Uwaga! Ściśle określona liczba miejsc! Decyduje kolejność zgłoszeń!

Profesjonalne warsztaty biznesowe dla menedżerów i właścicieli hoteli

Najwyższe Standardy Customer Care w Hotelu

Jak skutecznie pracować nad poziomem satysfakcji klienta indywidualnego i biznesowego, aby chciał do nas ponownie wrócić i polecał nasze usługi?

29 października 2018 r.

Gdańsk
IBB Hotel Długi Targ

Sprawdź program
Jeżeli chcesz:
  • dowiedzieć się, jak w trzy miesiące od otwarcia osiągnąć 85% obłożenia i stać się liderem w swojej kategorii,
  • zobaczyć jak zadbać o standardy obsługi gościa i uzyskać się najwyższe możliwe w hotelarstwie indeksy satysfakcji i status Znakomity 9.4/10 na portalu booking.com
  • podpatrzeć drobne detale, dzięki którym goście nie tylko wracają, ale także wystawiają pochlebne komentarze i polecają nasze usługi,
  • nauczyć się jak prowadzić komunikację z gościem online i wykorzystać negatywne komentarze do polepszenia budowania lepszego wizerunku hotelu,

Weź udział w warsztatach z zarządzania hotelem w obiekcie, który za cel postawił sobie poznać gości i ich oczekiwania, a każdą, nawet najdrobniejszą usługę zaprojektować tak, żeby gość poczuł się wspaniale. Bo właśnie to, jak się poczuł, zapamięta i opisze.

Podczas tego prestiżowego wydarzenia Dyrektor hotelu IBB Długi Targ, Pani Joanna Dyczyńska opowie i pokaże:
  • Jak wzorcowe zasady wdrażania i szkolenia pracowników przekładają się na wzrost zadowolenia gości hotelowych?
  • Jak ustalać system motywacyjny dla pracowników „na pierwszej linii” – dlaczego tak ważne jest skuteczne motywowanie pracowników recepcji, kelnerów czy pracowników działu utrzymania czystości i co się sprawdza na przykładzie hotelu w Gdańsku?
  • Jak powinna wyglądać rola managera i które zadania powinien mieć pod swoją pieczą, aby mieć 100% wiedzę o tym, co się dzieje w hotelu i poza nim oraz mógł odpowiednio reagować?
  • Jak zarządzać negatywną informacją w sieci – jak prowadzić politykę postępowania z negatywnymi komentarzami, aby przekuć je na korzyść dla hotelu?
  • Jak na podstawie analizy opinii stworzyć listę potrzeb naszego gościa hotelowego i dopasować do niej swoją ofertę?
  • Jak na wzrost satysfakcji odwiedzających przełożyły się bezpłatne prezenty takie jak: darmowy minibar w pokoju, waterpointy na korytarzach czy drobny poczęstunek podczas śniadania – jak niewielkim kosztem zrobić na gościach wrażenie?
  • Jak śniadania w IBB stały się legendarne i dlaczego tak ważna jest wyróżniająca hotel oferta śniadaniowa?
  • Jak dobierać detale, które tworzą jakość, dzięki którym goście zapamiętają nasz hotel na długo i będą chcieli do niego wracać?
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu:

Poznasz od kuchni najnowszy hotel z sieci IBB w Gdańsku i zobaczysz jak udało mu się osiągnąć najwyższe progi obłożenia krótko po otwarciu

Podpatrzysz systemy motywacyjne, które działają na pracowników hotelowych i gwarantują wysokie zaangażowanie

Dowiesz się, czy różnicować ofertę dla gości indywidualnych, biznesowych czy VIP oraz jak dopasowywać ją do konkretnych potrzeb

Wyjedziesz z gotowymi do wdrożenia pomysłami, które przełożą się na większe obłożenie i wzrost satysfakcji Twoich gości

Program warsztatów:
Blok 1

Hotel może być jedynie tak dobry, jak ludzie, którzy w nim pracują – najważniejsza zasada customercare

  • Jak dbać o pracowników hotelu, szczególnie tych mających bezpośredni kontakt z gośćmi, aby swoim zadowoleniem zarażali odwiedzających?
  • Jak stworzyć system motywacyjny, dzięki któremu zwiększy się efektywność i zaangażowanie pracowników?
  • Jak opracować idealny system benefitów pracowniczych, który nie obciąży budżetu hotelu?
  • Jak pracować z millenialsami i stworzyć dla nich działający schemat zarządzania?
Blok 2

Różne oblicza gościa hotelowego – jak stworzyć indywidualną ofertę?

