Ćwiczenie: identyfikacja kluczowych trendów z punktu widzenia danej organizacji.
Wierzy, że każda firma powinna traktować swoich kandydatów i pracowników przynajmniej tak dobrze jak klientów. Od ponad 10 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanych moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście różnych kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Szkoli, występuje publicznie i prowadzi konsultacje. Od 2016 roku na tematy związane w HR pisze na blogu Gojtowska.com. W 2019 roku ukazała się jej debiutancka książka „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”.
Sam decydujesz, w jaki sposób chcesz uczestniczyć w szkoleniu, wybierając wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom:
WERSJA STANDARD
Ta wersja zawiera:
WERSJA PREMIUM
Ta wersja zawiera:
WERSJA SUPERPREMIUM
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Udział STANDARD
Premium
Superpremium
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!