Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

HR BUSINESS PARTNER        

Certyfikowane warsztaty online na żywo

z udziałem firmy Sii Polska i Miinto

Skuteczny Employer Branding

Jak zaprojektować strategię Employer Branding i odpowiednio dobrać narzędzia, aby połączyć działania wizerunkowe z celami biznesowymi?

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie warsztatowe, na którym krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces budowania silnej marki pracodawcy. Razem z ekspertami przeprowadzisz audyt doczasowych działań, dobierzesz odpowiednie narzędzia dopasowane do specyfiki Twojej organizacji oraz wzmocnisz swoje kompetencje z zakresu marketingu niezbędne do realizowania strategii EB.

Podczas szkolenia dowiesz się jak:
  • Zaprojektować lub zaktualizować efektywną strategię EB, która będzie dopasowana od celów biznesowych organizacji,
  • Właściwie dobrać narzędzia EB, które będą dostosowane nie tylko do założonych celów, ale jednocześnie będą zgodne z unikatową kulturą organizacji,
  • Wykorzystać narzędzia marketingowe i zaplanować skuteczną kampanię EB w serwisach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter),
  • Dobrać właściwe KPI, aby stale mierzyć i monitorować skuteczność podjętych działań EB  i w razie potrzeby uzasadnić wydatki przez Zarządem,
  • Zyskać ambasadorów działań EB wewnątrz organizacji i skutecznie zaangażować pracowników w promocję marki pracodawcy,
  • Zarządzać sytuacjami kryzysowymi i w jaki sposób reagować na nieprzychylne komentarze w sieci na temat firmy.
Mocne strony szkolenia:
  • Biznesowe podejście – pokazujemy jak osadzić miękkie działania EB w parametrach biznesowych i wykazać realne korzyści jakie przynosi inwestycja w działania wizerunkowe
  • Case studies – narzędzia i mechanizmy EB przekładamy na konkretne przypadki firm i pokazujemy jak przemyślana i odpowiednio zaprojektowana strategia EB wpływa na usprawnienie procesów HR
  • Interakcje i prace w grupach – będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami i dowiesz się jak inne firmy realizują działania EB
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I

Skuteczna strategia Employer Brandingowa. Jak konsekwentnie budować silną i atrakcyjną markę pracodawcy?

Prowadzący: Bartosz Furtak , @Socjomania
  • Ogólne wprowadzenie do Employer Brandingu – czym jest i czym nie jest marka pracodawcy?
  • Rola strategii Employer Brandingowej w organizacji - w jaki sposób EB wspiera strategie biznesowe?
  • Audyt marki pracodawcy. Jak przeprowadzić analizę sytuacji wyjściowej w firmie, ocenić trendy rynkowe, działania konkurencji i prawidłowo zweryfikować dotychczasowe zewnętrzne i wewnętrzne działania EB? 
  • Wyznaczanie celów działań EB i KPI. Jak odpowiednio dobrać wskaźniki efektywności do mierzenia działań employer brandingowych? Jak obronić rolę Employer Brandingu w czasie kryzysu?  
  • Weryfikacja autentycznych potrzeb odbiorców. Jak za pomocą profili person prawidłowo określić grupę docelową i zwiększyć trafność działań EB? 
  • Employee Value Proposition – czym jest i jak właściwie określić propozycję wartości pracodawcy?
  • Megatrendy w strategicznym Employer Brandingu - jaka jest i będzie rola obszaru ludzkiego we współczesnym świecie?
MODUŁ II

Nowoczesne sposoby i narzędzia EB w komunikacji zewnętrznej

Prowadzący: Mateusz Jabłonowski , Miinto
  • Content marketing dla HR  – jak tworzyć komunikaty, które zostaną zapamiętane i wyróżnią się spośród komunikacyjnego szumu?
  • Komunikacja masowa z kandydatem:
    • Ogłoszenia o pracę. Redakcja treści ogłoszeń o pracę z uwzględnieniem profili person oraz potrzeb kandydatów.
    • Zakładki kariera na stronie internetowej. Jak przeprowadzić audyt „zakładki kariera” na stronie www i zoptymalizować ją tak, aby usprawnić proces rekrutacyjny i usunąć bariery, które powstrzymują kandydata przed złożeniem aplikacji.
    • Proces rekrutacji. Projektowanie schematu wzorowego procesu rekrutacji i przykładowego badania doświadczeń kandydatów.
  • ATL vs BTL - który rodzaj strategii komunikacji marki z odbiorcami wybrać w przypadku małego budżetu na działania employer brandingowe?
  • Rola eventów w komunikacji EB. Jak dobrze przygotować się i zorganizować wydarzenie online, o którym będzie głośno w sieci? Jakie praktyki sprawią, że kandydat będzie zainteresowany uczestnictwem w evencie?
  • Fokus na Zetki – czy współpraca z blogerami, youtuberami i instagramerami się opłaca? Jak rozpocząć z nimi współpracę i dopasować ich sylwetki do profilu firmy?
  • Czy nasza firmowa komunikacja działa? Za pomocą jakich wskaźników KPI mierzyć skuteczność zewnętrznych działań komunikacyjnych? Jak prawidłowo monitorować poprawność działań by zapewnić sukces komunikacyjny organizacji?
  • Komunikacja kryzysowa. Jak załagodzić skutki kryzysu wizerunkowego i uchronić organizację przed konsekwencjami złego PR?

 

MODUŁ III

Kształtowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji

Prowadzący: Zuzanna Siondalska , Sii Polska
  • Komunikacja wewnętrzna jako podstawa skutecznego employer brandingu. Co rzeczywiście wpływa na atmosferę w zespołach i decyduje o tym, że pracownik nie myśli o zmianie miejsca pracy? Wzmacnianie poczucia przynależności do firmy.
  • Podejście inside-out. Tworzenie planu komunikacji wewnętrznej i katalogu potencjalnych komunikatów.
  • Pracownicy, jako ambasadorzy organizacji. W jaki sposób dokonać wyboru i wybrać osobę na ambasadora marki? Jak skutecznie zaangażować pracowników w promocję marki pracodawcy? Jak pracownicy mogą wesprzeć promowanie własnej firmy?
  • Social Media employee advocacy. Jak zachęcić pracowników do śledzenia firmy w mediach społecznościowych?
  • Marka osobista pracowników w sieci, a marka pracodawcy – jak zadbać o spójność marek w Internecie i dzięki temu uwiarygodnić zewnętrzny przekaz na temat firmy?
Warsztaty online poprowadzą:
Bartosz Furtak
Bartosz Furtak

Research & Strategic Employer Branding Lead@ Socjomania

Konsultant, badacz i strateg w dziedzinie strategicznego Employer Brandingu i People&Culture. Pokazuje, że HR, Employer Branding czy People & Culture w organizacji można, a nawet trzeba badać i liczyć. Projektuje strategie marek pracodawców w tym EVP, grupy docelowe, cele i mierniki strategiczne czy projekty realizacyjne wspierające wdrażanie strategii. Buduje razem z klientami strategie w obszarach P&C, które wspierają biznes. Projektuje procesy i doświadczenia kandydatów i pracowników, wykorzystując techniki Human-Centered Design, Design Thinking i Service Design.

Zuzanna Siondalska
Zuzanna Siondalska

Head of Communication, Sii Polska
Sii Polska – jest to największy dostawca usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce. Wewnątrz firmy odpowiada za budowanie społeczności Power People i płynny przepływ informacji. Tworzony przez nią dział komunikacji rozwija narzędzia i wdraża nowe rozwiązania komunikacyjne dla całej organizacji liczącej ponad 5 000 osób, aby ułatwiać dzielenie się wiedzą i zarządzanie zmianą. Na zewnątrz umacnia wizerunek Sii wśród klientów i kandydatów jako godnego zaufania partnera biznesowego i Najlepszego Miejsca Pracy. Jej zespół zarządza m.in. sekcją aktualności na stronie internetowej, mediami społecznościowymi, blogiem technologicznym, newsletterem i intranetem.

Mateusz Jabłonowski
Mateusz Jabłonowski

Employer Branding and Internal Communications Manager, Miinto
Pasjonat zagadnień z obszarów employer brandingu, rekrutacji i candidate experience. Z wykształcenia psycholog biznesu. Swoje HRowe doświadczenie zdobywał w ngo, Allegro oraz bankowości. Pokazuje światu, dlaczego #dobrzetubyć. Wierzy, że praca w EB to zawód z misją!

Korzyści udziału w szkoleniu w formie online:
  • Łatwy dostęp - do udziału w szkoleniu wystarczy komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu,
  • Wygoda - w szkoleniu można uczestniczyć przebywając w dowolnym miejscu (w domu lub w biurze), bez potrzeby wyjazdu,
  • Nowoczesność - szkolenie jest organizowane w nowoczesnej i bardzo przystępnej formie przy wykorzystaniu profesjonalnych platform umożliwiających przeprowadzanie szkoleń online na żywo,
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – szkolenie online jest o wiele tańsze niż szkolenie w formie stacjonarnej, a dodatkowo nie ma konieczności ponoszenia kosztów delegacji,
  • Szkolenie na żywo - szkolenie jest przeprowadzane przez prelegenta w czasie rzeczywistym, uczestnicy widzą i słyszą prelegenta, a także przygotowaną przez niego prezentację i materiały,
  • Kontakt z prelegentem - uczestnicy mogą komunikować się z prelegentem i zadawać pytania na czacie,
  • Dostęp po szkoleniu - uczestnicy w wersji PREMIUM i SUPERPREMIUM otrzymają dostęp do nagrania szkolenia na 14 od jego zakończenia.
  • Certyfikat - gwarantujemy certyfikat udziału w szkoleniu wydany przez jedną z najlepszych firm szkoleniowych w kraju.
Uwaga!

W zależności od Twoich potrzeb i preferencji możesz wybrać jedną z poniższych wersji szkolenia:

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do kursu na US: FEEDBACK jako kluczowa kompetencja wywierania wpływu w relacjach z pracownikami.
Wybierz swoją wersję
Ostatnie miejsca!

Przy zgłoszeniu do 27 czerwca 2022 r. - taniej o 100 zł netto!

Szkolenie Online Live

28.06.2022

Udział STANDARD

Szkolenie Online Live

28.06.2022

Premium

Szkolenie Online Live

28.06.2022

Superpremium

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy