Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

HR BUSINESS PARTNER        

Warsztaty online LIVE

Candidate Experience 360°– kompleksowe projektowanie doświadczeń kandydatów w procesie rekrutacji offline i online

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie warsztatowe, na którym krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces projektowania doświadczeń kandydatów w procesie rekrutacji. Razem z ekspertami przeprowadzisz audyt doczasowych działań, dobierzesz odpowiednie narzędzia dopasowane do specyfiki Twojej organizacji oraz opracujesz i wdrożysz zmiany, dzięki którym osiągniesz unikatowy Candidate Experience i usprawnisz procesu rekrutacji.

Dowiedz się jak:
  • osiągnąć efekt WOW w procesie rekrutacji poprzez świadome i celowe projektowanie doświadczeń kandydatów od momentu publikacji ogłoszenia o pracę po onboarding i wdrożenie,
  • wykorzystać narzędzia Design Thinking do stworzenia persony kandydata, zdefiniowania jego autentycznych potrzeb i zaprojektowania unikatowego candidate journey, 
  • przeprowadzić audyt dotychczasowych działań wpływających na doświadczenia kandydatów i zdefiniować krytyczne obszary, które powodują, że kandydaci rezygnują z rekrutacji na poszczególnych jej etapach,
  • dobrać mierniki efektywności i prowadzić badania CX, aby na ich podstawie stale korygować proces selekcji kandydatów i wdrażać usprawnienia oraz innowacje, które zwiększają konwersję rekrutacji,
  • wzmacniać pozytywne doświadczenia kandydatów  w procesie rekrutacji online i offline, dzięki nowatorskim i niestandardowym rozwiązaniom, które sprawdziły się w innych organizacjach.
Co wyróżnia nasze szkolenie:
  • biznesowe podejście – wskażemy jak strategicznie podejść do zarządzania doświadczeniami kandydatów i wykazać realne korzyści biznesowe jakie przynosi inwestowanie w usprawnienie procesu rekrutacji, 
  • case study – na przykładzie firmy Orange pokażemy jak zoptymalizować proces rekrutacji pod kątem CX i podpowiemy jakie narzędzia i instrumenty budowania relacji z kandydatem przynoszą najlepsze efekty,
  • warsztaty Design Thinking – wyposażymy Cię w narzędzia Design Thinking, dzięki którym zdefiniujesz kluczowe obszary CX, przygotujesz prototyp zmian i wdrożysz najlepsze rozwiązania dostosowane do EVP i kultury Twojej organizacji.
Program warsztatów
Część I

Strategiczne podejście do projektowania i wdrażania Candidate Experience

Prelegent: Zyta Machnicka
  • Candidate Experience powiązany z EVP i wartościami organizacji – jak zdefiniować doświadczenia jakie chcemy wywołać w kandydacie w procesie rekrutacji? Jak zadbać o spójność CX z działaniami employer brandingowymi i kulturą organizacji?
  • Badania CX i ustalenie sytuacji wyjściowej – jak przeprowadzić audyt doświadczeń kandydatów w procesie rekrutacji i procesowo podejść do zbierania danych o CX? Badania NPS, wywiad, grupy focusowe – jak właściwie zbierać feedback od kandydatów?
  • Candidate Journey Map w rekrutacji online i offline – jak prawidłowo zmapować ścieżkę kandydata w procesie rekrutacji zarówno online jak i online?Jak dobrać narzędzia kształtowania doświadczeń kandydatów w zależności od etapu rekrutacji?
  • Definiowanie „wąskich gardeł” w procesie rekrutacji – zakładka kariera, ogłoszenie o pracę, komunikacja z rekruterem. Jak określić obszary krytyczne przez które „przecieka” lejek rekrutacyjny i tracimy kandydatów?
  • Candidate Voice – co o procesie rekrutacji mówią kandydaci w internecie? GoWork, Linkedin, fora branżowe – z jakich narzędzi do monitorowania opinii w sieci skorzystać i jak odpowiadać na negatywne komentarze, aby nie dopuścić do rezygnowania kandydatów z rekrutacji?
  • Pozytywny CX wśród odrzuconych kandydatów – konstruktywny feedback, spersonalizowana wiadomość, follow-up po rozmowie. Jak budować relacje z odrzuconymi kandydatami?
Część II

Projektowanie procesu rekrutacji sfokusowane na CX na przykładzie firmy Orange – case study

Prelegent: Renata Szatecka
  • Definiowanie sytuacji wyjściowej – prowadzenie badań wśród pracowników oraz kandydatów. Jak jego wyniki wpłynęły na budowanie candidate & employee experience?
  • Optymalizacja ogłoszenia o prace pod kątem CX – jak zadbać o doświadczenia kandydatów na etapie przygotowywania ogłoszenia? Widełki wynagrodzenia, opis projektów – które elementy ogłoszenia decydują o wysłaniu CV?
  • Strona internetowa dotycząca kariery studentów w Orange – jak przygotować angażujące treści o marce aby pokazać unikatową kulturę organizacji oraz wzmocnić wizerunek firmy technologicznej?
  • Budowanie relacji z potencjalnymi kandydatami – akcja #ZadajPytanie, czyli jak Orange rozwiewa wątpliwości kandydatów i zachęca do rekrutowania. W jaki sposób angażować managerów do budowania relacji z potencjalnymi kandydatami?
  • Wzmacnianie wiarygodność marki pracodawcy poprzez program ambasadorski Let’s Orange – czym wyróżnia się podejście Orange od innych programów ambasadorskich, jak przebiega rekrutacja do programu, jaka jest rola ambasadorów i jak mierzone są efekty ich działań?
  • Komunikacja z kandydatem w procesie rekrutacji – video SMSy, meetupy, stały kontakt z rekruterem i buddim – jak efektywnie komunikować się z kandydatem, edukować go w zakresie kolejnych etapów rekrutacji, przygotowywać do rozpoczęcia pracy?
  • Unikatowy CX w okresie onboardingu – jak zaprojektować pierwsze dni pracownika w organizacji? Welcome pack, szkolenia wprowadzające, spotkanie z zespołem – co ma decydujące znaczenie dla budowania zaangażowania i pozytywnych doświadczeń nowych pracowników?
Część III

Design Thinking w projektowaniu Candidate Experience – warsztaty

Prelegent: Ewelina Wyczółkowska
  • Projektowanie PERSONY w metodologii Design Thinking  – protopersona a persona. Czy chcemy szukać idealnego kandydata?
  • Mapa Empatii – co dają nam insighty i czy mogą stać się podstawą do rekomendacji usprawnień?
  • Definiowane punktów krytycznych w procesie rekrutacji – czyli jak usprawniać proces i podnieść zaangażowanie kandydata na wszystkich etapach candidate journey?
  • Prototypowanie i testowanie zmian – jak zaprojektować, przetestować i drożyć usprawnienia w procesie rekrutacji, aby maksymalizować pozytywny Candidate Experience?
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • HR managerów i HR Business Partnerów
  • Employer Branding Managerów i specjalistów ds. EB
  • specjalistów ds. rekrutacji i HR
  • wszystkie osoby odpowiedzialne za procesy związane z komunikacją wewnętrzną i pracownikami w organizacji
Uwaga!

Szkolenie jest dostępne w 3 różnych wersjach:

Filmy szkoleniowe będą dostępne przez 30 dni po zakończeniu warsztatów.

Prowadzące
Zyta Machnicka
Zyta Machnicka

CEO, główna specjalistka i trenerka w hubie edukacyjnym Lightness, autorka bloga CandidateExperience.pl oraz książki "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi", która otrzymała nominację do nagrody Economicus 2020 dla najlepszych książek ekonomiczno-biznesowych. Współpracuje z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować, mocniej angażować oraz lepiej się komunikować z kandydatami i pracownikami. Takich projektów edukacyjnych ma na koncie przeszło 200.

W branży HR działa od ponad dekady i jest twarzą polskiego employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS, ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Employer branding wprowadziła również na uczelnie jako organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z tego zakresu – na AGH w Krakowie (gdzie jest również współorganizatorką i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych „Trendwatching & Future Studies"). Prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Uznana za Osobowość roku Employer Branding 2019 przez jury konkursu Employer Branding Stars oraz wyróżniona tytułem Tygrysa Biznesu w 2018 i 2019 r. przez Fundację Pro Progressio.

Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.

Renata Szatecka
Renata Szatecka

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Projektami. W przeszłości odpowiedzialna za promocję dwóch międzynarodowych projektów łączących talenty ze światem biznesu - Enactus Poland oraz Global Management Challenge. Podczas pracy w agencji employer brandingowej zajmowała się budowaniem strategii EB oraz marketingiem rekrutacyjnym dla takich firm jak LOTTE Wedel, Wyborowa Pernod Ricard, Citi i Citi Handlowy.

Odpowiedzialna za programy Alumnów, programy stażowe, onboarding, kampanie rekrutacyjne, grywalizacje wewnątrz firm. Podczas swojej kariery zawodowej współpracowała z zarządami jak i kadrą managerską. Obecnie w Orange zajmuje się programem praktyk letnich Let's Orange, projektem wspierającym różnorodność WłączOne (www.hitechwoman.pl) oraz employer brandingiem w obszarze Sieci Telekomunikacyjnej i IT.

Twórczyni bloga www.onadlaniej.pl w ramach którego edukuje kobiety na temat budowania ścieżki kariery i niezależności finansowej.

Ewelina Wyczółkowska
Ewelina Wyczółkowska

Project managerka i moderatorka w zespole Design Thinking Institute. Wcześniej przez ponad 10 lat związana ze szkołą języka angielskiego Early Stage, gdzie odpowiadała między innymi za planowanie i wspieranie zespołów we wdrażaniu projektów związanych z rozwojem sieci franczyzowej wykorzystując metodę design thinking.

Entuzjastka wszelkich narzędzi usprawniających realizację projektów. Nie znosi wielogodzinnych, nieefektywnych spotkań. Wierzy, że mogą być efektywne i zna na to skuteczne metody.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do filmów szkoleniowych przez 30 dni po zakończeniu: Rekrutacja oparta na kompetencjach, Medytacja jako narzędzie redukcji stresu i osiągania work-life integration.
Wybierz swoją wersję

 

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy