Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Profesjonalne Warsztaty Hotelarskie

Jak zdobyć stałych klientów eventowych i zwiększyć obroty hotelu?

Jeżeli chcesz:
  • Poznać obiekty hotelowe, które są na top liście event managerów i dowiedzieć się, dlaczego się na niej znalazły
  • Wiedzieć, jak profesjonalnie przygotować obsługę wydarzenia i na co zwrócić uwagę w trakcie eventu, aby gość biznesowy ponownie skorzystał z Twojej oferty
  • Poznać skuteczne sposoby pozyskiwania klientów szkoleniowo-konferencyjnych – jak za pośrednictwem reklamy internetowej, mailingów i sprzedaży bezpośredniej dotrzeć do kluczowych organizatorów eventów

Weź udział w pierwszych tak praktycznych warsztatach, które oparte są o analizę case studies hoteli i obiektów hotelowych z całego świata.

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Dowiesz się, jak w krótkim czasie sprawić, aby Twój hotel stał się obiektem o ugruntowanej pozycji na rynku usług MICE – analiza case study
  • Przygotujesz swój obiekt do profesjonalnej obsługi wydarzeń konferencyjno–szkoleniowych, dzięki czemu rozszerzysz portfolio usług, co przełoży się na większe zyski
  • Stworzysz atrakcyjną ofertę, która odróżni Cię od konkurencji i pozwoli przyciągnąć nowych klientów biznesowych oraz pozyskać stałe zlecenia eventowe
  • Perfekcyjne przygotujesz obsługę wydarzenia, dzięki czemu gość biznesowy ponownie skorzysta z usług Twojego obiektu
Kogo zapraszamy na warsztaty:
  • Revenue managerów obiektów hotelowych, które chcą odnieść sukces poprzez zwiększenie sprzedaży usług skierowanych do gości konferencyjno-szkoleniowych
  • Specjalistów do spraw sprzedaży przestrzeni konferencyjnych i eventowych
  • Managerów hoteli, którzy są zainteresowani zwiększeniem obrotów dzięki wynajmowi powierzchni eventowych
  • Przedstawicieli obiektów, którzy planują  poszerzyć portfolio o usługi konferencyjno-szkoleniowe
PROGRAM WARSZTATÓW
Blok 1

Jak przygotować atrakcyjną ofertę dla klienta konferencyjno-szkoleniowego?

  • Na co zwrócić uwagę tworząc ofertę, aby zainteresowała klienta konferencyjno-szkoleniowego - jakie cechy obiektów, jakie usługi dodatkowe i jakie warunki rezerwacyjne są najczęściej poszukiwane przez potencjalnych klientów MICE?
  • Jak stworzyć ofertę, aby przyciągała nie tylko przedstawicieli dużych firm i korporacji, ale również sektor MŚP oraz firmy szkoleniowe i eventowe?
  • Jak wyeksponować usługi Twojego obiektu, aby stały się one wartością unikalną, większą niż wartość dostarczana przez konkurentów?
Blok 2

Jak profesjonalnie przygotować przestrzenie pod usługi konferencyjno–szkoleniowe?

  • W co warto zainwestować, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy eventów? – kryteria, które decydują o wyborze obiektu i pozwolą przyciągnąć klienta biznesowego również poza sezonem konferencyjnym
  • Jak sprostać wymaganiom biznesu szkoleniowo-konferencyjnego – o co zadbać, biorąc pod uwagę zaplecze technologiczne obiektu?
  • Czym przyciągnąć gości konferencyjno-szkoleniowych, gdy lokalizacja Twojego hotelu jest typowo rekreacyjna, a Ty nie chcesz nadmiernie obniżać ceny?
  • W jaki sposób hotel może wykorzystać potencjał swojej restauracji czy usług dodatkowych, aby przygotować niestandardowe propozycje dla grup szkoleniowo-konferencyjnych, które będą rentowne dla obiektu?
Blok 3

Jak efektywnie sprzedawać usługi konferencyjne i stworzyć skuteczną politykę cenową?

  • Jakie kanały marketingowe wykorzystywać w pracy obiektu, aby dotrzeć do właściwych klientów MICE? Różnice między małym a dużym hotelem MICE.
  • Najskuteczniejsze sposoby pozyskiwania klientów szkoleniowo-konferencyjnych – jak za pośrednictwem reklamy internetowej, mailingów i sprzedaży bezpośredniej dotrzeć do kluczowych organizatorów eventów?
  • Jak stworzyć efektywną strategię cenową skierowaną do gościa biznesowego, aby zapewnić klientowi poczucie oferty stworzonej na miarę jego potrzeb, a Tobie komfort rentowności poszczególnych zleceń?
Blok 4 PANEL SPECJALNY

Profesjonalna współpraca obiektu hotelowego z agencją eventową i event managerem

  • Jak przygotować ofertę obiektu hotelowego skierowaną do agencji eventowej, aby była atrakcyjna i przekonała do podjęcia współpracy?
  • Jakie usługi i warunki zawrzeć w ofercie, aby agencja eventowa stała się naszym stałym klientem?
  • Prawidłowa komunikacja pomiędzy obiektem hotelowym a agencją eventową – na jakie elementy należy zwracać szczególną uwagę?
  • Proces negocjacyjny – jakie elementy w negocjacji z punktu widzenia obiektu hotelowego są najważniejsze i jak w toku rozmów zabezpieczyć się na ewentualne reklamacje?
Prelegent
Anna Nowakowska
Anna Nowakowska

Anna Nowakowska Z branżą eventową i hotelarską związana od 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej (www.sbe.org.pl), w którym od początku funkcjonowania sprawowała przez 10 lat funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Hotelarz. Pracowała m.in. w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim oraz w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa. Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza firmom prowadząc MICE Consulting z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue Managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Właścicielka firmy MICE & Venue Consulting zajmującej się audytami MICE dla obiektów oraz szkoleniem pracowników z zakresu sprzedaży oferty MICE. Wykładowca akademicki, prelegent na konferencjach branżowych, konsultant. Autorka wielu publikacji w branżowych mediach m.in: MICE Poland, Event Management Polska, Hotelarz, Szef Kuchni, Sale Biznesowe, Biznes Hotel, Brief4Poland i wiele innych. Współorganizator konferencji „Nowoczesne technologie w hotelarstwie”.

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania:
  • Formuła case study – nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
  • 100% praktycznych porad – podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej działalności. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą „krok po kroku".
  • Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów – prelegent wspiera uczestników, udzielając wskazówek podczas samodzielnej pracy warsztatowej.
  • Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników – współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują najwyższy poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.
Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1399 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych i cenionych specjalistów,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • przerwy kawowe i lunch.
  • Zgłoś się

    Przedsprzedaż!

    Przy zgłoszeniu do 22 marca 2019 r. niższa cena – tylko 1099 zł netto (zamiast 1399 zł netto).
     

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy