Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Online Marketing Magazyn        

 

WARSZTATY STRATEGICZNE POŁĄCZONE Z GRĄ SYMULACYJNĄ

EFEKTYWNE METODY I TECHNIKI POZYSKIWANIA ,,GORĄCYCH” LEADÓW O NAJWYŻSZEJ KONWERSJI

Gotowe schematy działań bazujące na najlepszych praktykach marketerów

Warsztaty poprowadzi Redaktor Prowadzący magazynu Online Marketing – Artur Maciorowski!

Jeżeli chcesz wiedzieć:
  • co działa na klienta biznesowego, który poszukuje doskonałego produktu i fachowej obsługi – co musisz zrobić, aby klient B2B zostawił Ci swoje dane i aby był to tzw. ,,gorący lead”,
  • jak ,,zaprojektować” kolejne kroki w pozyskaniu leadów – co najpierw: social, mail czy inny kanał oraz jak ,,zamknąć” akcję dla najlepszego wyniku,
  • jak zweryfikować jakość pozyskanego leada (gotowość do zakupu – posiadany budżet, decyzyjność klienta, itp.),
  • w jaki sposób ulepszyć CTA (call to action), aby zwiększyć jego skuteczność, a co za tym idzie liczbę konwersji na landing page’u,
  • jak przygotować materiał, na który łowi się najwięcej leadów i jaka powinna być jego forma w zależności od profilu Twojej firmy,

weź udział w warsztatach przygotowanych przez Redaktora Prowadzącego magazynu Online Marketing – Artura Maciorowskiego!

Co zyskasz uczestnicząc w warsztatach?
  • Przeanalizujesz sprawdzone modele generowania leadów w Internecie i zmaksymalizujesz skuteczność ich pozyskiwania – podpatrzysz gotowe schematy i plany promocyjne dla B2B i B2C,
  • Będziesz potrafił w praktyce zastosować lead nurturing, czyli dbanie o potencjalnego Klienta tak, aby skutecznie przygotować go do dokonania zakupu,
  • Zapoznasz się z narzędziami online zapewniającymi najwyższą konwersję oraz gotowymi schematami promocyjnymi, które przyniosły największą sprzedaż w segmencie konsumenckim w 2021 roku,
  • Poznasz najnowsze trendy w digital marketingu i dowiesz się, czy warto optymalizować aktywność marketingową bazując na mikroinnowacjach czy może postawić na totalną transformację digitalową.
Program warsztatów
MODUŁ I

GENEROWANIE LEADÓW – czyli jak efektywnie pozyskiwać kontakty handlowe w Internecie

  • Model generowanie leadów w sieci – które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online w przypadku B2C i B2B?
  • Jak krok po kroku zbudować kompletny lejek sprzedażowy, dzięki któremu zaczniesz generować wartościowe leady?
  • Jak budować skuteczną kampanię generującą leady dostosowaną do potencjału Twojej firmy?
  • W jaki sposób przy pomocy lejka sprzedażowego z użytkownika uczynić Klienta?
  • Jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
  • Jakie są sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży czyli lead nurturing w praktyce?
  • Jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
  • Które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
MODUŁ II

GRA SYMULACYJNA - GENEROWANIE LEADÓW W PRAKTYCE – projektowanie strategii marketingowej, e-media plan, działania optymalizacyjne

  • Jak zaplanować skuteczną kampanię w Internecie generującą leady?
  • Jakie metody wykorzystać, by odpowiednio rozpoznać potencjał na finalizację sprzedaży i w odpowiednim momencie dotrzeć z najlepszym możliwym komunikatem?
  •  Jaki sposób dobierać formaty reklamy digitalowej w zależności od celu kampanii (KPI)?
  • Jakie kryteria selekcji powinieneś uwzględnić przy doborze powierzchni reklamowej online?
  • Czy i w jaki sposób wpływa znajomość narzędzi digitalowych w kontekście optymalizacji działań online?
  • Co i jak mierzyć w ramach działań digital marketing?
  • Jak weryfikować stosunek ruchu na stronie do ilości generowanych leadów i na bieżąco optymalizować swoją witrynę?
  • Jak odpowiednio wykorzystać narzędzia klasy marketing automation, by automatycznie pozyskiwane szanse sprzedaży były wysokiej jakości i zapewniały rozwój biznesu?
MODUŁ III

TRENDY I MIKROTRENDY W DIGITAL MARKETING

  • Jak nie przeoczyć kolejnych rewolucji technologicznych?
  • Czy i w jaki sposób mikro-innowacje mogą zmienić skuteczność komunikacji
  • marketingowej?
  • Optymalizować aktywność marketingową bazując na mikroinnowacjach czy postawić na totalną transformację digitalową?
    • personalizacja i customizacja usług oraz projekty DIY (Do It Yourself - zrób to sam),
    • ewolucja w ramach e-handlu: e-commerce i multi/omni-channel oraz m-commerce, social i conversative commerce,
    • ewolucja w mobile'u: smartfonizacja i multiscreening, AR/VR,
    • ewolucja w obszarze digital/mobile/e-commerce ,
    • ewolucja zachowań konsumentów, mieszkańców i otoczenia.
Unikalne cechy i korzyści naszych warsztatów:
  • Formuła case study - koncentrujemy się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
  • 100% praktycznych porad - podczas warsztatów online bazujemy wyłącznie na przykładach, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej działalności. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą ,,krok po kroku”.
  • Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów - prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek podczas samodzielnej pracy warsztatowej.
Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • przerwy kawowe oraz lunch.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy