Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

  Online Marketing Magazyn  

 

Certyfikowane warsztaty online live

Najlepsze Strategie Online w Marketingu 3.0 - kompletny marketing mix na 2026 rok

Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych, wykorzystując kampanie digital w modelu RACE i SOSTAC, programmatic oraz wirtualną rzeczywistość?

Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski - trener i konsultant

Poznaj sprawdzone wskazówki i case’y dla e-marketerów, których nie znajdziesz nigdzie indziej!
Na podstawie wniosków zebranych z setek kampanii online’owych nadzorowanych przez ekspertów Magazynu Online Marketing w 2025 roku!
Dlaczego te warsztaty są wyjątkowe?
  • Wybraliśmy tematy tak, aby podczas szkolenia online zaprezentować wyłącznie te działania, które są najskuteczniejsze w obszarze online marketingu. 
  • Dzięki uczestnictwu w szkoleniu poznasz rozwiązania, które sprawdziły się w ostatnim roku i których skuteczność potwierdzamy w praktyce.
  • WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI EKSPERTAMI ONLINE MARKETINGU W POLSCE, którzy na co dzień prowadzą działania digitalowe, osiągają sukcesy w prowadzeniu kampanii, doradzają innym, a dodatkowo tworzą Radę Programową Magazynu Online Marketing.
  • SKUPIMY SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE NA DZIAŁANIACH, KTÓRE BEZPOŚREDNIO GENERUJĄ SPRZEDAŻ lub skutecznie wpływają na wizerunek marki w sposób, który dał się zbadać.
Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Jakie kanały, narzędzia oraz środki promocji wykorzystać w 2026 roku, aby Twoja strategia marketingowa była najnowocześniejsza oraz konkurencyjna,
  • Jak zaplanować kampanie digital w modelu RACE i SOSTAC, dzięki którym zdobędziesz klientów i leady w 2026 roku, minimalizując koszty ich pozyskania, a jednocześnie maksymalizując przychody ze sprzedaży,
  • Jak skutecznie komunikować się ONLINE dzięki AI – sztuczna inteligencja przy spadkach organicznych w wyszukiwarce Google?
  • Jak DOOH i Retail Media wpłynęła na marketing w 2025 roku i dlaczego warto wykorzystać TRIGGERY i różne kategorie danych,
  • Jak tworzyć kampanie reklamowe w modelu programatycznym, które umożliwią Ci wyświetlanie jedynie zindywidualizowanych reklam klientom,
  • Jak AI (sztuczna inteligencja) i ALGORYTMY są wykorzystywane w strategiach marketingowych i jak wpływają na tradycyjne role marketera i media plannera,
  • Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy RETAIL MEDIA, dzięki zastosowaniu jej elementów w kampaniach.
Warsztaty są dla Ciebie, jeżeli:
  • odpowiadasz za marketing lub sprzedaż i zależy Ci na zwiększeniu obrotu z kanału online lub wzroście rozpoznawalności marki,
  • chcesz zbudować strategię marketingową, która będzie zgodna z obecnymi trendami i przyczyni się zarówno do wzrostu sprzedaży, jak i do stworzenia długofalowej relacji z klientem,
  • chcesz nauczyć się dobierać najbardziej skuteczne działania marketingowe i narzędzia, by nie marnować zasobów finansowych i czasu poświęconego na ich przygotowanie,
  • chcesz poznać nowoczesne triki promocyjne, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję i skutecznie prowadzić działania marketingowe w Internecie w 2025 roku,
  • chcesz wiedzieć na jakie trendy w 2025 roku zwrócić w szczególności uwagę, żeby podejmować trafne decyzje marketingowe i inwestować w te działania, które przełożą się na sprzedaż.
Program warsztatów online
MODUŁ I

PLANOWANIE KAMPANII ZINTEGROWANYCH W OPARCIU O RÓŻNE KANAŁY ONLINE – JAK WYKORZYSTAĆ RÓŻNE KANAŁY SPRZEDAŻY I MIERZYĆ SKUTECZNOŚĆ?

  • Jak stworzyć skuteczny marketing mix na 2026 rok – jak planować kampanie digital w modelu RACE i SOSTAC? Przykłady dla B2C i B2B.
  • Na co warto postawić w najbliższych miesiącach w związku z wciąż dynamicznie rozwijającą się technologią w online marketingu? Jak narzędzia AI zmieniają obraz SEO i obecności w Google? Jak wykorzystać w praktyce MarTech (Marketing Technology) i połączyć ze sobą marketing, technologię oraz zarządzanie?
  • Przegląd kanałów digital marketing od A do Z  na 2026 – charakterystyka, koszty i metryki skuteczności - jak osiągać lepsze wyniki przy niższych kosztach?
MODUŁ II

KAMPANIE RETAIL MEDIA i DOOH W 2026 ROKU

  • Jak wybrać odpowiedni kanał promocji na platformach e-commerce – Retailer vs Marketplace?
  • Nowe możliwości reklamowe w ramach RETAIL MEDIA przy ofertach produktowych – precyzyjne targetowanie i custom audience.
  • Allegro Ads vs Strefa Marek – wady i zalety, performance vs branding, koszty aktywacji działań
  • Jak łączyć online z offline na przykładzie kampanii DOOH – od billboard do nośników elektronicznych z precyzyjnym targetowaniem
MODUŁ III

NOWOCZESNY E-MAIL MARKETING I MARKETING AUTOMATION

  • Automatyzacja e-mail/marketing – jak tworzyć wiadomości w oparciu o triggery?
  • Jak planować i tworzyć kreacje pod mobile, gdy niemal 50% maili otwieranych jest na smartfonach?
  • Jak planować aktywność mailingową – kiedy, ile i jak często?
  • Dynamiczny a animowany content i personalizacja – jak tworzyć klikalne formaty?
  • Mailing reklamowy vs newsletter sprzedażowy vs newsletter poradnikowy – jak połączyć komunikację z wykorzystaniem e-mail marketing
MODUŁ IV

MOBILE MARKETING NA 2026 ROK

  • Jak tworzyć angażujące i klikalne formaty reklamowe na urządzenia mobilne?
  • Mobile vs desktop – jak skutecznie targetować i tworzyć atrakcyjne CTA zachęcające do kliknięcia?
  • ASO w praktyce - Aplikacje mobilne jako element brandingowy i sprzedażowy – jak wypromować mobilną aplikację dzięki ASO?
MODUŁ V

PROGRAMMATIC – JAK ZMIENIA SIĘ SPOSÓB PLANOWANIA I EMISJI REKLAMY DISPLAY I WIDEO?

  • Reklama w modelu programatycznym - jak tworzyć skuteczne kampanie z uwzględnieniem brand safety, adfraud, viewability i attention?
  • Aukcja czy cena stała - RTB vs Private Deal – kluczowe różnice, cechy i zastosowanie w planowaniu kampanii.
  • DMP w praktyce - jakie dane wykorzystywać i w jaki sposób, by docierać tylko do właściwych odbiorców z Twojego targetu.
MODUŁ VI

CONTENT MARKETING, SEO i Social Media

  • Jak tworzyć content, który zachwyca i sprzedaje? – przegląd formatów shoppable content
  • Jak tworzyć streści pod Google AI Overview? – JAK NIE WYPAŚĆ Z WYSZUKIWARKI PRZY SPADKACH RUCHU Z SEO DZIĘKI WARTOŚCIOWYM TREŚCIOM?
  • Jak powtórnie wykorzystać wartościowe treści – recycling content w praktyce
  • Czym różni się format od typu treści i kanału dystrybucji?
  • Jak promować i dystrybuować content w 2025 roku?
  • Strategia content marketing krok po kroku – OD CELÓW DO EFEKTÓW
  • EWOLUCJA CONTENTU W SOCIAL MEDIA – formaty vs cele, organic vs paid social
  • Jak influencerzy zmieniają komunikację z konsumentem – od nanoinfluencerów do celebrytów – jak mądrze wybierać influencera do kampanii, typowe formaty i weryfikacja skutecności
Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Koszt uczestnictwa

PRZEDSPRZEDAŻ!

Przy zgłoszeniu do 21 września 2025 r. - taniej o 200 zł netto!

Udział STANDARD

Online

28.11.2025

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
Udział PREMIUM

Online

28.11.2025

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy