Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

HR BUSINESS PARTNER        

Certyfikowane warsztaty online

z udziałem firmy Sii Polska oraz Allegro

Skuteczny Employer Branding

Jak zaprojektować strategię Employer Branding i odpowiednio dobrać narzędzia, aby połączyć działania wizerunkowe z celami biznesowymi?

 

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie warsztatowe, na którym krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces budowania silnej marki pracodawcy. Razem z ekspertami przeprowadzisz audyt doczasowych działań, dobierzesz odpowiednie narzędzia dopasowane do specyfiki Twojej organizacji oraz wzmocnisz swoje kompetencje z zakresu marketingu niezbędne do realizowania strategii EB.

Podczas szkolenia dowiesz się jak:
  • Zaprojektować lub zaktualizować efektywną strategię EB, która będzie dopasowana od celów biznesowych organizacji,
  • Właściwie dobrać narzędzia EB, które będą dostosowane nie tylko do założonych celów, ale jednocześnie będą zgodne z unikatową kulturą organizacji,
  • Wykorzystać narzędzia marketingowe i zaplanować skuteczną kampanię EB w serwisach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter),
  • Dobrać właściwe KPI, aby stale mierzyć i monitorować skuteczność podjętych działania EB  i w razie potrzeby uzasadnić wydatki przez Zarządem,
  • Zyskać ambasadorów działań EB wewnątrz organizacji i skutecznie zaangażować pracowników w promocję marki pracodawcy,
  • Zarządzać sytuacjami kryzysowymi i w jaki sposób reagować na nieprzychylne komentarze w sieci na temat firmy.
Mocne strony szkolenia:
  • Biznesowe podejście – pokazujemy jak osadzić miękkie działania EB w parametrach biznesowych i wykazać realne korzyści jakie przynosi inwestycja w działania wizerunkowe
  • Case studies – narzędzia i mechanizmy EB przekładam na konkretne przypadki firm i pokazujemy jak przemyślana i odpowiednio zaprojektowania strategii EB wpływa na usprawnienie procesów HR
  • Interakcje i prace w grupach – będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami i dowiesz się jaki inne firmy realizują działania EB

PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I

Skuteczna strategia Employer Brandingowa. Jak konsekwentnie budować silną i atrakcyjną markę pracodawcy?

Prowadzący: Barbara Zych , Bartosz Furtak
  • Ogólne wprowadzenie do Employer Brandingu – czym jest i czym nie jest marka pracodawcy?
  • Audyt marki pracodawcy. Jak przeprowadzić analizę sytuacji wyjściowej w  firmie, ocenić trendy rynkowe, działania konkurencji i prawidłowo zweryfikować dotychczasowe zewnętrzne i wewnętrzne działania EB? Tworzenie katalogu elementów ważnych z punktu widzenia audytu.
  • Wyznaczanie celów działań EB i KPI. Jak odpowiednio dobrać wskaźniki efektywności do mierzenia działań employer brandingowych? Jak prawidłowo dokonywać pomiaru efektywności działań i intepretować wyniki? Jak obronić rolę Employer Brandingu w czasie kryzysu?  
  • Weryfikacja autentycznych potrzeb odbiorców. Jak za pomocą profili person prawidłowo określić grupę docelową i zwiększyć trafność działań EB? Jak skutecznie dopasować potrzeby komunikacyjne i employer brandingowe do person?
  • Employee Value Proposition – czym jest i jak właściwie określić propozycję wartości pracodawcy?
MODUŁ II

Nowoczesne sposoby i narzędzia EB w komunikacji zewnętrznej

Prowadzący: Mateusz Jabłonowski (Allegro)
  • Content marketing w EB – jak tworzyć komunikaty, które zostaną zapamiętane i wyróżnią się spośród komunikacyjnego szumu. Jakich narzędzi content marketingu używać, aby zaangażować pracowników i osiągnąć oczekiwane rezultaty?
  • ATL vs BTL. Który rodzaj strategii komunikacji marki z odbiorcami wybrać i dlaczego nie zawsze idealny będzie tylko jeden? 
  • Rola eventów w komunikacji EB. Jak dobrze przygotować się i zorganizować wydarzenie online, o którym będzie głośno w sieci? Jakie praktyki sprawią, że kandydat będzie zainteresowany uczestnictwem w evencie? 
  • Czy nasz employer branding działa? Za pomocą jakich wskaźników KPI mierzyć skuteczność działań EB?

 

MODUŁ III

Kształtowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji

Prowadzący: Zuzanna Siondalska (Sii Polska)
  • Komunikacja wewnętrzna jako podstawa skutecznego employer brandingu. Co rzeczywiście wpływa na atmosferę w zespołach i decyduje o tym, że pracownik nie myśli o zmianie miejsca pracy? Wzmacnianie poczucia przynależności do firmy.
  • Podejście inside-out. Tworzenie planu komunikacji wewnętrznej i katalogu potencjalnych komunikatów.
  • Pracownicy, jako ambasadorzy organizacji. W jaki sposób dokonać wyboru i wybrać osobę na ambasadora marki? Jak skutecznie zaangażować pracowników w promocję marki pracodawcy? Jak pracownicy mogą wesprzeć promowanie własnej firmy?
  • Social Media employee advocacy. Jak zachęcić pracowników do śledzenia firmy w mediach społecznościowych?
  • Marka osobista pracowników w sieci a marka pracodawcy – jak zadbać o spójność marek w Internecie i dzięki temu uwiarygodnić zewnętrzny przekaz na temat firmy?
Uwaga!

W zależności od Twoich potrzeb i preferencji możesz wybrać jedną z poniższych wersji szkolenia:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu na żywo
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu
  • wersja SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + dostęp do kursu online „FEEDBACK jako kluczowa kompetencja wywierania wpływu w relacjach z pracownikami” wartości aż 249 zł.
Warsztaty poprowadzą
Barbara Zych
Barbara Zych

PhD
CEO Employer Branding Institute &EBnavi.com. Na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców. Startuperka oraz propagatorka podejścia analitycznego w zarządzaniu.  Autorka książek i narzędzi z obszaru analityki talentów, wykładowca akademicki, jurorka i prelegent konferencji HR na świecie. Na co dzień przekonuje do tego, że warto zarządzać w oparciu o dane i nie bać się technologii. Więcej na www.barbarazych.com

Bartosz Furtak
Bartosz Furtak

Specjalizuje się w badaniach i analityce HR oraz metodach Human Centered Design. Certyfikowany moderator Design Thinking. Jego doświadczenia strategiczne obejmują projektowanie i realizację procesów badawczych z wykorzystaniem szerokiej gamy metod i technik ilościowych i jakościowych, tworzenie strategii marek, komunikacji, projektowanie ścieżek doświadczeń, budowanie EVP czy rekomendacje strategiczne dla procesu rekrutacji.

Zuzanna Siondalska (Sii Polska)
Zuzanna Siondalska (Sii Polska)

Absolwentka translatoryki i dziennikarstwa. Przez pierwszych kilka lat kariery zawodowej była dziennikarką „Gazety Wyborczej”. Obecnie spełnia się jako Head of Communication w Sii Polska – jest to największy dostawca usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce. Wewnątrz firmy odpowiada za budowanie społeczności Power People i płynny przepływ informacji. Tworzony przez nią dział komunikacji rozwija narzędzia i wdraża nowe rozwiązania komunikacyjne dla całej organizacji liczącej ponad 5 000 osób, aby ułatwiać dzielenie się wiedzą i zarządzanie zmianą. Na zewnątrz umacnia wizerunek Sii wśród klientów i kandydatów jako godnego zaufania partnera biznesowego i Najlepszego Miejsca Pracy. Jej zespół zarządza m.in. sekcją Aktualności na stronie internetowej, mediami społecznościowymi, blogiem technologicznym, newsletterem i intranetem.

Mateusz Jabłonowski
Mateusz Jabłonowski

Senior Employer Branding Specialist, Allegro

Pasjonat zagadnień z obszarów employer brandingu, rekrutacji i candidate experience. Z wykształcenia psycholog biznesu. Swoje HRowe doświadczenie zdobywał w ngo oraz bankowości. Obecnie, od trzech lat w Allegro odpowiada za employer branding – zarówno skierowany do IT jak i obszarów biznesowych. Pokazuje światu, dlaczego #dobrzetubyć. Wierzy, że praca w EB to zawód z misją!

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do kursu online „FEEDBACK jako kluczowa kompetencja wywierania wpływu w relacjach z pracownikami” wartości aż 249 zł.
Wybierz swoją wersję

 

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy