Certyfikowane warsztaty dla właścicieli i menadżerów obiektów gastronomicznych

Jak podnieść rentowność i obroty restauracji w 2019 roku

Praktyczne narzędzia do kalkulacji kosztów

Inspirujące rozwiązania marketingowo-sprzedażowe zwiększające obroty

Prawdziwe realia rynku gastronomicznego

Sprawdź program
Program warsztatów
Blok I

Praktyczny menu engineering – jak stworzyć menu, które sprzeda i podniesie rentowność restauracji w 2019 roku

  • Co powinno znaleźć się w menu restauracji w 2019 roku, aby przyciągnęło klientów? Podpowiemy, jak się wyróżnić na tle rosnącej konkurencji i w dobie dynamicznego rozwoju rynku gastronomicznego – omawiamy w podziale na różne lokalizacje obiektów, ilość oraz rodzaj klientów
  • Jak skonstruować menu, aby przyciągało klientów - jak przejść próg wysokiej rentowności menu i przy jakim miesięcznym obrocie zyski ze sprzedaży tańszych potraw będą większe, a kiedy warto się pokusić o wprowadzanie do karty droższych dań – omówimy jak to zrobić, by nie zniechęcić stałych gości oraz nie wystraszyć nowych
  • TYLKO U NAS! Menu ładne a skuteczne: jaka prezentacja graficzna w karcie przekłada się na decyzje klientów – co warto uwypuklić, a co ukryć w ofercie obiektu na praktycznych przykładach
  • WARSZTAT PRAKTYCZNY – Jak opisywać dania i prezentować cenę, aby "optycznie" podnieść wartość produktu 
Blok II

Aktywna sprzedaż przez kelnerów – jak wdrożyć najwyższy standard obsługi, który zaprocentuje wyższą sprzedażą przy zachowaniu rentowności?

  • Kelner jako Twoje narzędzie sprzedaży – w jaki sposób każda osoba z personelu powinna prezentować menu, aby podnieść średni rachunek gościa w Twojej restauracji, czyli jaka jest różnica między „Ciekawy jestem co najbardziej zainteresowało Pana/Panią w naszym menu” a „Co podać?”
  • NOWOŚĆ! Najlepsze rytuały sprzedażowe – jak je stosować, by odpowiednio zadbać o maksymalizację rentowności, analiza rozwiązań i wskazówki w zakresie doboru odpowiednich narzędzi
  • Obsługa stałych oraz nowych gości – jak zwiększać sprzedaż w obu grupach, czyli rozszerzanie smaków gościa w oparciu o jego upodobania kulinarne oraz trendy, nowinki i uważną obserwację klienta
  • Jak skonfigurować system premiowy pracowników restauracji, aby nagradzać zachowania, które rzeczywiście wpływają na sprzedaż i rentowność oraz pozwalają na minimalizację food costu 
Blok III

Skuteczny monitoring wydatków, redukcja strat i kalkulacja cen sprzedaży

  • Na jakie zapisy na fakturach warto zwracać uwagę i jak szybko przeliczać ceny surowców, żeby sprawdzić, czy nie płacimy za dużo – proste techniki, dzięki którym będziesz mieć dostawców pod kontrolą
  • Czynniki kosztotwórcze w gastronomii – co najczęściej wpływa na zły wynik finansowy restauracji jakie wydatki mogą stanowić główne źródła kosztów operacyjnych – podpowiemy, które elementy mogą ciągnąć w dół rentowność i w jaki sposób je wyeliminować
  • NA PRZYKŁADACH! W jaki sposób kalkulować poszczególne rodzaje kosztów i prognozować przychody, by uzyskać szybki i przejrzysty obraz sytuacji finansowej Twojej restauracji
  • Jak kontrolować produkcję w kuchni, aby wyeliminować marnotrawstwo jedzenia przez pracowników restauracji – wskażemy, w jaki sposób prowadzić książkę strat, by wyłapać produkty, na których tracimy
  • WARSZTAT PRAKTYCZNY - symulacja wyliczenia rzeczywistego food cost i beverage cost
Blok IV

Aktywna promocja w Internecie oraz PR, który nie kosztuje – działania, które przekładają się na wzrost sprzedaży, a nie tylko poprawiają wizerunek

