Ostatnie miesiące, sytuacja polityczna i wyzwania gospodarcze, w tym przede wszystkim inflacja, spowodowały, że konsumenci zmienili swoje zwyczaje zakupowe.
Niemal ośmiu na dziesięciu Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników, ich cena musi być najczęściej o 20-30% niższa, żeby w ogóle była interesująca (źródło: Badanie UCE Research i Grupy Blix).
Czas pandemii oraz wojny wpłynął nie tylko na zmianę przyzwyczajeń klientów, ale także na ich oczekiwania względem procesu sprzedaży w firmach.
Wiele firm szuka bardziej korzystnych sposobów na sprzedaż swoich produktów lub usług, mając na uwadze dynamiczny wzrost korzystania z internetu.
Mimo trudnych czasów, niektóre przedsiębiorstwa przeżywają ogromne wzrosty w sprzedaży online, jednak są również takie, które borykają się ze znaczącymi spadkami sprzedaży oraz spadkiem optymizmu zachowań klientów.
Niestabilna i zmienna sytuacja na rynku wymaga szybkich i zdecydowanych decyzji marketingowych, które będą skutkowały wzrostem ruchu na stronie.
Podczas szkolenia poznasz najnowsze trendy oraz konkretne narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać w codziennej pracy. Dodatkowo, podczas warsztatów odbędzie się gra symulacyjna „na żywo”, w której będziesz pracował w kilkuosobowych zespołach.
Podczas gry zaplanujesz kampanię online i poznasz jej wyniki na symulowanym rynku.
Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż.
Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania).
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!