Aktualna sytuacja wymusza konieczność podjęcia szeregu ważnych decyzji biznesowych
i strategicznych „tu i teraz”.
Nie tylko poznasz najnowsze trendy, ale także uzyskasz konkretne narzędzia - z szablonami do wykorzystania w codziennej pracy. Dodatkową atrakcją warsztatów będzie gra symulacyjna „na żywo”, w której pracując w kilkuosobowych zespołach ekspertów ze swojej branży zaplanujesz kampanię online i poznasz jej wyniki na symulowanym rynku.
NA SZKOLENIU DOWIESZ SIĘ, JAK ZAPLANOWAĆ I ZREALIZOWAĆ NAJLEPIEJ KONWERTUJĄCE NA SPRZEDAŻ
PROMOCJE W INTERNECIE W 2022 ROKU.
Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż.
Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania).
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!