Przy omawianiu poszczególnych etapów projektowania systemu wynagradzania omawiane będą case study przykładowych rozwiązań.
Konsultant i badacz rynków B2B, który sam na co dzień sprzedaje. Pomaga organizacjom zwiększyć skuteczność sprzedaży. Na co dzień pracuje z międzynarodowymi i polskimi firmami w branżach takich jak: produkcja, usługi technologie oraz handel. Zwolennik sprzedaży opartej o fakty: analitykę procesów oraz informację zwrotną od klientów. Przez 10 lat pracował jako konsultant w dużych firmach doradczych (m.in.: Deloitte Consulting i OC&C Strategy Consultants). Przez 5 jako Sales Excellence Manager wspierał rozwój sprzedaży B2B w Canon w regionie Europy Centralnej. Autor programu rozwojowego dla liderów sprzedaży i HR „Budowanie skutecznych systemów wynagradzania zespołów handlowych”. Wykładowca Akademii EY. Pracował dla takich firm jak: Canon Polska, Stora Enso, Marcopol, Wellbee, RGB Elektronika, XPLUS, Duon, TelforceOne.
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!