Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Patronat:

Nowa Sprzedaż

szkolenie online dla szefów sprzedaży i marketingu

Skuteczna polityka handlowa na 2021 rok

Jak połączyć wysokie ceny z wysokim poziomem obrotów i odnaleźć się w czasach pandemii?

Jeżeli jesteś Szefem Sprzedaży lub tworzysz strategię marketingową w Twojej firmie i chcesz:
  • wprowadzić wyższe ceny produktów minimalizując ryzyko spadku obrotu,
  • ustalić efektywny system rabatowy, który zmotywuje handlowców do sprzedaży na odpowiednim poziomie dystrybucyjnym i wartościowym,
  • opracować wzorcową politykę cenową, która będzie akceptowalna przez segmenty klientów i pozwoli zachować wysoką rentowność,
  • zadbać o rentowność sprzedaży na klientach w czasie VUCA / COVID-19,

to weź udział w jedynym szkoleniu na rynku, na którym powiemy Ci, jak skonstruować politykę handlową, aby trwale podnieść ceny bez spadku ilości sprzedanych sztuk!

Klienci nie są w stanie rzetelnie porównywać cen. Chcą tylko wierzyć, że kupują dobrze i nie przepłacają. Dlatego walka dzisiaj toczy się przede wszystkim o świadomość i percepcję konsumenta.

Program warsztatów:
Blok 1

Jak stworzyć politykę cenową wspierającą rentowność naszej oferty sprzedażowej?

  • Jak postrzegamy ceny - jak dokonać analiz rynkowych, które pokażą Ci, jak klienci postrzegają cenę oraz dokonują wyborów w kategorii oferowanych przez Ciebie produktów?
  • Zasady budowania efektywnej polityki cenowej – jakie reguły należy uwzględnić budując swój cennik dla klientów?
  • Segmentacja klientów i różnicowanie cen - jak podzielić klientów wg skłonności do zapłaty i co to oznacza dla Twojej polityki cenowej w poszczególnych grupach?
  • Czynniki generujące wartość usługi/produktu - za co klient zapłaci, a za co nie zapłaci więcej?
  • Jak zarządzać cenami w czasach VUCA / COVID-19?
Blok 2

Jak ustandaryzować i ograniczyć politykę rabatową bez szkody dla wolumenu sprzedaży?

  • Podstawowe mechanizmy polityki rabatowej – w jaki sposób konstruować systemy rabatowania, aby zwiększały one obrót przy utrzymaniu odpowiedniego poziomu rentowności?
  • Jak zweryfikować własną politykę rabatową, aby ograniczyć ją tylko do klientów, którzy bezwzględnie nie kupią drożej?
  • W jaki sposób pracować z rabatami w realiach pandemii?
  • Czym zastąpić silny sprzedażowo argument rabatu dla klienta? Przykłady zabiegów marketingowych, które nie podnoszą kosztów produkcji lub dostawy, a "wabią" klienta równie silnie jak rabat.
  • Jak wycofać się z rabatowania? Przykłady działań, które umożliwiają zlikwidowanie rabatów przy ograniczeniu ryzyka spadku obrotów.
Blok 3

Jak zbudować argumentację handlową, która "obroni" wyższe ceny?

  • W jakie argumenty musisz wyposażyć handlowców, aby plan podniesienia cen się powiódł?
  • Jak pozycjonować (w sensie marketingowym) Twój produkt lub usługę w odniesieniu do konkurencji, aby klient zaakceptował wyższą cenę?
  • Przykłady takiego pozycjonowania produktów wraz z towarzyszącą argumentacją marketingową, które zostały obliczone na uzyskanie wyższej ceny, w sytuacji gdy produkt nie różni się jakością od produktów konkurencji - przykłady firm, którym udało się to najlepiej.
  • Jakie wartości dodatkowe ująć i podkreślić w strategii marketingowej, aby uzasadnić wyższą cenę - co działa na współczesnego klienta?
  • Jak i kiedy grać poszczególnymi argumentami zwiększającymi wartość produktu (jakość obsługi klienta, serwis posprzedażowy, opiekun klienta, warunki dostawy, argumenty jakościowe i inne)?
Blok 4

System wynagradzania i motywowania, który nagradza handlowców sprzedających w pełnej cenie

  • Jak skutecznie narzucić siłom sprzedażowym bardziej restrykcyjną politykę rabatową, aby nie doszło do spadku sprzedaży?
  • Systemy motywacyjne, które stymulują rentowne wzrosty sprzedażowe. Jak zmotywować handlowców do sprzedawania drogo w sposób systemowy?
  • Jak ustawić system prowizyjny, aby wspierał sprzedaż bez rabatów?
Prelegent:
Maciej Chabowski
Maciej Chabowski

PARTNER ZARZĄDZAJĄCY / TRENER – menedżer, psycholog społeczny, praktyk biznesu i dyplomowany trener biznesu, autor publikacji naukowych i współwłaściciel Grupy Trenerskiej SkillsDesigners oraz dwóch portali branżowych (Polski Portal Psychologii Biznesu, Polski Portal Psychologii Społecznej). Wykształcenie i wiedzę zdobywał na Uniwersytecie im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz podczas licznych szkoleń branżowych. Posiada duże doświadczenie praktyczne w pracy ze zróżnicowanymi grupami klientów biznesowych. Specjalizuje się w profesjonalnych technikach sprzedaży, zastosowaniu perswazji w relacjach handlowych, szkoleniach menadżerskich oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Szkolił handlowców i kadrę zarządzającą wielu firm produkcyjnych (m.in. Privacon Poland, Wisan, Bakoma, Elektroskandia) i farmaceutycznych (m.in. Prosper, Pretium Farm, NEUCA, Świat Zdrowia, Synoptis Pharma). Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem prowadząc także szkolenia dla innych trenerów.

Korzyści udziału w szkoleniu w formie online:

  • Łatwy dostęp - do udziału w szkoleniu wystarczy komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu,
  • Wygoda - w szkoleniu można uczestniczyć przebywając w dowolnym miejscu (w domu lub w biurze), bez potrzeby wyjazdu,
  • Nowoczesność - szkolenie jest organizowane w nowoczesnej i bardzo przystępnej formie przy wykorzystaniu profesjonalnych platform umożliwiających przeprowadzanie szkoleń online na żywo,
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – szkolenie online jest o wiele tańsze niż szkolenie w formie stacjonarnej, a dodatkowo nie ma konieczności ponoszenia kosztów delegacji,
  • Szkolenie na żywo - szkolenie jest przeprowadzane przez prelegenta w czasie rzeczywistym, uczestnicy widzą i słyszą prelegenta, a także przygotowaną przez niego prezentację i materiały,
  • Kontakt z prelegentem - uczestnicy mogą komunikować się z prelegentem i zadawać pytania na czacie,
  • Dostęp po szkoleniu - uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania szkolenia, dzięki czemu będzie mogli w dowolnym momencie do niego powrócić,
  • Certyfikat - gwarantujemy certyfikat udziału w szkoleniu wydany przez jedną z najlepszych firm szkoleniowych w kraju.
Miejsce i termin

szkolenie online LIVE, 29.01.2021 r.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA

Ta wersja zawiera::

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 30 dni po zakończeniu,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy