Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Online Marketing Magazyn

 

Certyfikowane warsztaty online live

JAK Z DIGITALU STWORZYĆ NAJLEPIEJ KONWERTUJĄCY KANAŁ SPRZEDAŻY?

Kompletny marketing mix na 2022 rok

Warsztaty poprowadzi Michał Dziekoński

Sprawdź program
  • Ostatnie miesiące i ograniczenia znacząco wpłynęły na zmianę zwyczajów zakupowych konsumentów.
  • Niektóre firmy przeżywają ogromne wzrosty w sprzedaży online, kiedy inne borykają się ze znaczącymi spadkami.
  • Coraz więcej firm przenosi swoje budżety reklamowe z mediów tradycyjnych do digitalu stawiając na nowoczesne kanały dotarcia do klientów i wyższy zwrot z inwestycji.
  • Zmieniający się rynek wymaga szybkich i zdecydowanych decyzji marketingowych, które będą skutkowały wzrostem ruchu na stronie.

Aktualna sytuacja wymusza konieczność podjęcia szeregu ważnych decyzji biznesowych
i strategicznych „tu i teraz”.

Nie tylko poznasz najnowsze trendy, ale także uzyskasz konkretne narzędzia - z szablonami do wykorzystania w codziennej pracy. Dodatkową atrakcją warsztatów będzie gra symulacyjna „na żywo”, w której pracując w kilkuosobowych zespołach ekspertów ze swojej branży zaplanujesz kampanię online i poznasz jej wyniki na symulowanym rynku.

NA SZKOLENIU DOWIESZ SIĘ, JAK ZAPLANOWAĆ I ZREALIZOWAĆ NAJLEPIEJ KONWERTUJĄCE NA SPRZEDAŻ

PROMOCJE W INTERNECIE W 2022 ROKU.

Weź udział w szkoleniu, jeśli:
  • odpowiadasz za planowanie i skuteczną realizację budżetu marketingowego;
  • chcesz wiedzieć, jak dobrać właściwą reklamę do specyfiki Twojego produktu/usługi i branży;
  • chcesz podejmować trafne decyzje dotyczące strategii promocji Twoich produktów i usług w internecie oraz inwestować tylko w te działania, które faktycznie przełożą się na realną sprzedaż;
  • chcesz wiedzieć, jak liczyć spodziewane obroty i szacować zysk z reklamy online w poszczególnych kanałach marketingowych;
  • chcesz gospodarować budżetem tak, aby faktycznie podnieść sprzedaż, a nie tylko wywołać szum medialny;
  • zależy Ci na tym, żeby precyzyjnie mierzyć swoje działania w internecie i nie „przepalać” budżetu marketingowego.
PROGRAM WARSZTATÓW:
Moduł I

BUDŻET REKLAMOWY W KANALE ONLINE NA 2022 – JAK GO PODZIELIĆ NA POSZCZEGÓLNE DZIAŁANIA REKLAMOWE, ABY ROZŁOŻYĆ RYZYKO I TYM SAMYM OSIĄGNĄĆ CEL SPRZEDAŻOWY?

  • Zmiana modeli zachowań klientów AD 2022 - z off/off na ROPO, showrooming i e-commerce.
  • Mierniki umożliwiające bieżące śledzenie wydatków: co oznaczają i jak w praktyce posługiwać się wskaźnikami analitycznymi.
  • Specyfika mierzenia działań reklamowych w internecie – jak poprawnie śledzić stosunek wydatków do efektów?
  • Jak w praktyce rozkładać nakłady finansowe w zależności od skuteczności poszczególnych kanałów online?
  • Jak planować budżet na działania reklamowe w internecie i przesądzić ich skuteczność, aby nie „przeinwestować”?
  • Jakie są poszczególne etapy planowania budżetu w kanale digital?
  • Z jakich narzędzi korzystać do planowania i kontrolowania budżetu kampanii prowadzonej w internecie?
  • Symulacyjna zespołowa gra strategiczna online – jak optymalnie wydać budżet kilkudziesięciu tysięcy złotych on-line w zależności od typu biznesu.
Moduł II

JAK ZWERYFIKOWAĆ SKUTECZNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWEJ ONLINE, BY PORÓWNAĆ SWOJE DZIAŁANIA Z KONKURENCJĄ? – OD CELÓW DO EFEKTÓW W INTERNECIE (NA PODSTAWIE DOŚWIADCZEŃ Z SYMULACJI RYNKOWEJ)

