Sprzedaż biletów zakończyła się. Sprawdź aktualną ofertę szkoleń >>
 

Warsztaty Komunikacji Biznesowej z Piotrem Buckim

Jak mówić, żeby sprzedać – ideę, produkt, pomysł

Praktyczne narzędzia prowadzenia prezentacji dla marketingowców, handlowców i profesjonalistów HR

Jeżeli:
  • w swojej pracy występujesz przed klientem, zarządem czy publicznością i chcesz zwiększyć skuteczność i atrakcyjność swoich wystąpień,
  • stawiasz na rozwój kariery i chcesz zwiększyć kompetencje komunikacyjne, aby zbudować silną markę profesjonalisty w branży, w której działasz,
  • sukces Twojego projektu zależy od tego, czy przekonasz do niego kontrahentów, więc szukasz  sprawdzonych, skutecznych narzędzie perswazyjnych, wizualizacyjnych i psychologicznych,

 

Weź udział w praktycznych Warsztatach Komunikacji Biznesowej prowadzonych przez Piotra Buckiego – eksperta, który od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w rożnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Szkoli w Allegro, Dynatrace, Santadnerze, Nordea IT.

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Pod okiem Piotra Buckiego przećwiczysz prowadzenie prezentacji przed szerszą publicznością, poznasz najskuteczniejsze narzędzia wzmacniające przekaz oraz zwiększysz siłę oddziaływania swoich wystąpień,
  • Poznasz sposoby na to, jak stworzyć wciągającą narrację swoich wystąpień i zbudować zaangażowanie słuchaczy, wykorzystując storytelling oraz narzędzia multimedialne,
  • Dowiesz się, jak w ciekawy i nieszablonowy sposób prezentować dane liczbowe, raporty, schematy techniczne, tak aby utrzymać zainteresowanie uczestników i przekazać najważniejsze fakty,
  • Zaczniesz świadomie pracować ze swoim ciałem, nauczysz się panować nad stresem oraz złymi nawykami ruchowymi, które mogą skutecznie zrujnować Twoją wiarygodność podczas wystąpienia,
  • Nauczysz się panowania nad słuchaczami i zarządzania ich emocjami w czasie wystąpienia dzięki wykorzystaniu narzędzi neuropsychologicznych.
Program warsztatów
Blok I

CONTENT IS KING – jak stworzyć angażującą narrację wystąpienia

  • Projektowanie prezentacji, która zaangażuje słuchaczy – od czego zacząć przygotowania, na co zwrócić uwagę budując zawartość, co musi się znaleźć w dobrym speechu
  • Storytelling, czyli case studies, które sprzedają – jak tworzyć wciągające historie przy wykorzystaniu technik marketingowych i wiedzy neurobiologicznej o pracy ludzkiego mózgu
  • Prezentowanie danych liczbowych i mało atrakcyjnych informacji – jak mówić o rzeczach nudnych w angażujący sposób – narzędzia i sprawdzone patenty
Blok II

UX w prezentacjach – jak tworzyć prezentacje multimedialne, aby osiągnąć efekt WOW

  • Jak stworzyć dobre slajdy – jakie najczęstsze błędy powodują, że prezentacja jest nieatrakcyjna lub niezrozumiała dla odbiorcy
  • Neurobiologia i percepcja w projektowaniu prezentacji – jak dobrać czcionkę, kolorystykę, animacje, aby wzmocnić treść przekazu
  • Less is more – jak umiejętnie wykorzystywać w prezentacjach takie elementy jak video, inspirujące cytaty, aplikacje angażujące słuchaczy
Blok III

Diabeł tkwi w szczegółach – jak pracować z ciałem w czasie wystąpień

  • Jak dostosować ton oraz tempo głosu w zależności od efektu, jaki mają wywołać nasze słowa: przekonanie klienta, zmotywowanie zespołu lub uzyskanie przychylności zarządu – ćwiczenia praktyczne
  • Jak zapanować nad gestykulacją, które gesty wpływają na lepsze rozumienie wypowiadanych słów, a jakich się wystrzegać, bo powodują rozproszenie odbiorców
  • Jakie narzędzia wzmacniające przekaz przygotować i jakich zasad przestrzegać, aby wizualizacje nie wprowadziły zbędnego chaosu
BLOK IV

Psychologia wystąpień – jak wpływać na słuchaczy wykorzystując inteligencję emocjonalną i neuronaukę

  • Kryzys w czasie wystąpień – jak reagować w przypadku, kiedy słuchacze nie słuchają, są znudzeni lub okazują niechęć
  • Jak przekonać słuchaczy do swoich argumentów wykorzystując narzędzia psychologiczne – praktyczne ćwiczenia
  • Jak świadomie panować nad słuchaczy w czasie wystąpienia i umiejętnie wpływać na ich emocje.
Prowadzący
Piotr Bucki
Piotr Bucki

Architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”.

Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w rożnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i ostatnio wydanej „Viral”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Od ponad 8 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i Akademii Leona Koźmińskiego.

Szkoli w Allegro, Dynatrace, Santadnerze, Nordea IT. Wspólpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.

Termin i miejsce

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1499 zł netto i obejmuje:

    Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
    • Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy