Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

HR Business Partner

Szkolenie online LIVE

Certyfikowane Warsztaty Employee Experience

Jak zaprojektować pozytywne doświadczenia kandydatów i pracowników, aby osiągnąć efekt WOW?

Jeżeli odpowiadasz za rozwój pracowników oraz budowanie i wzmacnianie ich pozytywnych doświadczeń w zespole czy organizacji i chcesz:
  • skutecznie zmniejszyć poziom fluktuacji pracowników i tym samym usprawnić funkcjonowanie organizacji,
  • zbudować sieć autentycznych ambasadorów pracowniczych wewnątrz Twojej firmy, dumnych z możliwości oferowanych przez pracodawcę,
  • usprawnić komunikację wewnętrzną w swojej organizacji, która będzie fundamentem realizacji celów organizacji,
  • zbudować stabilne i wypełnione pozytywnymi doświadczeniami miejsce pracy, które daje pracownikom przestrzeń do rozwoju i tworzenia innowacji,

Weź udział w jedynym tak praktycznym spotkaniu ONLINE na rynku!

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Dowiesz się jak świadomie zarządzać Employee  Experience i Candidate Experience w powiązaniu z EVP Twojej organizacji i celami strategicznymi HR,
  • Nauczysz się samodzielnie przeprowadzać  audyt bieżących doświadczeń   pracowników  i zidentyfikować obszary, które wymagają wprowadzenia niezbędnych zmian,
  • Poznasz i samodzielnie przećwiczysz narzędzia wspierające procesy HR, m.in.  persona i mapa empatii ,
  • Przeanalizujesz drogę pokonywaną przez pracowników w swoim miejscu pracy i nauczysz się ją  mapować dla maksymalizowania potencjału  i rozwoju pracowników,
  • Pod okiem eksperta przyjrzysz się dobrym praktykom z kluczowych etapów wpływających na doświadczenia pracownika, takich jak:  onboarding, świadomy rozwój i offboarding .
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • HR managerów i HR Business Partnerów
  • EB managerów i specjalistów
  • Specjalistów ds. rekrutacji i HR
  • Wszystkie osoby odpowiedzialne za procesy związane z komunikacją wewnętrzną i pracownikami w organizacji
Program warsztatów
Panel 1

Jak świadome kreowanie pozytywnych doświadczeń pracowników może wpłynąć na wizerunek pracodawcy i usprawnienie współpracy poszczególnych zespołów?

  • Kandydaci i pracownicy – czy są już  „klientami” organizacji  i wywierają wpływ na wizerunek pracodawcy?
  • Główne elementy składające się na doświadczenia pracownika:  kultura i środowisko pracy oraz nowe technologie  – dlaczego trzeba je świadomie kreować?
  • Skuteczne zarządzanie doświadczeniami  – czym są doświadczenia pracownicze, jakie sytuacje i schematy na nie wpływają, dlaczego tak trudno nimi zarządzać?
  • Jak przekuć doświadczenia pracowników w  employer branding i autentyczne budowanie marki pracodawcy  wewnątrz organizacji?

ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Katalogowanie doświadczeń pracownika

Pod okiem ekspertki stworzysz pełną listę elementów, które wpływają na doświadczenia pracownika w Twoim środowisku pracy.

Panel 2

Jak przeprowadzić miarodajny audyt bieżących doświadczeń kandydatów i pracowników ? Etapy procesu, zespół projektowy oraz wykorzystanie narzędzi projektowych step-by-step.

  • Wielowymiarowość doświadczeń użytkowników  – jak zweryfikować, które elementy i obszary organizacji realnie wypływają na doświadczenia pracowników i kandydatów?
  • Świadome  zidentyfikowanie potrzeb pracowników i kandydatów  – jak za pomocą  INSIGHTÓW  i narzędzia projektowego  PERSONA  zobrazować potencjał do rozwoju? 
  • Audyt doświadczeń pracownika  – jak zidentyfikować mocne i słabe strony aktualnych procesów HR oraz wskazać punkty styku pracownika z organizacją, które negatywnie wpływają na jego opinię o firmie?
  • Wykorzystanie  MAPY EMPATII  w  procesie projektowania pozytywnych doświadczeń  pracowników oraz najskuteczniejsze zasady jej stosowania.

 ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Samodzielne tworzenie persony i mapy empatii

Przygotujesz profil persony (Twojego pracownika / kandydata / członka zespołu) oraz nauczysz się samodzielnie budować mapy empatii przydatne w procesie kreowania pozytywnych doświadczeń pracowniczych.

Panel 3

Mapowanie doświadczeń pracownika – jak wizualizować poszczególne etapy doświadczeń i rozpocząć proces implementacji zmian w organizacji?

  • Zasady mapowania doświadczeń : jak skutecznie tworzyć i pracować z mapami aby maksymalizować potencjał wypracowanych zmian?
  • Jak w  praktyce wykorzystać wypracowane mapy doświadczeń do  przygotowaniu planu wdrożeniowego w strukturach organizacji , w który pracownicy będą chcieli się zaangażować?
  • Najlepsze praktyki – jakich błędów należy unikać, czym się kierować oraz  jak zabudżetować proces projektowania employee experience ?
  • Jak skutecznie  przedstawić plan wdrożeniowy liderom organizacji , aby chcieli zainwestować w nowe rozwiązania wspierające działania wewnątrz-firmowe?

ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Tworzenie mapy doświadczeń pracownika

Na podstawie rzeczywistego branżowego Case study  przeanalizujesz i stworzysz mapę doświadczeń pracownika i zaproponujesz konkretne rozwiązanie dylematów, z którymi mierzą się jego bohaterowie!

Korzyści udziału w szkoleniu w formie online:
  • Łatwy dostęp - do udziału w szkoleniu wystarczy komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu,
  • Wygoda - w szkoleniu można uczestniczyć przebywając w dowolnym miejscu (w domu lub w biurze), bez potrzeby wyjazdu,
  • Nowoczesność - szkolenie jest organizowane w nowoczesnej i bardzo przystępnej formie przy wykorzystaniu profesjonalnych platform umożliwiających przeprowadzanie szkoleń online na żywo,
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – szkolenie online jest o wiele tańsze niż szkolenie w formie stacjonarnej, a dodatkowo nie ma konieczności ponoszenia kosztów delegacji,
  • Szkolenie na żywo - szkolenie jest przeprowadzane przez prelegenta w czasie rzeczywistym, uczestnicy widzą i słyszą prelegenta, a także przygotowaną przez niego prezentację i materiały,
  • Kontakt z prelegentem - uczestnicy mogą komunikować się z prelegentem i zadawać pytania na czacie,
  • Dostęp po szkoleniu - uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania szkolenia, dzięki czemu będzie mogli w dowolnym momencie do niego powrócić,
  • Certyfikat - gwarantujemy certyfikat udziału w szkoleniu wydany przez jedną z najlepszych firm szkoleniowych w kraju.
Uwaga!

Szkolenie jest dostępne w 3 różnych wersjach:

Warsztaty poprowadzi:
Maja Gojtowska
Maja Gojtowska

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?". W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię Linkedin.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUMPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do filmów szkoleniowych przez 30 dni po zakończeniu: Rekrutacja oparta na kompetencjach, Medytacja jako narzędzie redukcji stresu i osiągania work-life integration.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy