Współorganizator:

HR Business Partner

Certyfikowane Warsztaty Employee Experience

Jak zaprojektować pozytywne doświadczenia kandydatów i pracowników, aby osiągnąć efekt WOW!

Sprawdź program
Jeżeli odpowiadasz za rozwój pracowników oraz budowanie i wzmacnianie ich pozytywnych doświadczeń w zespole czy organizacji i chcesz:
  • skutecznie zmniejszyć poziom fluktuacji pracowników i tym samym usprawnić funkcjonowanie organizacji,
  • zbudować sieć autentycznych ambasadorów pracowniczych wewnątrz Twojej firmy, dumnych z możliwości oferowanych przez pracodawcę,
  • usprawnić komunikację wewnętrzną w swojej organizacji będącą fundamentem realizacji celów organizacji,
  • zbudować stabilne i wypełnione pozytywnymi doświadczeniami miejsce pracy, które daje pracownikom przestrzeń do rozwoju i tworzenia innowacji,

Weź udział w jedynym tak praktycznym spotkaniu na rynku!

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Dowiesz się jak świadomie zarządzać Employee i Candidate  Experience w powiązaniu z EVP Twojej organizacji i celami strategicznymi HR,
  • Nauczysz się samodzielnie przeprowadzić audyt bieżących doświadczeń pracowników i zidentyfikować obszary, które wymagają wprowadzenia niezbędnych zmian,
  • Poznasz i samodzielnie przećwiczysz narzędzia wspierające procesy HR: m.in. persona i mapa empatii,
  • Przeanalizujesz drogę pokonywaną przez pracowników w swoim miejscu pracy i nauczysz się ją mapować dla maksymalizowania potencjału i rozwoju pracowników,
  • Pod okiem eksperta przyjrzysz się dobrym praktykom z kluczowych etapów wpływających na doświadczenia pracownika takich jak: onboarding, świadomy rozwój i offboarding.
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • HR managerów i HR Business Partnerów
  • EB managerów i specjalistów
  • Specjalistów ds. rekrutacji i HR
  • Wszystkie osoby odpowiedzialne za procesy związane z komunikacją wewnętrzną i pracownikami w organizacji
Program warsztatów
Panel 1

Jak świadome kreowanie pozytywnych doświadczeń pracowników może wpłynąć na wizerunek pracodawcy i usprawnienie współpracy poszczególnych zespołów?

  • Kandydaci i pracownicy – czy są już „klientami” organizacji i wywierają wpływ na wizerunek pracodawcy?
  • Główne elementy składające się na doświadczenia pracownika: kultura i środowisko pracy oraz nowe technologie – dlaczego trzeba je świadomie kreować?
  • Skuteczne zarządzanie doświadczeniami – czym są doświadczenia pracownicze, jakie sytuacje i schematy na nie wpływają, dlaczego tak trudno nimi zarządzać?
  • Jak przekuć doświadczenia pracowników w employer branding i autentyczne budowanie marki pracodawcy wewnątrz organizacji?

 

ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Katalogowanie doświadczeń pracownika

Pod okiem ekspertki stworzysz pełną listę elementów, które wpływają na doświadczenia pracownika w Twoim środowisku pracy.

Panel 2

Jak przeprowadzić miarodajny audyt bieżących doświadczeń kandydatów i pracowników ? Etapy procesu, zespół projektowy oraz wykorzystanie narzędzi projektowych step-by-step.

  • Wielowymiarowość doświadczeń użytkowników – jak zweryfikować, które elementy i obszary organizacji realnie wypływają na doświadczenia pracowników i kandydatów?
  • Świadome zidentyfikowanie potrzeb pracowników i kandydatów – jak za pomocą INSIGHTÓW i narzędzia projektowego PERSONA zobrazować potencjał do rozwoju? 
  • Audyt doświadczeń pracownika – jak zidentyfikować mocne i słabe strony aktualnych procesów HR oraz wskazać punkty styku pracownika z organizacją, które negatywnie wpływają na jego opinię o firmie?
  • Wykorzystanie MAPY EMPATII w procesie projektowania pozytywnych doświadczeń pracowników oraz najskuteczniejsze zasady jej stosowania.

 

ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Samodzielne tworzenie persony i mapy empatii

Przygotujesz profil persony (Twojego pracownika / kandydata / członka zespołu) oraz nauczysz się samodzielnie budować mapy empatii przydatne w procesie kreowania pozytywnych doświadczeń pracowniczych.

Panel 3

Mapowanie doświadczeń pracownika – jak wizualizować poszczególne etapy doświadczeń i rozpocząć proces implementacji zmian w organizacji?

  • Zasady mapowania doświadczeń: jak skutecznie tworzyć i pracować z mapami aby maksymalizować potencjał wypracowanych zmian?
  • Jak w  praktyce wykorzystać wypracowane mapy doświadczeń do przygotowaniu planu wdrożeniowego w strukturach organizacji, w który pracownicy będą chcieli się zaangażować?
  • Najlepsze praktyki – jakich błędów należy unikać, czym się kierować oraz jak zabudżetować proces projektowania employee experience?
  • Jak skutecznie przedstawić plan wdrożeniowy liderom organizacji, aby chcieli zainwestować w nowe rozwiązania wspierające działania wewnątrz-firmowe?

 

ĆWICZENIE PRAKTYCZNE: Tworzenie mapy doświadczeń pracownika

Na podstawie rzeczywistego branżowego Case study  przeanalizujesz i stworzysz mapę doświadczeń pracownika i zaproponujesz konkretne rozwiązanie dylematów, z którymi mierzą się jego bohaterowie!

Prowadzący
Maja Gojtowska
Maja Gojtowska

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?". W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię Linkedin.

Co wyróżnia nasze warsztaty?

Wskażemy zagadnienia sprawdzone w praktyce, które rzeczywiście działają!

Tylko u nas będziesz mieć możliwość przeprowadzenia unikalnych i wartościowych indywidualnych konsultacji z prelegentką – praktykiem działań HR-owych!

100% merytoryki – prelegentka, za którą stoją konkretne sukcesy biznesowe, dzieli się swoim doświadczeniem i wskaże najskuteczniejsze rozwiązania w obszarze EMPLOYEE EXPERIENCE.

Miejsce i termin

Warszawa, 17.01.2020 r.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł.

W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

• Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

• Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy