 
Blok II

Aktywna sprzedaż przez kelnerów – jak wdrożyć najwyższy standard obsługi, który zaprocentuje wyższą sprzedażą przy zachowaniu rentowności?

  • Kelner jako Twoje narzędzie sprzedaży – w jaki sposób każda osoba z personelu powinna prezentować menu, aby podnieść średni rachunek gościa w Twojej restauracji, czyli jaka jest różnica między „Ciekawy jestem co najbardziej zainteresowało Pana/Panią w naszym menu” a „Co podać?”
  • NOWOŚĆ! Najlepsze rytuały sprzedażowe – jak je stosować, by odpowiednio zadbać o maksymalizację rentowności, analiza rozwiązań i wskazówki w zakresie doboru odpowiednich narzędzi
  • Obsługa stałych oraz nowych gości – jak zwiększać sprzedaż w obu grupach, czyli rozszerzanie smaków gościa w oparciu o jego upodobania kulinarne oraz trendy, nowinki i uważną obserwację klienta
  • Jak skonfigurować system premiowy pracowników restauracji, aby nagradzać zachowania, które rzeczywiście wpływają na sprzedaż i rentowność oraz pozwalają na minimalizację food costu 
Blok III

Skuteczny monitoring wydatków, redukcja strat i kalkulacja cen sprzedaży

  • Na jakie zapisy na fakturach warto zwracać uwagę i jak szybko przeliczać ceny surowców, żeby sprawdzić, czy nie płacimy za dużo – proste techniki, dzięki którym będziesz mieć dostawców pod kontrolą
  • Czynniki kosztotwórcze w gastronomii – co najczęściej wpływa na zły wynik finansowy restauracji jakie wydatki mogą stanowić główne źródła kosztów operacyjnych – podpowiemy, które elementy mogą ciągnąć w dół rentowność i w jaki sposób je wyeliminować
  • NA PRZYKŁADACH! W jaki sposób kalkulować poszczególne rodzaje kosztów i prognozować przychody, by uzyskać szybki i przejrzysty obraz sytuacji finansowej Twojej restauracji
  • Jak kontrolować produkcję w kuchni, aby wyeliminować marnotrawstwo jedzenia przez pracowników restauracji – wskażemy, w jaki sposób prowadzić książkę strat, by wyłapać produkty, na których tracimy
Blok IV
Warsztat specjalny

Food cost w obiekcie restauracyjnym

  • NA PRZYKŁADACH! Fakty i mity na temat food cost i beverage cost - do jakiego poziomu food & beverage cost powinien dążyć lokal i jak to zrobić
  • W jaki sposób źle wyznaczona cena może spowodować stratę finansową, czyli jak praktycznie wyliczyć, na których daniach restauracja zarabia, a na których traci
  • SYMULACJA wyliczenia rzeczywistego food cost i beverage cost - przegląd najlepszych wzorów i technik, dzięki którym sprawdzisz, czy nie tracisz na zyskach
Warsztaty poprowadzi:
Aleksandra Jagodzińska

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Doświadczenie menadżerskie zdobywała w restauracji Cucina, Mitsuro Restaurants, Whiskey in the Jar, odpowiadając za logistykę, analitykę biznesową oraz negocjacje cenowe . Obecnie właścicielka firmy consultingowej Horeca Prosperity. Wraz z Ernestem Jagodzińskim prowadzi również własną restaurację Autentyk Kuchnia i Ludzie w Poznaniu.

 
'
Oferta specjalna!

Wybierz wersję PREMIUM

Sprawdź
W wersji PREMIUM dodatkowo otrzymasz:
  • Checklistę działań, które warto wdrożyć w zarządzaniu restauracją, by zmaksymalizować rentowność
  • Zestaw pomocnych narzędzi do: stworzenia macierzy BCG, wyliczenia średniej ważonej ceny ewidencyjnej, wykonania spisu surowców kosztotwórczych, określenia systemu motywowania pracowników uzależnionego od osiąganych wyników
Koszt uczestnictwa:
Wersja STANDARD

1499 zł netto

1199 zł netto

  • Ta wersja zawiera:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentem
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Checklistę działań, które warto wdrożyć w zarządzaniu restauracją, by zmaksymalizować rentowność
  • Zestaw pomocnych narzędzi do: stworzenia macierzy BCG, wyliczenia średniej ważonej ceny ewidencyjnej, wykonania spisu surowców kosztotwórczych, określenia systemu motywowania pracowników uzależnionego od osiąganych wyników
Wersja PREMIUM

1699 zł netto

1399 zł netto

  • Ta wersja zawiera:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentem
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Checklistę działań, które warto wdrożyć w zarządzaniu restauracją, by zmaksymalizować rentowność
  • Zestaw pomocnych narzędzi do: stworzenia macierzy BCG, wyliczenia średniej ważonej ceny ewidencyjnej, wykonania spisu surowców kosztotwórczych, określenia systemu motywowania pracowników uzależnionego od osiąganych wyników
Skorzystaj z oferty
Wybierz swoją wersję!
Zgłoś się

Przedsprzedaż! Przy zgłoszeniu do 16 grudnia 2018 otrzymasz rabat 300 zł netto!

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy