Weź udział w warsztatach z zarządzania hotelem w obiekcie, który za cel postawił sobie poznać gości i ich oczekiwania, a każdą, nawet najdrobniejszą usługę zaprojektować tak, żeby gość poczuł się wspaniale. Bo właśnie to, jak się poczuł, zapamięta i opisze.
Poznasz od kuchni najnowszy hotel z sieci IBB w Gdańsku i zobaczysz jak udało mu się osiągnąć najwyższe progi obłożenia krótko po otwarciu
Podpatrzysz systemy motywacyjne, które działają na pracowników hotelowych i gwarantują wysokie zaangażowanie
Dowiesz się, czy różnicować ofertę dla gości indywidualnych, biznesowych czy VIP oraz jak dopasowywać ją do konkretnych potrzeb
Wyjedziesz z gotowymi do wdrożenia pomysłami, które przełożą się na większe obłożenie i wzrost satysfakcji Twoich gości
PRACA NA ŻYWYM ORGANIZMIE
Zobaczysz, jak rozwiązania, o których mówi prelegentka działają w praktyce – na własnej skórze doświadczysz najwyższych standardów w obsłudze klienta podczas zwiedzania hotelu IBB Długi Targ.
FORMUŁA "CASE STUDY"
Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach stosowanych przez nich w praktyce, a które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują.
100% PRAKTYCZNYCH PORAD
Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można zastosować bezpośrednio w swoim hotelu – prelegent na bieżąco tłumaczy, jak przystosować je do własnego obiektu.
WYJĄTKOWE OBIEKTY
Wybieramy wyjątkowe obiekty z całej Polski, które wyróżniły się na tle konkurencji i mają najlepsze praktyki w obsłudze gościa, marketingu czy revenue management i umożliwiamy ich poznanie.
Z branżą hotelarską związana od ponad 11 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako manager działu finansowego w GlaxoSmithKline i Kronospan. Następnie związała się z siecią IBB Hotel Collection, gdzie pełniła funkcje: dyrektora finansowego, zastępcy dyrektora hotelu i dyrektora hotelu IBB Andersia Hotel w Poznaniu. Obecnie od 2017 roku jako Dyrektor Hotelu zarządza obiektem IBB Hotel Długi Targ.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!