  • Jak krok po kroku opracować plan działań marketingowych w oparciu o najskuteczniejsze obecnie narzędzia e-marketingu? Wskażemy, co warto wykorzystywać w zarządzaniu restauracją, by w perspektywie długoterminowej zwiększyć sprzedaż
  • Facebook i Instagram jako nowoczesne narzędzia promocji – jak zbudować sensowną liczbę „wartościowych” i aktywnych fanów, która rzeczywiście przełoży się na wzrost odwiedzin w restauracji
  • ANALIZA! Strona www restauracji – o jakie elementy strony www musisz zadbać, aby była rzeczywiście źródłem nowych klientów
  • Jak pisać w sieci, aby sprzedać – co w Internecie rzeczywiście działa na klienta lokalu gastronomicznego? Pokazujemy, jakie słowa, zwroty i opisy przekonają klientów do naszej oferty
  • Kiedy i jak odpowiadać na krytyczne recenzje w sieci, aby nie zniechęcić innych do odwiedzin naszej restauracji – dobre praktyki
Jeżeli chcesz:
  • wiedzieć, jak efektywnie kalkulować i prowadzić biznes gastronomiczny, aby utrzymywał trwałą, wysoką rentowność i sprzedaż w sezonie zimowym 2018/2019
  • zainspirować się rozwiązaniami przetestowanymi z sukcesem przez eksperta-praktyka, który efektywnie zarządzał sieciowymi i niesieciowymi restauracjami
  • wyposażyć się w sprawdzone rozwiązania - liczne przykłady, symulacje oraz narzędzia do kalkulowania kosztów, które w prosty sposób przełożysz na realia funkcjonowania swojego obiektu

Weź udział w praktycznych warsztatach, które poprowadzi uznany manager food and beverage, kierownik gastronomii.

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Policzysz i wyeliminujesz czynniki, które zaniżają Twoją rentowność oraz opracujesz strategię działań, które pozwolą na zmaksymalizowanie obrotów Twojego obiektu
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę od doświadczonego specjalisty, który zarządzał wieloma restauracjami sieciowymi i niezrzeszonymi w sieciach – dzięki czemu przedstawi uniwersalne rozwiązania, które z łatwością zastosujesz w swojej restauracji
  • Poznasz najbardziej efektywne strategie marketingowe gotowe do wdrożenia w Twoim lokalu – pokażemy, które działania promocyjne przekładają się na realny wzrost obrotu obiektu w dobie social media
  • Nauczysz się sprawnej kontroli kosztów na podstawie przykładowych narzędzi, które ułatwią optymalizację – podpowiemy, jak możesz zastosować je w swoim obiekcie, aby skutecznie „trzymać rękę na pulsie”
 
'
Oferta specjalna!

Wybierz wersję PREMIUM

Sprawdź
W wersji PREMIUM dodatkowo otrzymasz:
  • Checklistę działań, które warto wdrożyć w zarządzaniu restauracją, by zmaksymalizować rentowność
  • Zestaw pomocnych narzędzi do: stworzenia macierzy BCG, wyliczenia średniej ważonej ceny ewidencyjnej, wykonania spisu surowców kosztotwórczych, określenia systemu motywowania pracowników uzależnionego od osiąganych wyników
Koszt uczestnictwa:
Wersja STANDARD

1499 zł netto

1199 zł netto

  • Ta wersja zawiera:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentem
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Checklistę działań, które warto wdrożyć w zarządzaniu restauracją, by zmaksymalizować rentowność
  • Zestaw pomocnych narzędzi do: stworzenia macierzy BCG, wyliczenia średniej ważonej ceny ewidencyjnej, wykonania spisu surowców kosztotwórczych, określenia systemu motywowania pracowników uzależnionego od osiąganych wyników
Wersja PREMIUM

1699 zł netto

1399 zł netto

  • Ta wersja zawiera:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentem
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Checklistę działań, które warto wdrożyć w zarządzaniu restauracją, by zmaksymalizować rentowność
  • Zestaw pomocnych narzędzi do: stworzenia macierzy BCG, wyliczenia średniej ważonej ceny ewidencyjnej, wykonania spisu surowców kosztotwórczych, określenia systemu motywowania pracowników uzależnionego od osiąganych wyników
Skorzystaj z promocji
Wybierz swoją wersję!
Zgłoś się

Warsztaty poprowadzi:
Aleksandra Jagodzińska

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 18 lat pracuje w hotelarstwie i gastronomii. Umiejętności hotelarskie zdobywała w hotelu Trawiński i w IBB Andersia Hotel w Poznaniu. Doświadczenie menedżerskie w gastronomii zdobywała w restauracji Cucina, Mitsuro Restaurants - Whiskey in the Jar, Ilon Boutique, Holiday Park. Odpowiadała tam m.in. za logistykę, analitykę biznesową, negocjacje cenowe, gospodarkę magazynową i rozliczenia inwentaryzacyjne. Ta wiedza dała jej możliwość prowadzenia w późniejszych latach szkoleń z zakresu rentowności restauracji. Współpracowała z wieloma szefami kuchni co sprawia, że doskonale zna bolączki dzisiejszej gastronomii. Przez 5 lat wraz z mężem prowadziła jedną z najlepszych restauracji w Poznaniu – Autentyk Kuchnia i Ludzie. Od 7 lat jest właścicielem firmy consultingowej, w 2021 otworzyła także studio kulinarne, gdzie wraz z Ernestem Jagodzińskim prowadzą szkolenia, warsztaty oraz restauracje pop-up.

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy