Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

HR BUSINESS PARTNER        

Certyfikowane warsztaty na żywo

CANDIDATE EXPERIENCE - jak stworzyć efektywny proces rekrutacyjny, który zapewni firmie pozyskanie najlepszych pracowników oraz sprawi, że kandydaci będą chcieli zostać na dłużej w Twojej organizacji?

Warsztaty poprowadzi Maja Gojtowska

Weź udział w szkoleniu, jeśli:
  • Zastanawiasz się, dlaczego warto inwestować w różnorodność charakterów kandydatów do pracy w twojej firmie i czy to faktycznie się opłaca,
  • Nie potrafisz zadbać o odpowiednie doświadczenia rekrutacyjne kandydatów i sprawić, by wszyscy poczuli się potraktowani indywidualnie,
  • Często podczas rozmów rekrutacyjnych spotykasz trudnego kandydata i nie wiesz, jak poradzić sobie podczas takich konwersacji oraz jak przekuć je w wartościową i merytoryczną rozmowę, 
  • Chcesz zatrudniać więcej pracowników 55+, ale nie wiesz, jak ich umiejętności przełożyć na oczekiwania organizacji,
  • Widzisz, że twoja konkurencja rekrutuje w niestandardowy sposób, a ty nie jesteś pewien, czy inwestować pieniądze firmy w grywalizację,
  • Ciągle nie masz pomysłu, jak stworzyć środowisko pracy, które umiejętnie korzysta ze strategii Diversity&Inclusion,
  • Marzysz o tym, by wyróżnić się na rynku, ale czujesz, że oferta standardowych benefitów już nie działa.
Szkolenie dedykowane:
  • pracownikom działów rekrutacji, komunikacji i obsługi klienta i osobom odpowiedzialnym za komunikację z kandydatami w procesie rekrutacji,
  • organizacjom, które charakteryzują się ciągłym niedoborem wykwalifikowanych pracowników w sektorach, w których trudno zdobyć i utrzymać uwagę kandydatów,
  • działom HR, które chcą lepiej zrozumieć kandydatów i obniżyć koszty i liczbę nietrafionych procesów rekrutacyjnych,
  • firmom, które pracując nad strategią employer branding, szukają rozwiązań i inspiracji, które zwiększą lojalność nowych pracowników i poprawią kulturę pracy w organizacji.
Podczas certyfikowanych warsztatów odpowiemy na pytania:
  • Jakie zjawiska społeczne determinują obecnie postawy kandydatów w procesach rekrutacyjnych?
  • Jakich dobrych praktyk oczekują kandydaci od rekruterów?
  • Jak przeprowadzić audyt obecnych procesów rekrutacyjnych i doświadczeń, jakie kandydaci z nich wynoszą, by zacząć zmianę na lepsze?
  • Czy szczerość w procesie rekrutacji się opłaca?
  • Jak komunikować się z kandydatem w przypadku wyeliminowania kandydatury w procesie rekrutacji i jak rozmawiać o powodach odrzucenia?
  • Co sprawia, że dana oferta jest atrakcyjna dla kandydata - widełki wynagrodzenia czy opinie pracowników firmy?
  • Jak przygotować i mierzyć punkty determinujące skuteczność procesu rekrutacyjnego?
  • Jak dobierać najbardziej efektywne kanały komunikacji z kandydatami?
  • Jak rozmawiać ze swoimi hiring managerami o rekrutacji, by proces przyniósł firmie oprócz dobrego pracownika również pozytywny wizerunek na rynku?
PROGRAM WARSZTATÓW
MODUŁ I

Rewolucja na rekrutacyjnym rynku pracy

  • Analiza doświadczeń kandydatów w Polsce i na świecie.
    Case study wybranych przypadków. Analiza badań z Polski i ze świata
  • 25 trendów, które kształtują obecne zachowania kandydatów.
    Jaki wpływ na doświadczenia kandydatów i procesy rekrutacyjne mają takie trendy jak:
  • hiperpersonalizacja,
  • on demand,
  • silver tsunami,
  • grywalizacja,
  • pracownicy boomerangi,
  • inkluzywność,
  • kandydat to klient,
  • infolust,
  • new normal,
  • wykluczeni 45+.

Ćwiczenie: identyfikacja kluczowych trendów z punktu widzenia danej organizacji.

MODUŁ 2

Jak zbudować unikalne doświadczenia kandydatów?

  • Audyt procesu rekrutacyjnego. Opracowanie schematu badania kandydatów i hiring managerów.
  • Koncepcja doświadczeń rekrutacyjnych oraz pojęcie punktu styku. Omówienie przykładów dobrych praktyk w obszarze bieżącej komunikacji z kandydatem:
    • ogłoszenie o pracę,
    • autoresponder,
    • szablony wiadomości,
    • zaproszenie na spotkanie etc.
  • Kandydaci pasywni vs aktywni. Jak skutecznie dobierać narzędzia komunikacji i czy możemy sobie dziś pozwolić na bierne czekanie na kandydata?
    Ćwiczenie. Rozróżnianie potrzeb, oczekiwań i schematów zachowania kandydatów pasywnych i aktywnych.
  • Jak efektywnie pracować z hiring managerem w procesie rekrutacji?
    Ćwiczenie: stworzenie katalogu działań budujących świadomość hiring managera w procesie rekrutacji.
  • Mapowanie „podróży” kandydata - zapoznanie z narzędziem.
    Ćwiczenie. Mapowanie wybranej grupy kandydatów w danej organizacji.
    Ćwiczenie. Poszukiwanie nowych rozwiązań do wdrożenia. 

 

MODUŁ 3

Q&A i podsumowanie wniosków ze szkolenia

  • Opracowanie listy „TO DO” dla zespołu rekrutacyjnego.
  • Sesja Q&A.
WARSZTATY POPROWADZI
Maja Gojtowska
Maja Gojtowska

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?". W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię Linkedin.

Wybierz swoją wersję szkolenia!

Sam decydujesz, w jaki sposób chcesz uczestniczyć w szkoleniu, wybierając wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom:

WERSJA STANDARD
Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.


WERSJA PREMIUM
Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po jego zakończeniu.


WERSJA SUPERPREMIUM
Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po jego zakończeniu,
  • 4-tygodniowy dostęp do kursu Efektywne metody zarządzania zespołem (więcej informacji o kursie na stronie https://www.uniqskills.com/pl/hr/efektywne-metody-zarzadzania-zespolem).
Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • 4-tygodniowy dostęp do kursu Efektywne metody zarządzania zespołem.
Wybierz swoją wersję

 

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy