Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

HR BUSINESS PARTNER        

Certyfikowane szkolenie online „na żywo”

AI jako nowe narzędzie dla działów HR – jak wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększenia efektywności w obszarze rekrutacji, zarządzania talentami oraz analizy dużej ilości danych HR

Warsztat stworzony z myślą o pracownikach działów HR oraz wszystkich, którzy chcą jako pierwsi zdobyć unikatowe umiejętności umożliwiające wprowadzenie nowych standardów w obszarze HR w Twojej organizacji

Optymalizacja procesów i automatyzacja w obszarze HR to kluczowe narzędzia, które  poprawiają wydajność pracy i umożliwią skupienie się na aspektach strategicznych. Sztuczna inteligencja w obszarze HR oferuje rozwiązania, takie jak systemy rekrutacyjne oparte na SI, inteligentne chatboty i wsparcie w analizie danych. Dzięki wdrożeniu SI oszczędzasz cenny czas, który można przeznaczyć na  strategiczne inicjatywy w dziale HR.

Weź udział w szkoleniu, jeśli chcesz:
  • zrozumieć czym jest sztuczna inteligencja i ChatGPT,
  • dowiedzieć się jakie są korzyści i zagrożenia wynikające z wykorzystywania SI w obszarze HR,
  • w praktyce poznać rewolucyjne narzędzia z zakresu sztucznej inteligencji, które wykorzystasz w swojej pracy HR Business Partnera,
  • zobaczyć przykłady zastosowania narzędzi opartych o SI do automatyzacji procesów rekrutacyjnych, w tym:
    • tworzenie opisów stanowisk i ogłoszeń rekrutacyjnych
    • przygotowanie etapów procesu rekrutacyjnego
    • przygotowanie pytań do kandydatów
    • opracowanie komunikacji dla kandydatów odrzuconych
  • zrozumieć znaczenie AI w automatyzacji procesów HR, takich jak:
    • przygotowanie strategii employer branding
    • planowanie onboardingu i offboardingu
    • opracowanie programu szkoleniowego
    • wsparcie w przekazywaniu feedbacku pracownikom
    • przygotowanie komunikacji kryzysowej
Po ukończeniu szkolenia będziesz wiedział, jak wykorzystać AI:
  • w procesach rekrutacji, selekcji i zarządzania całym procesem rekrutacji pracowników,
  • w automatyzacji różnorodnych procesów HR, takich jak employer branding, onboarding, badanie satysfakcji, szkolenie,
  • w sposób etyczny i zgodny z przepisami RODO
  • nie narażając pracodawcę na ryzyko udostępnienia danych wrażliwych
Program warsztatów
Moduł 1

Podstawowe informacje o sztucznej inteligencji

  • Co to jest sztuczna inteligencja i czym jest ChatGPT
  • Korzyści i zagrożenia stosowania SI w obszarze HR
  • Dostępne narzędzia do praktycznego wykorzystania w HR i porównanie ich skuteczności
  • Jak rozpocząć korzystanie z narzędzi
Moduł 2

Rekrutacja w dobie sztucznej inteligencji

  • Definiowanie potrzeb rekrutacyjnych, tworzenie opisów stanowisk i ogłoszeń rekrutacyjnych
  • Strategia pozyskiwania kandydatów, źródła kandydatów
  • Przygotowanie etapów rekrutacji i listy osób zaangażowanych w proces
  • Opracowanie komunikacji z kandydatami, w tym pytania rekrutacyjne i wiadomości dla kandydatów odrzuconych
  • Przygotowanie rekomendacji kandydatów dla biznesu, opracowanie strategii przeciwdziałającej ghostingowi kandydatów
Moduł 3

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu pracownikami

  • Wsparcie w opracowywaniu marki pracodawcy, wizji i misji firmy, wartości firmy, Employee Value Proposition
  • Onboarding i offboarding pracowników przy pomocy sztucznej inteligencji
  • Przygotowywanie strategii szkoleniowej
  • Przekazywanie feedbacku, ankiety, oceny pracownicze, komunikacja kryzysowa
Moduł 4

Analiza danych HR i prognozowanie przy użyciu sztucznej inteligencji

  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy dużych zbiorów danych HR (zasobów ludzkich) na przykładzie  analizy rotacji pracowników. Wyciąganie wartościowych wniosków i prognozowanie na podstawie analizy danych
Moduł 5

Perspektywy związane z zastosowaniem sztucznej inteligencji w HR

  • Czy sztuczna inteligencja zastąpi specjalistów HR?
  • Wpływ sztucznej inteligencji na zmiany w strukturze zadań i wymaganych umiejętnościach w HR
  • Case study wdrożenia na przykładzie firmy rekrutacyjnej
  • Q&A i podsumowanie wniosków ze szkolenia
Szkolenie poprowadzi
Maciej Michalewski
Maciej Michalewski

Posiada 13-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu. Swoje umiejętności zdobywał, budując od podstaw dwa startupy, w których był w pełni odpowiedzialny za sprzedaż i automatyzowanie procesów sprzedażowych. Maciej jest równocześnie pasjonatem technologii, którą wdraża zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. W startupie Element, który dostarcza pracodawcom narzędzia automatyzujące procesy rekrutacyjne, Maciej stworzył niemal całkowicie zautomatyzowany mechanizm obsługi procesów sprzedażowych. Oprócz prowadzenia startupu, Maciej tworzy treści na swojego bloga oraz newsletter, organizuje webinary, a także zajmuje się sprzedażą i obsługą klientów, wykorzystując do tego najnowocześniejsze technologie.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję

 

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy