Odpowiada za strategię 4Results, rozwój produktów, nowe kierunki rozwojowe.
We współpracy z klientami ogromną satysfakcję czerpie z prowadzenia warsztatów strategicznych, budowania wspólnej wizji, uruchamiania energii do nowych przedsięwzięć, stawiania ambitnych celów. Fascynują go nowe kierunki zarządzania związane z ciągle zmieniającym się rynkiem, VUCA TIME. Szuka metod na uruchamianie zespołów, budowanie skutecznych struktur przy stale zmieniających się warunkach na rynku: zmiany demograficzne, oczekiwania klientów, dynamiczna konkurencja itd. Jego doświadczenie obejmuje 20 lat pracy w obszarze rozwoju kompetencji kadr kierowniczych wyższego i średniego szczebla w firmach wiodących na polskim rynku.
Pełnił funkcję menedżera, trenera, coacha, mentora i wykładowcy. Przez 14 lat kierował Grupą 4Results. Wcześniej, przez okres 5 lat, był liderem projektów rozwojowych w firmie House of Skills. Posiada certyfikaty lidera zmian i kształtowania kultury organizacyjnej (ITIM), Coacha ICC, Biznes Coacha ICC, Superwizora ICC, Trenera Grupowego (WSPS/LP) oraz Extended Disc. Jest także trenerem Akademii Psychologii Przywództwa przy Politechnice Warszawskiej. Jako konsultant/trener pracował m.in. dla: Agros Nova, Aviva, Bank Pocztowy, BZ WBK, Carlsberg, Cemex, Citibank, Colgate–Palmolive, Danone, DEC, Doosan Babcock, Energa, Ernst&Young, Gillette, Grupa Lotos, HP, IKEA, Johnson&Johnson, Kamis, Kraft Foods, Kruszwica, Lafarge, Mago, Media Saturn, Medicover, Nestle, Nestle Waters, Kancelaria Ożóg i Wspólnicy, Orange/TP, Philips Lighting, PKN Orlen, PKO BP, Samsung, SAS Institute, Sąd Okręgowy w Warszawie, Piotr i Paweł, PZU.