  • Jakie dane o kampaniach warto analizować? - definiowanie KPI i celów kampanii reklamowej w sieci krok po kroku.
  • 3 formy badań online (user/site/action-centric) – jak zweryfikować skuteczność akcji marketingowych w sieci w zależności od celu?
  • Jak definiować konwersje i mikrokonwersje dla działań typu direct response i szacować skuteczność w przypadku akcji online?
  • Jak dobierać  wskaźniki efektywności w poszczególnych akcjach marketingowych w zależności od narzędzia e-marketingu?
  • Koszty akcji w marketingu online – jak dobrać model rozliczeń, mierzyć skuteczność działań online i w jaki sposób budować strukturę budżetu reklamowego w zależności od celu?
  • Jak kalkulować koszty, przychody i zyski w ramach pozyskiwania leadów?
  • Konkurencja i benchmarking – jak identyfikować konkurencję w sieci i monitorować jej aktywność adaptując najlepsze wzorce?
Moduł III

PLANOWANIE KOMPLEKSOWEJ STRATEGII REKLAMOWEJ ONLINE W ZALEŻNOŚCI OD CELU, RODZAJU PRODUKTU I BRANŻY. GDZIE, W JAKIM CZASIE I Z JAKIM NATĘŻENIEM KOMUNIKOWAĆ SIĘ W SIECI?

  • Jaki powinien być pierwszy krok planowania strategii online? Jakie informacje zebrać i jak je wykorzystać?
  • Jakie czynniki są decydujące przy wyborze miejsca i formy reklamy? Jak dobrać poszczególne kanały i środki przekazu (social media, reklama w wyszukiwarce, reklama odsłonowa, etc.)?
  • Jakie warunki musi spełniać Twoja grupa docelowa i produkt, abyś osiągnął dobre wyniki sprzedażowe w digitalu?
  • Jak pozycjonować się rynkowo na tle konkurencji, aby strategia była skuteczna i efektywna?
Moduł IV

JAK MĄDRZE UŻYWAĆ RÓŻNYCH FORM REKLAMY W INTERNECIE, ABY OSIĄGNĄĆ CEL SPRZEDAŻOWY I NIE „PRZEPALIĆ” BUDŻETU MARKETINGOWEGO?

  • Formy promocji w digitalu – jak je dobrać, aby skutecznie sprzedawały naszą komunikację? Przygotowanie media planu online krok po kroku.
  • Jak zaplanować promocję online w czasie – różne podejścia.
  • Jak szacować ilu użytkowników sieci zobaczy Twoją reklamę w oparciu o statystyczne wskaźniki oglądalności kliknięć w poszczególne typy reklam internetowych?
  • W jaki sposób ustawienia kampanii reklamowej wpływają na minimalizację kosztów?
  • Jakimi narzędziami posłużyć się w przypadku samodzielnego prowadzenia kampanii, a jakimi w przypadku zlecenia usługi?
Moduł V

TWORZENIE KREACJI SPRZEDAŻOWYCH W INTERNECIE OD A DO Z – O CZYM PAMIĘTAĆ, CZEGO UNIKAĆ?

  • Jakie cechy powinna mieć każda kreacja reklamowa w kampaniach digital? Na co zwrócić uwagę, decydując się na dany rodzaj kreacji.
  • W jaki sposób wyróżnić się niestandardową kreacją promocyjną na tle narastającego szumu informacyjnego i skłonić klientów do zakupu?
  • Jakie są najważniejsze elementy skutecznej komunikacji w internecie? Zestaw gotowych do zastosowania wskazówek – mikro-warsztaty z kreowania treści online.
  • Jak stworzyć kreację, która przyciągnie uwagę i skłoni użytkownika do działania? Co robić, by jak najlepiej dopasować reklamy do potencjalnych klientów, umieszczając informacje o produktach bezpośrednio w reklamach.
  • Podsumowanie – wnioski i rekomendacje dotyczące planowania komunikacji marketingowej w 2022 roku, z uwzględnieniem omnichannel (off/on line).
Warsztaty poprowadzi:
Michał Dziekoński
Michał Dziekoński

Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż.

Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania).

Wykładowca oraz prowadzący warsztaty dla menedżerów i specjalistów marketingu, sprzedaży, strategii, zarządzania produktami. Autor i współautor książek: „Marketing Metrics”, „Jak przygotować profesjonalny plan marketingowy”, „E-marketing”, „Learning Battle Cards”. Twórca ponad 50 gier biznesowych zaprojektowanych dla konkretnego sektora i firmy.
Koszt uczestnictwa:
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy