Uwaga! Sprzedaż szkolenia została zakończona.

Organizator:

  Hr Business Partner

 

Certyfikowane szkolenie online LIVE

Jak pozyskiwać, motywować i zarządzać pracownikami nowej generacji w trudnych czasach ,,rynku pracownika”?

Skuteczne strategie i narzędzia dla HR oraz managerów niezbędne do pracy z najmłodszym pokoleniem pracowników

Jeżeli:
  • musisz zminimalizować wysoki wskaźnik rotacji młodych pracowników, który występuje w Twojej organizacji,
  • chcesz znaleźć rozwiązanie na pojawiający się coraz szerzej u nowej generacji pracowników problem braku przywiązania do firmy,
  • nie masz pomysłu jakie benefity skutecznie przyciągną pokolenie „Z” do Twojej organizacji,
  • nie potrafisz samodzielnie ocenić, jaki model współpracy z pokoleniem „Z” będzie najlepszy – czy musi to być indywidualne podejście, czy może to być jednolity plan współpracy dla wszystkich pracowników urodzonych po 1990 roku,
  • wiesz, że  to ostatni moment, by znaleźć narzędzia i rozwiązania, które pozwolą Ci odpowiednio zarządzać zróżnicowanymi pod względem wieku zasobami ludzkimi,
  • jesteś świadomy, że warto zainwestować w pokolenie „Z”, nawet jeśli trzeba stworzyć nową strategię rozwoju i zarządzania zespołem, bo zdecydowanie opłaca się mieć ich w swojej organizacji,

To oznacza, że nadszedł czas, aby wdrożyć w swojej organizacji skuteczną strategię współpracy z najmłodszymi pracownikami!

Dzięki naszemu szkoleniu:
  • stworzysz strategię współpracy z nową generacją pracowników i  na nowo ułożysz procesy HR w firmie, by maksymalnie dostosować je do potrzeb najmłodszego pokolenia,
  • zmienisz podejście do zarządzania projektami i procesami HR, w których udział biorą pracownicy pokolenia ,,Z” - zadbasz o efektywną komunikację w zróżnicowanych zespołach,
  • przygotujesz proces rekrutacyjny skrojony pod najmłodszych kandydatów - dowiesz się gdzie publikować ogłoszenia o pracę, by być atrakcyjnym pracodawcą, zmienisz podejście do procesu onbordingu, by w dłuższej perspektywie zatrzymać nową generację pracowników w swojej firmie,
  • dobierzesz benefity, które skutecznie zmotywują i pozwolą utrzymać Ci najmłodszych pracowników,
  • zdobędziesz nowe kompetencje lidera, które są kluczowe dla pokolenia ,,Z”, dzięki czemu sprostasz wyzwaniu zarządzania pracownikami młodymi i zdolnymi,
  • wyposażysz się w narzędzia, które pozwolą Ci zapobiec konfliktom w pracy, których źródło może stanowić nieumiejętne komunikowanie się z najmłodszymi pokoleniami.
Szczegółowy program szkolenia
Moduł I

Pokolenie „Z” kontra pokolenie „X”, „Y” i „baby boomers” – jak przebudować dotychczasową strategię HR, by odpowiedzieć na nowe wyzwania w obszarze rekrutacji

  • CHARAKTERYSTYKA OSTATNICH POKOLEŃ – czym różni się pokolenie X”, „Y” i „baby boomers”? Czy reprezentanci pokolenia „Z” mają wiele cech wspólnych z przedstawicielami pokolenia „Y”?
  • POKOLENIE ,,Z” – jakie są ich wartości i oczekiwania wobec pracy wg najnowszych badań i raportów? Czy jako przyszli pracownicy oprócz znajomości języków obcych oraz biegłości w obsłudze nowych technologii mają coś więcej do zaoferowania pracodawcom?
  • NOWE WYZWANIA W OBSZARZE REKRUTACJI
    • jak skonstruować ciekawą, przyciągającą uwagę pokolenia „Z” ofertę pracy, by uatrakcyjnić przekaz i spowodować wzrost spływających aplikacji?
    • jak zaprojektować responsywną zakładkę KARIERA i jakimi działaniami wzbogacić klasyczną rekrutację, aby była skuteczna? - przykłady efektywnych kampanii.
    • z jakich narzędzi korzystać, by precyzyjnie dotrzeć do młodego pokolenia i jakim językiem mówić, by być dla niego zrozumiałym i atrakcyjnym?
    • w jaki sposób przeprowadzić selekcję aplikacji i rozmowę rekrutacyjną, by zdobyć zaufanie młodego kandydata? - kluczowe znaczenie opartej na faktach informacji zwrotnej oraz sprawdzone sposoby formułowania feedbacku dla odrzuconych kandydatów.
Moduł II

Jak zaplanować atrakcyjną dla pokolenia ,,Z” ścieżkę rozwoju w firmie? – kluczowe elementy i sprawdzone sposoby utrzymania najmłodszych pracowników

  • Co motywuje „Z” do pracy - które czynniki motywujące, są najwyżej oceniane przez reprezentantów pokolenia ,,Z”? Jak weryfikować autentyczne potrzeby pokolenia „Z”?
  • Benefity jako standard – jak budować atrakcyjne i zróżnicowane pakiety motywujące?
  • Szkolenia i rozwój dla pokolenia ,,Z” - specyficzne dla pokolenia „Z” style uczenia się i zdobywania wiedzy – jak wykorzystać metody coachingu i mentoringu?
  • Innowacyjny onboarding – nowe zasady efektywnego wdrażania do pracy pokolenia ,,Z”. Przykłady dobrych praktyk i skutecznych narzędzi usprawniających proces onbordingu.
  • Przebudowa dotychczasowych ścieżek rozwoju - jak zaoferować młodym pracownikom wsparcie w pozyskiwaniu nowych umiejętności i doświadczeń, zapobiegając demotywującemu popadaniu w rutynę?
  • Obszar ocen pracowniczych - jakie rozwiązania w zakresie oceniania są nieskuteczne w zderzeniu z potrzebami pokolenia „Z”, a co się sprawdzi?
  • Jak budować wizerunek marki, aby firma wydawała się dla pokolenia ,,Z” atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała młodych pracowników?
Moduł III

PSYCHOLOGIA POKOLENIA ,,Z” - SKUTECZNE STRATEGIE KIEROWANIA PRACOWNIKAMI NOWEGO POKOLENIA

  • Czego od menedżera i zespołu HR oczekuje pracownik pokolenia ,,Z”? Jak udzielać szybkich informacji zwrotnych, które uczą i motywują oraz pochwał i gratyfikacji, które angażują?
  • Budowanie efektywnej komunikacji z pokoleniem ,,Z” - co zrobić, by dzięki rozmowie budować zaufanie i jak nie wpaść w pułapkę oceniania przez pryzmat własnych doświadczeń (analiza: fakty czy interpretacja)?
  • Najważniejsze czynniki osiągania satysfakcji z pracy dla ,,Z” – skuteczne narzędzia wzmacniające indywidualną motywację i wspierające budowanie zaangażowania (Reiss Motivation Profile, Insights Discovery, Extended DISC)
  • Jak świadomie zarządzać potencjałem zespołów zróżnicowanych pod względem wieku i kompetencji – sprawdzone metody pomagające osiągnąć najlepsze efekty w pracy z młodym pracownikiem, gwarantujące wzrost wyników całej organizacji. (cykl OAPD, model TAO, okno Johari, model FUKO)
  • Analiza najczęściej popełnianych błędów w kierowaniu pracownikami pokolenia ,,Z” – analiza case study.
Szkolenie poprowadzi:
Karolina Turostowska
Karolina Turostowska

Praktyk HR z ponad 15-letnim stażem zdobytym w organizacjach z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i OZE. Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań obejmujących cały cykl życia pracownika. Pracuje głównie z kadrą managerską wspierając liderów w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami rynku pracy i zarządzania, w tym różnymi pokoleniami. Wyznawca zasady, że skuteczne zespoły działają dzięki skutecznym przywódcom, dlatego wszelkie zmiany należy zaczynać zawsze od szczebla managerskiego. Obecnie jako HR Manager odpowiada za politykę personalną firmy zatrudniającej ponad 200 pracowników.

MAJA HOPPE
MAJA HOPPE

Od kilku lat spełnia się w roli Specjalisty ds. HR. Zajmuje się tworzeniem i prowadzeniem procesów rekrutacyjnych end to end, onboardingiem oraz employer brandingiem. Swoje HR-owe doświadczenie zdobywała w brażny fitness, branży telekomunikacyjnej oraz branży OZE, z którą jest związana do dziś. Praca w obszarze HR to dla niej nie tylko codzienne wyzwania i ciągła nauka, ale przede wszystkim mnóstwo satysfakcji. Praca z pokoleniem Z to jej codzienność, bo branże, w których pracuje stawiają na młodych ludzi szczególnie ze względu na ich potencjał i otwartość na nowe.

Szkolenie kierowane jest do:
  • Menedżerów
  • Zespołów HR
  • Firm chcących wdrożyć skuteczną strategię współpracy z pracownikami najmłodszych pokoleń
Co wyróżnia nasze szkolenie:
  • 7 godzin szkolenia „na żywo” podczas którego poznasz narzędzia pozwalające skutecznie zarządzać pracownikami pokolenia ,,Z”, metody doboru ścieżek wsparcia i sprawdzone rozwiązania stosowane w firmach,
  • Ekspert i praktyk w zakresie budowania i wdrażania strategii współpracy międzypokoleniowej w firmach – szkolenie poprowadzi wyjątkowy specjalista z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący m. in. z (w trakcie ustalania).
  • Wiedza sprawdzona w praktyce – poznasz dobre praktyki wypracowane w innych organizacjach.
  • Imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu – poświadczający ukończenie szkolenia i potwierdzający Twoje nowe kompetencje i umiejętności.
  • Konsultacje z prowadzącym podczas szkolenia – możesz zadać prelegentowi pytania dotyczące treści szkolenia.

Uwaga!

W zależności od Twoich potrzeb i preferencji możesz wybrać jedną z poniższych wersji szkolenia:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu na żywo,
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • wersja SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + dostęp na 4 tygodnie do kursu online „Skuteczne metody utrzymania pracownika w organizacji” (więcej szczegółów na temat kursu na stronie https://www.uniqskills.com/pl/hr/skuteczne-metody-utrzymania-pracownika-w-organizacji-1)
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do kursu online „Skuteczne metody utrzymania pracownika w organizacji”
    (na 4 tygodnie).
Wybierz swoją wersję

 

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy