Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

         HR Business Partner        

 

Warsztaty z cyklu: Wyzwania Lidera 4.0

Jak zbudować odpowiedzialny zespół?

Rewolucyjne warsztaty interaktywne prowadzone symulacją multiplayer VR, przygotowane przy współpracy HR Business Partner Magazynu, trenerów Akademii Przywództwa i 4Results

Warsztaty poprowadzą:
Jacek Santorski, Maciej Trybulec, Sławomir Błaszczak oraz Paulina Barnaś

Wyobraź sobie, że płyniesz atomowym okrętem podwodnym wraz z załogą. Drugi zespół leci śmigłowcem. Musicie współpracować, żeby przeżyć…

Weź udział w symulacji opartej na historii legendarnego kapitana amerykańskiego okrętu podwodnego Davida Marqueta, który wprowadzając KULTURĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI wśród swojej załogi plasującej się na 50-tej pozycji w armii, w 9 miesięcy utworzył najlepiej funkcjonujący okręt w historii US Navy.

Dlaczego trenerzy Akademii rekomendują metodę VR?
  • SYMULACJA MULTIPLAYER VR to unikalne na skalę światową doświadczenie rozwoju liderów/zespołów
  • Zrozumiesz w praktyce, że każda rola członka załogi z osobna jest kluczowa, a zadaniem załóg jest wspólne wykonywanie powierzonych misji
Weź udział w warsztatach jeśli chcesz:
  • zarządzać własnym ego tak, by stworzyć przestrzeń do rozwoju postaw liderskich w swoim  zespole,
  • zbudować relacje Leader to Leader zamiast Leader to Follower,
  • stworzyć zespół, który będzie odpowiedzialny za wynik, a nie tylko za swoją pracę,
  • wprowadzić nawyki współpracy i współodpowiedzialności do organizacji.  
Warsztaty są skierowane do:
  • szefów zespołów (szef sprzedaży, szef marketingu, szef produkcji)
  • prezesów dużych i małych firm
  • dyrektorów HR
  • managerów
Szczegółowy program warsztatów
Część wykładowa

Jacek Santorski. Wprowadzenie do symulacji.

  • Sukces Davida Marquet na Santa Fe
  • W jaki sposób i dlaczego załoga kilkunastu oficerów, bosmanów i 130 marynarzy w ciągu roku podniosła swoją skuteczność i efektywność stając się numerem 1?
Część warsztatowa

Runda I - Komunikacja budująca zaangażowanie

SYMULACJA VR

  • Mechanika decyzji w sytuacji rozproszonej wiedzy i komunikacji
  • Komunikacja zamierzeń i realizacji – fundament przywództwa
  • Komunikacja niewiedzy, błędów, obaw – fundament zaufania

INTERPRETACJA – praca z trenerami

  • Kluczowe zachowania lidera budujące bezpieczeństwo – wyniki badań i praktyka na realnych case study
  • Jak angażować i budować postawy liderskie w strukturze (Inicjatywa, Odpowiedzialność, Decyzyjność)?

Runda II - Zarządzanie kontrolą

SYMULACJA VR

  • Model budowania Kultury Odpowiedzialności (Kontrola = Transparentność = Kompetencje)
  • Rola kapitana vs. Oficerowie vs. inni członkowie załogi – proces certyfikowania załogi do świadomego brania odpowiedzialności za swoje wyniki
  • Kontrola a kompetencje – jak delegować uprawnienia adekwatne do możliwości, gotowości i umiejętności załogi?
  • Zarządzanie Kontrolą – jak w rok zmienić DNA organizacji? Kultura odpowiedzialności vs. Hierarchia vs. Anarchia

Runda III - Samoświadomość Lidera

SYMULACJA VR

  • Emocje w sytuacji napięć, trudnych decyzji, słabej współpracy
  • Emocje a myśli – „Myślenie na głos” jako metoda budowania Transparentności
  • Intended Leadership – jak mówić o intencjach (wymiar strategiczny) i mówić o zamiarach (wymiar operacyjny)?
  • Lider w świecie VUCA – jak radzić sobie z niepewnością, złożonością, zmiennością i niejednoznacznością?
  • Jak świadomie zarządzać poczuciem własnej wartości w procesie dystrybucji kontroli?
     

INTERPRETACJA – praca z trenerami

  • Feedback w procesie osiągania ambitnych celów
  • System wzajemnego rozwoju
  • Wnioski na poziomie indywidulanym
  • Wnioski na poziomie Organizacji/Zarządu
Prowadzący:
Jacek Santorski
Jacek Santorski

Absolwent uniwersytetu warszawskiego, po dwudziestu latach praktyki psychoterapeutycznej zajął się psychologia przywództwa. We współpracy ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej prowadzi autorską Akademię Psychologii Przywództwa. Były wydawca, autor 10 książek. Uznany konsultant i mentor. W grudniu 2022 po raz czwarty znalazł się na liście 10-u najchętniej słuchanych doradców w badaniu ośrodka Think Tank i Instytutu Monitorowania Biznes „Kogo słucha polski biznes ?” - w kategorii DORADCA. Najnowszą książkę: I - refleksje o przywództwie jutra - napisaną z Pawłem Oksanowiczem można kupić za pomocą platformy: app.santorski.pl

Maciej Trybulec
Maciej Trybulec

TRENER / KONSULTANT / COACH / MENTOR / MÓWCA INSPIRACYJNY

Ma ponad 27-letnie doświadczenie pracy w dużych, międzynarodowych koncernach. Przed odejściem z korporacji przez blisko 8 lat był prezesem Sanofi Pasteur, a przez 2 lata odpowiedzialnym również za Ukrainę.  Jego szczególne zainteresowania dotyczą wyzwań, jakie stawiane są liderom w czasach VUCA/BANI, rozwijanie umiejętności przywódczych, mogących sprostać czasom „permanentnej zmiany”, w których żyjemy. Wprowadzał w swojej organizacji innowacyjny sposób przywództwa, koncentrując się przede wszystkim na rozwoju swoich pracowników, inspirowaniu, budowaniu na zaufaniu i partnerstwie, osiągając przy tym znakomite efekty biznesowe.

Członek strategicznego projektu Global Leadership w ramach Sanofi. Od 6 lat trener oraz mentor polskich i zagranicznych managerów. Prowadzi treningi dotyczące przywództwa w czasach zmiany, sztuki wystąpień publicznych, storytellingu, a także budowania bezpieczeństwa psychologicznego w firmie. Jest coachem certyfikowanym z tego obszaru przez Fearless Organization. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, wykładowcą w ThinkTank. Absolwent Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Krakowie. Doktor nauk medycznych tej uczelni, stypendysta William Harvey Research Institute w Londynie oraz Temple University w Filadelfii, gdzie realizował swój doktorat.

Sławomir Błaszczak
Sławomir Błaszczak

CZŁONEK ZARZĄDU / WSPÓŁZAŁOZYCIEL I WSPÓŁWŁAŚCICIEL 4RESULTS

Odpowiada za strategię 4Results, rozwój produktów, nowe kierunki rozwojowe.

We współpracy z klientami ogromną satysfakcję czerpie z prowadzenia warsztatów strategicznych, budowania wspólnej wizji, uruchamiania energii do nowych przedsięwzięć, stawiania ambitnych celów. Fascynują go nowe kierunki zarządzania związane z ciągle zmieniającym się rynkiem, VUCA TIME. Szuka metod na uruchamianie zespołów, budowanie skutecznych struktur przy stale zmieniających się warunkach na rynku: zmiany demograficzne, oczekiwania klientów, dynamiczna konkurencja itd. Jego doświadczenie obejmuje 20 lat pracy w obszarze rozwoju kompetencji kadr kierowniczych wyższego i średniego szczebla w firmach wiodących na polskim rynku. 

Pełnił funkcję menedżera, trenera, coacha, mentora i wykładowcy. Przez 14 lat kierował Grupą 4Results. Wcześniej, przez okres 5 lat, był liderem projektów rozwojowych w firmie House of Skills. Posiada certyfikaty lidera zmian i kształtowania kultury organizacyjnej (ITIM), Coacha ICC, Biznes Coacha ICC, Superwizora ICC, Trenera Grupowego (WSPS/LP) oraz Extended Disc. Jest także trenerem Akademii Psychologii Przywództwa przy Politechnice Warszawskiej. Jako konsultant/trener pracował m.in. dla:  Agros Nova, Aviva, Bank Pocztowy, BZ WBK, Carlsberg, Cemex, Citibank, Colgate–Palmolive, Danone, DEC, Doosan Babcock, Energa, Ernst&Young, Gillette, Grupa Lotos, HP, IKEA, Johnson&Johnson, Kamis, Kraft Foods, Kruszwica, Lafarge, Mago, Media Saturn, Medicover, Nestle, Nestle Waters, Kancelaria Ożóg i Wspólnicy, Orange/TP, Philips Lighting, PKN Orlen, PKO BP, Samsung, SAS Institute, Sąd Okręgowy w Warszawie, Piotr i Paweł, PZU.

Paulina Barnaś
Paulina Barnaś

COACH ZESPOŁÓW / TRENER /KONSULTANT

W przekonaniu Pauliny dzisiejszy świat potrzebuje liderów prezentujących wysokie standardy etyczne i potrafiących osiągać wyniki dzięki współpracy, współdziałaniu oraz tworzeniu środowiska opartego na szacunku i zaufaniu. Rozwijaniu takich właśnie postaw od 13 lat dedykuje swoją pracę w roli coacha, trenera i konsultanta, prowadząc sesje indywidualne, zespołowe oraz strategiczne dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej. Obok rozwoju przywództwa, drugim obszarem zainteresowania Pauliny jest podnoszenie kompetencji coachów i dbałość o możliwie najwyższe standardy w pracy coachingowej z klientami. Prowadzi szkolenia i jest międzynarodowym egzaminatorem dla coachów w procesach akredytacji.

Paulina jest praktykiem biznesu. Łączy w swej karierze zawodowej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz doświadczenie w zarządzaniu pionem HR. W obszarze sprzedaży przeszła przez wszystkie szczeble kariery, do Dyrektora Sprzedaży włącznie. W obszarze HR przez 3 lata odpowiadała za rekrutację, szkolenia i rozwój pracowników, a przez kolejne 4 lata pełniła funkcję Dyrektora Działu HR w Polsce i Słowenii. Z wykształcenia jest absolwentką Wydziału Lekarskiego CMUJ w Krakowie. Ukończyła również podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów z zakresu psychotraumatologii. Posiada szereg licencji i akredytacji, które wspierają ją w roli coacha i trenera. Do tej pory realizowała projekty m.in. dla takich firm jak: Sanofi, Johnson&Johnson, Novartis, Bayer, Abbott, Adamed, Aviva, Citibank Handlowy, Bank Zachodni WBK, Deutsche Bank, Vivus, Dentons, Philips, Stanley Black&Decker, Carlsberg i wiele innych. 

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
 
 
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy