Weź udział w jedynym tak praktycznym spotkaniu ONLINE na rynku!
ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Katalogowanie doświadczeń pracownika
Pod okiem ekspertki stworzysz pełną listę elementów, które wpływają na doświadczenia pracownika w Twoim środowisku pracy.
ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Samodzielne tworzenie persony i mapy empatii
Przygotujesz profil persony (Twojego pracownika / kandydata / członka zespołu) oraz nauczysz się samodzielnie budować mapy empatii przydatne w procesie kreowania pozytywnych doświadczeń pracowniczych.
ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Tworzenie mapy doświadczeń pracownika
Na podstawie rzeczywistego branżowego Case study przeanalizujesz i stworzysz mapę doświadczeń pracownika i zaproponujesz konkretne rozwiązanie dylematów, z którymi mierzą się jego bohaterowie!
Szkolenie jest dostępne w 3 różnych wersjach:
Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?". W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię Linkedin.
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!