Ćwiczenie: identyfikacja kluczowych trendów z punktu widzenia danej organizacji.
Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?". W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię Linkedin.
Sam decydujesz, w jaki sposób chcesz uczestniczyć w szkoleniu, wybierając wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom:
WERSJA STANDARD
Ta wersja zawiera:
WERSJA PREMIUM
Ta wersja zawiera:
WERSJA SUPERPREMIUM
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Udział STANDARD
Premium
Superpremium
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!