  • Jak na podstawie opinii w sieci stworzyć profil odwiedzającego i dopasować do niego ofertę?
  • Najważniejsze różnice między gościem biznesowym a indywidualnym – co w obsłudze klienta jest najważniejsze?
  • Indywidualne wstawki do pokojów hotelowych – jak niewielkim kosztem sprawić, aby każdy gość poczuł się jak VIP?
Blok 3

Detale, które tworzą hotel – jak wyróżnić się na tle konkurencji i zostać zapamiętanym?

  • Jak wykorzystując lokalne i sezonowe składniki stworzyć legendarną ofertę śniadaniową, o której będą mówić wszyscy?
  • Jak darmowa woda wpłynęła na zwiększenie satysfakcji klientów – bezpłatne podarunki dla klientów, jak wybierać opcje, które nie odbiją się na wzroście kosztów tylko będą stanowiły realny zysk?
  • Jak kalkulować bezpłatne usługi dla gości hotelowych, aby nie obciążały budżetu, a stanowiły realną wartość?
  • Dlaczego tak ważna dla gości jest personalizacja usług i jak na ich zadowolenie wpływa breakfastbox z własnoręcznym podpisem szefa kuchni?
Blok 4

Online CustomerCare – jak organizować komunikację zewnętrzną

  • Jak powinna wyglądać rola managera i które zadania powinien mieć pod swoją pieczą, aby mieć 100% wiedzę o tym, co się dzieje w hotelu i poza nim oraz mógł odpowiednio reagować?
  • Jak stworzyć procedury obsługi klienta w kanale online – na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę?
  • Jak wzorcowo prowadzić komunikację zewnętrzną i tak odpowiadać na komentarze, aby stały się one narzędziem promującym markę?
  • Jak zachęcać naszych gości do dzielenia się pozytywnymi komentarzami w Internecie?
Unikalne korzyści z udziału w naszych warsztatach:

PRACA NA ŻYWYM ORGANIZMIE

Zobaczysz, jak rozwiązania, o których mówi prelegentka działają w praktyce – na własnej skórze doświadczysz najwyższych standardów w obsłudze klienta podczas zwiedzania hotelu IBB Długi Targ.

FORMUŁA "CASE STUDY"

Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach stosowanych przez nich w praktyce, a które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują.

100% PRAKTYCZNYCH PORAD

Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można zastosować bezpośrednio w swoim hotelu – prelegent na bieżąco tłumaczy, jak przystosować je do własnego obiektu.

WYJĄTKOWE OBIEKTY

Wybieramy wyjątkowe obiekty z całej Polski, które wyróżniły się na tle konkurencji i mają najlepsze praktyki w obsłudze gościa, marketingu czy revenue management i umożliwiamy ich poznanie.

Prelegent
Joanna Dyczyńska

Z branżą hotelarską związana od ponad 11 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako manager działu finansowego w GlaxoSmithKline i Kronospan. Następnie związała się z siecią IBB Hotel Collection, gdzie pełniła funkcje: dyrektora finansowego, zastępcy dyrektora hotelu i dyrektora hotelu IBB Andersia Hotel w Poznaniu. Obecnie od 2017 roku jako Dyrektor Hotelu zarządza obiektem IBB Hotel Długi Targ.

Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 1599 zł netto.
  • Zgłoś się

    Uwaga!
    Zgłoś udział do 21 października 2018 r. - otrzymasz niższą cenę! Tylko 1299 zł netto!

     

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy