Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Najlepsze Strategie Online w Marketingu

Kompletny marketing mix na 2020 rok. Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych?

Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski - Redaktor Prowadzący Magazynu Online Marketing & trener i konsultant

Sprawdź program
Jeżeli:
  • odpowiadasz za marketing lub sprzedaż i zależy Ci na zwiększeniu obrotu z kanału online lub wzroście rozpoznawalności marki,
  • chcesz poznać nowoczesne triki promocyjne, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję i skutecznie prowadzić działania marketingowe w Internecie w 2020 roku,
  • chcesz podejmować trafne decyzje dotyczące strategii promocji Twoich produktów i usług oraz inwestować tylko w te działania, które przełożą się na sprzedaż,
  • chcesz mieć pewność, że poznasz tylko i wyłącznie narzędzia, które rzeczywiście działają,

Nie może zabraknąć Cię na wyjątkowych warsztatach!​​​​​​​

Unikalne i sprytne wskazówki dla e-marketerów,

których nie znajdziesz nigdzie indziej!

Na podstawie wniosków z setek kampanii online’owych

nadzorowanych przez ekspertów Magazynu Online Marketing w 2019 roku!

Dlaczego te warsztaty są wyjątkowe?
  • Dokonaliśmy starannej selekcji tematów tak, aby w ciągu 1 dnia warsztatowego pokazać tylko najskuteczniejsze działania w nowoczesnych obszarach online marketingu – te, które sprawdziły się w 2019 roku i pod których skutecznością możemy się podpisać!
  • Zebraliśmy wnioski najlepszych ekspertów online marketingu w Polsce, którzy na co dzień z sukcesem prowadzą własny digital biznes, doradzają innym, a dodatkowo tworzą Radę Programową Magazynu Online Marketing.
  • Skupimy się tylko i wyłącznie na działaniach, które bezpośrednio generują sprzedaż lub skutecznie wpływają na wizerunek marki w sposób, który dał się zbadać.
Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Na jakie środki i formy promocji postawić w 2020 roku planując kompletny marketing mix na nowy rok, aby być krok przed konkurencją.
  • Jak w praktyce pozyskiwać klientów i leady w Internecie w 2020 wobec coraz wyższych kosztów ich pozyskania oraz większej świadomości klientów.
  • Jak skutecznie sprzedawać w mobile marketingu w obliczu faktu, że już ponad 50% wiadomości otwieranych jest na smartfonie.
  • Jak rozwój automatyzacji wpłynął na marketing i które jej elementy warto wykorzystać w swoich kampaniach.
  • Co nowego w content marketingu – jakie formaty i treści sprawdzają się w 2020 roku?
Program warsztatów
Blok 1

Planowanie kampanii zintegrowanych w oparciu o różne kanały online i offline – jak łączyć media i mierzyć skuteczność

  • Idealny marketing mix na 2020 – gotowe do zastosowania pakiety narzędzi i mediów dla różnej wielkości firm – osobno przykłady dla małych, średnich i dużych, sektora B2B i B2C.
  • Na co warto postawić w 2020 roku w związku z dynamicznym rozwojem technologii w online marketingu, a które z narzędzi przestają być skuteczne?
  • Jak optymalizować koszty kampanii w 2020 roku? Modelowanie ekonometryczne przy budżetowaniu – jak osiągać lepsze wyniki przy niższych kosztach?
Blok 2

Kampanie w social mediach w 2020 roku

  • Jak wybrać odpowiedni kanał promocji w social mediach – Facebook vs Instagram vs Snapchat, a w przypadku B2B – LinkedIn czy Facebook?
  • Nowe możliwości reklamowe na Facebooku – reklama w Messengerze, Facebook Ad Leads, katalogi produktowe dla e-commerce, re-marketing i custom audience.
  • Kampanie z blogerami i influencerami – jak wybierać, jak współpracować, skuteczne formy aktywności, które przekładają się na sprzedaż lub wizerunek, dostępne platformy do identyfikacji influencerów.
  • Nowość! Rola chatbotów w online marketingu – jak je wykorzystać?
Blok 3

Nowoczesny e-mail marketing i marketing automation

  • Nowość! Już ponad 50% wiadomości jest odbieranych na smartfonach! Jak planować i tworzyć kreacje pod mobile?
  • Jak planować aktywność mailingową – kiedy, ile i jak często – wnioski poparte analityką najświeższych danych z 2019 roku!
  • Dynamiczny content i personalizacja – jak tworzyć klikalne formaty?
Blok 4

Mobile marketing 2020

  • Jak dostosować komunikację do preferencji, oczekiwań i miejsc, w których są klienci?
  • Geotargetowanie jako pomysł na online marketing dla lokalnych klientów.
  • Optymalizacja strony www pod mobile – Responsive Web Design i Accelerated Mobile Pages – co to znaczy i jak je wdrożyć? Specyfika SEO pod mobile.
  • Aplikacje mobilne jako element brandingowy i sprzedażowy – rodzaje, typy, projektowanie i promocja aplikacji.
  • Mobilna reklama w Internecie „krok po kroku” – formaty, przykłady kreacji i efektywność.
Blok 5

Programmatic i Real Time Bidding – jak zmienia się sposób planowania i emisji reklamy display i wideo?

  • RTB vs Programmatic – kluczowe różnice, cechy i zastosowanie w planowaniu kampanii.
  • Jakie dane wykorzystywać i w jaki sposób, by docierać tylko do właściwych odbiorców z Twojego targetu.
  • Mechanika aukcji i kluczowe zasady realizacji kampanii zautomatyzowanych.
Blok 6

Content marketing, branded content i treści oparte na emocjach

  • Jak tworzyć content, który zachwyca i sprzedaje?
  • Czym różni się format od typu treści i kanału dystrybucji?
  • Jak promować i dystrybuować content w 2020 roku?
Blok 7

Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby z sukcesem wykorzystać je sprzedażowo i promocyjnie?

  • Jak identyfikować trendy na rynku mediowym i reklamowym, aby nie przegapić zjawisk istotnych dla Twojej firmy?
  • Big Data – jak w praktyce wykorzystać dane i informacje o swoich klientach i użytkownikach w kampaniach reklamowych? Inspiracje z rynku.
  • AR i VR – rozszerzona czy wirtualna rzeczywistość? W jaki sposób wykorzystać smartfona klienta i skłonić go do większego zaangażowania budując świadomość marki?
  • IoT i AI – jak Internet rzeczy i sztuczna inteligencja może wesprzeć marketerów w angażowaniu konsumentów i budowaniu lojalności?
  • Real Time Marketing – czy, w jaki sposób i kiedy marki powinny reagować na otaczającą rzeczywistość? Przykłady dobrych i złych działań w ramach RTM.
Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Miejsce i termin

Warszawa, 11.12.2019 r.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł.

W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

• Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

• Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

• Poczęstunek.

PRZEDSPRZEDAŻ!

Niższa cena przy zgłoszeniu do 17 listopada 2019 r.!
Tylko 1099 zł netto (zamiast 1299 zł netto)!

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy