Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

  NOWA SPRZEDAŻ

 

Certyfikowane warsztaty online live

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Jak sprzedawać skutecznie w czasach zmieniającej się i trudno przewidywalnej gospodarki?

Przedsiębiorstwa rozwijają się w dwóch światach: VUCA (czyli zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym) oraz BANI (czyli kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym). W najbliższym czasie klientom będzie towarzyszyła niepewność dotycząca własnej sytuacji finansowej.

Według raportu Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej z 2022 r. aż 79% badanych Polaków zmieniło swoje zachowania zakupowe w związku z odczuwalną inflacją oraz widmem kryzysu gospodarczego. Szereg nieprzewidzianych wydarzeń stawia przedsiębiorców przed wyzwaniem: Jak zwiększyć sprzedaż i utrzymać firmę?

Warsztaty poprowadzi Arkadiusz Bednarski – praktyk sprzedaży i trener z ponad 26-letnim doświadczeniem. Szkoli i doradza zarówno małym firmom, jak i dużym korporacjom. Specjalizuje się w sprzedaży, obsłudze klienta, negocjacjach oraz rozwoju osobistym. W portfolio jego klientów znajdują się takie firmy jak np. Poczta Polska, Shell, Canon, Carrefour czy BGŻ BNP Paribas.

Podczas szkolenia dowiesz się:
  • Jak stworzyć profil idealnego klienta (PIK) w czasach zmieniającej się i trudno przewidywalnej gospodarki?
  • Jakie są modele postępowań z PIK-iem?
  • Jak zarządzać wiedzą i komunikatami sprzedażowymi w czasach VUCA i BANI?
  • Jak dopasować metody i narzędzia w komunikacji z klientem?
  • Jak efektywnie i innowacyjnie wykorzystać telefon w procesie sprzedaży?
  • Jak umiejętnie zadawać pytania i wykorzystać je podczas rozmowy sprzedażowej?
  • Jak rozpoznać ukryte potrzeby klienta i jego motywację do zakupu?
  • Jak uniknąć błędów w diagnozowaniu potrzeb klienta?
  • Jak uprościć proces zakupowy?
  • Jak podnieść i utrzymać na właściwym poziomie własną motywację?
Dlaczego te warsztaty są wyjątkowe?
  • Wybraliśmy tematy tak, aby podczas szkolenia online zaprezentować wyłącznie te działania, które są najskuteczniejsze w obszarze sprzedaży w trudno przewidywalnych czasach.
  • Poprowadzi je znakomity trener, który według stanu na koniec stycznia tego roku, przeszkolił osobiście ponad 12000 osób, spędzając na salach szkoleniowych 2128 dni.
  • Podczas szkolenia weźmiesz udział w różnych formach pracy, takich jak np. ćwiczenia grupowe i indywidualne, dyskusje, prezentacje, studia przypadku, symulacje, wymiana doświadczeń, feedback, obserwacje, praca z kwestionariuszami i narzędziami do autoanalizy.
  • UWAGA! Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje GRATIS KSIĄŻKĘ autorstwa Arkadiusza Bednarskiego pt. „Mistrz Sprzedaży w czasach kryzysu”.
Warsztaty są dla Ciebie, jeśli chcesz:
  • zwiększyć obrót w nieprzewidywalnych gospodarczo czasach, bo jako przedstawiciel handlowy, sprzedawca, menedżer sprzedaży, pracownik obsługi klienta lub osoba zajmująca się sprzedażą na wszystkich szczeblach zarządzania, odpowiadasz za sprzedaż,
  • dowiedzieć się, jak realizować plany sprzedażowe w czasach VUCA i BANI,
  • doprowadzać do zamknięcia sprzedaży w czasach kryzysu i nie stracić motywacji do pracy, mimo wysokich celów,
  • trafnie definiować potrzeby klientów i unikać błędów w ich diagnozowaniu,
  • budować krótkie, ale konkretne komunikaty do klientów, skupiające się na korzyściach i wartościach, które może zyskać, dzięki współpracy z Twoją firmą,
  • efektywnie i innowacyjnie wykorzystać telefon w procesie sprzedaży, by skutecznie przekonać klienta do zakupu,
  • dowiedzieć się, jakie konkretne narzędzia i techniki sprzedażowe możesz wykorzystać w czasach kryzysu na rynku sprzedaży,
  • nauczyć się tworzenia indywidualnych scenariuszy rozmów z klientem z zastosowaniem teorii BATNA oraz formuły “3Z”,
  • rozwinąć swoją naturalną kreatywność w pracy z klientem oraz nauczyć się, jak w praktyce zastosować synektykę W. Gordona, by móc generować oryginalne rozwiązania w dowolnym obszarze sprzedaży,
  • dodatkowo utrwalić wiedzę, którą zyskasz podczas szkolenia, dzięki lekturze książki autorstwa Arkadiusza Bednarskiego (prowadzącego) pt. „Mistrz Sprzedaży w czasach kryzysu”.
PROGRAM WARSZTATÓW
Moduł I

Klient w czasach VUCA i BANI – co powinieneś o nim wiedzieć i jak się z nim komunikować, by zawsze doprowadzać do sprzedaży?

  • Jak stworzyć profil idealnego klienta w czasach VUCA i BANI?
  • Czym są komunikaty skrócone, jaką rolę pełnią oraz jak je tworzyć, by skutecznie przekonać klienta do zakupu?
  • Jak prowadzić rozmowę sprzedażową z klientem z wykorzystaniem „wyraźnych korzyści”? Jak komunikować “wyraźne korzyści”, by klient nie odniósł wrażenia nachalnej sprzedaży?
  • Czym są „szybkie decyzje” i jak wykorzystać ten wzorzec podejmowania decyzji przez klienta w procesie sprzedaży?
Moduł II

Jak realizować plany sprzedażowe w trudnych gospodarczo czasach?

  • Skąd czerpać wiarygodne informacje dotyczące rynku sprzedaży w czasach VUCA i BANI?
  • Jak w praktyce skutecznie realizować plany sprzedaży w trudnych gospodarczo czasach?
  • Z jakimi konfliktami interesów możesz spotkać się na linii sprzedający-kupujący i jak na nie reagować?
  • Jakie narzędzia i techniki sprawdzą się najlepiej w rękach handlowca w czasach VUCA i BANI?
  • Jakich błędów unikać w procesie diagnozowania potrzeb klienta?
  • Jakie argumenty warto stosować w rozmowach z klientami, by nie doprowadzić do sytuacji, w której to klient zaskoczy handlowca?
  • Jakie taktyki poza argumentowe wykorzystać w trakcie rozmów sprzedażowych?
Moduł III

Wzorcowy model relacji handlowych z klientem – co na niego wpływa?

  • Jak przygotować się do rozmowy handlowej? Dlaczego tak ważna jest dyspozycyjność i dostępność handlowca?
  • Jakie informacje warto przekazywać klientowi w trakcie rozmowy tak, by wpływać jedynie pozytywnie na jego decyzję zakupową?
  • Na czym polega ograniczanie opcji wyboru klienta? Jak je wykorzystać w praktyce?
  • Czym jest „wskaźnik płynności” i jak skutecznie go zastosować?
  • Jak uprościć proces zakupowy tak, by był przyjemny dla klienta i efektywny dla sprzedawcy?
Moduł IV

Jak wpływać na decyzje klientów w czasach VUCA i BANI?

  • Jaki model relacji z klientem może okazać się skuteczny w czasach niepewności finansowej?
  • Od czego zależy rozumienie i interpretacja danych przez klienta? Czym są operatory i jak je wykorzystywać w interpretowaniu danych przez klienta?
  • Jakie techniki perswazji mogą być skuteczne w rozmowie, ale niewidoczne w odbiorze przez klientów?
  • Dlaczego warto okazywać empatię w rozmowach z klientami? W jaki sposób ją wykorzystać, by nie przeważyła ona w rozmowie, a była jedynie elementem zbliżającym do sukcesu sprzedażowego?
  • Na czym polega technika „dawania do myślenia”? Jak ją stosować?
  • Czym są sugestie i jak ich używać w rozmowie z klientem?
  • Czym są presupozycje i negacje oraz jak je zastosować w komunikacji z klientem?
Moduł V

Nowa rola telefonu w procesie sprzedaży

  • Jak zmieniły się modele i formy kontaktu z klientami w czasach VUCA i BANI?
  • Jaką rolę odgrywa BATNA w czasach VUCA i BANI?
  • Na czym polega działanie acykliczne i czy warto je podejmować?
  • Jak, w czterech punktach, przygotować się do telefonicznej rozmowy z klientem, by zakończyła się ona zamknięciem sprzedaży?
  • Jak stworzyć skuteczny indywidualny scenariusz rozmowy telefonicznej? Czym jest złoty środek w scenariuszu rozmowy? Jak wykorzystać formułę “3Z”?
  • Jakie zagrożenia niesie ze sobą zastosowanie telefonu w sprzedaży?
Moduł VI

Nie daj się! Twoja motywacja to podstawa!

  • Postawa i kompetencje jako bezcenna synergia w czasach VUCA i BANI.
  • Co wpływa na Twoją motywację i czego możesz nauczyć się od noblistów?
  • Jakie efekty sprzedażowe możesz uzyskać, dzięki zmianie sposobu myślenia?
  • Jak nie koncentrować się na problemie i skupiać się na twórczych rozwiązaniach?
Moduł VII

Zawsze jest jakiś sposób, czyli praktyczne zastosowanie synektyki W. Gordona

  • Dlaczego wciąż nie radzimy sobie ze zmianą?
  • Dlaczego w czasach VUCA i BANI potrzebujemy więcej kreatywnego myślenia?
  • Jak rozwijać swoją naturalną kreatywność?
  • Jak wygląda klasyczny model kreatywnego myślenia w praktyce?
  • Praktyczne zastosowanie synektyki W. Gordona w generowaniu kreatywnych rozwiązań w dowolnym obszarze sprzedaży.
Prowadzący
Arkadiusz Bednarski
Arkadiusz Bednarski

Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w sprzedaży i w zarządzaniu sprzedażą. Pracował między innymi dla Allianz, Winterthur, ING, BRE Banku, Unity Line, 5net. Autor projektów budowy i zarządzania sieciami sprzedaży oraz systemów, metod i materiałów szkoleniowych. W roku 2003 tworzył projekt doradczy w zakresie sprzedaży i marketingu produktów telekomunikacyjnych dla polskiego przedstawicielstwa ponadnarodowego koncernu Brother.

W roku 2000 założył firmę szkoleniowo-doradczą Top Training. Od 2009 roku na rynku jako trener niezależny. 23 lata pracy trenerskiej. Ponad 2000 dni szkoleniowych. 1800 godzin konsultacji, coachingu i doradztwa. Ponad 12000 osobiście przeszkolonych osób. Od 2006 roku prowadzi także szkolenia motywacyjne z wykorzystaniem metod przełamywania barier: firewalking, arrow snapping itp.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy