Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

HR BUSINESS PARTNER        

Certyfikowane warsztaty online LIVE

z udziałem firmy MERIXSTUDIO

Marketing rekrutacyjny 2021

Jak zwiększyć efektywność procesów rekrutacyjnych i przyciągnąć talenty wykorzystując strategie oraz narzędzia marketingowe?

Dlaczego każdy profesjonalista HR powinien wziąć udział w tym szkoleniu?
  • EKSPERCI – zebraliśmy ekspertów-praktyków z branży HR i marketingu, którzy pokażą Ci, jak zbudować skuteczny marketing rekrutacyjny w organizacji,
  • CASE STUDIES – na przykładzie doświadczeń firmy MERIXSTUDIO poznasz skuteczne narzędzia, które pozwoliły im efektywnie rekrutować specjalistów na konkurencyjnym rynku IT,
  • TRENDY REKRUTACYJNE 2021 – poznasz najnowsze rozwiązania rekrutacyjne, dzięki którym zoptymalizujesz proces pozyskiwania pracowników i przyciągniesz talenty,
  • OCZEKIWANIA BIZNESU – zdobędziesz narzędzia, dzięki którym będziesz mógł w pełni odpowiadać na zapotrzebowanie biznesu w zakresie sprawnej i skutecznej rekrutacji najlepszych kandydatów. 
W ramach szkolenia dowiesz się, jak:
  • Skutecznie dopasować komunikację do profilu kandydata i jak tworzyć odpowiednie treści marketingowe dostosowane do kluczowych grup kandydatów,
  • Opracowywać persony kandydatów, wykorzystując badania ilościowe i jakościowe,
  • Zwiększyć zasięg ogłoszeń rekrutacyjnych poprzez skuteczne narzędzia marketingowe,
  • Przeprowadzić audyt marki pracodawcy za pomocą Candidate Experience,
  • Projektować Candidate Journey Map potrzebną do przeprowadzenia skutecznej analizy doświadczeń kandydata,
  • Komunikować się z kandydatami nieprzyjętymi do pracy i tym samym budować markę pracodawcy otwartego na współpracę w przyszłości,
  • Dotrzeć do kandydatów i przeprowadzić skuteczną rekrutację za pomocą popularnych kanałów komunikacyjnych: LinkedIn, Facebook i Instagram,
  • Wykorzystywać nietypowe media społecznościowe w kampanii rekrutacyjnej: Snapchat, Tik Tok, Tinder, aby z sukcesem dotrzeć do pokolenia Milenialsów i PostMilenialsów,
  • Pracować z najpopularniejszymi narzędziami Employer Brandingu, umacniając pozytywny wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacyjnym,
  • Przeprowadzić nowatorskie spotkanie rekrutacyjne, które zostanie zapamiętane przez kandydatów i będzie potwierdzeniem profesjonalnego wizerunku firmy.

PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I

Kandydat jako klient – jak stworzyć ofertę pracy, która przekłada się na leady rekrutacyjne?

  • Content marketing w pozyskiwaniu kandydatów – jak tworzyć angażujące treści rekrutacyjne na potrzeb platform komunikacji z potencjalnymi kandydatami (zakładka kariera, konta na Facebooku i Instagramie, YouTube) Jak utrzymać regularność, skąd czerpać inspiracje oraz jak mierzyć efektywność contentu?
  • Oferta pracy z punktu widzenia candidate experiecne  – jak zoptymalizować ogłoszenie pod pracę, żeby realnie zwiększyć liczbę jakościowych CV. Brak widełek wynagrodzenia, nieatrakcyjna grafika, mglisty zakres obowiązków, brak benefitów – które elemen ogłoszenia o pracę zniechęcaj kandydatów?
  • Strona kariera, która przyciąga kandydatów – jaki przeprowadzić audyt „zakładki kariera” na stronie www i zoptymalizować ją tak, aby usprawnić proces rekrutacyjny i usunąć bariery, które powstrzymują kandydata przed złożeniem aplikacji??
  • Webinary i eventy rekrutacyjne online – jak zorganizować z sukcesem zdalne wydarzenie rekrutacyjne dostosowane do zaplanowanego budżetu? Jak przy tym tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej?

CASE STUDY

  • Jakie działania w obszarze marketingu rekrutacyjnego najlepiej sprawdzają się w Merixstudio?
  • Co decyduje o skuteczności marketingu rekrutacyjnego w Merixstudio?
  • W jaki sposób Merixstudio mierzy efektywność działań w obszarze marketingu rekrutacyjnego?
MODUŁ II

Strategie marketingowe i social media w rekrutacji – jak wykorzystać popularne kanały komunikacji do pozyskania pracownika?

  • Lejek rekrutacyjny – jak wykorzystać instrumenty marketingowego lejka sprzedażowego do zwiększenia efektywności procesu rekrutacyjnego? Jak zaprojektować i wdrożyć lejek rekrutacyjny dostosowany do specyfiki organizacji? Jaką rolę pełnią poszczególne etapy lejka?
  • LinkedIn jako narzędzie do rekrutacji – jak skutecznie pisać InMaile, które chcą czytać kandydaci oraz w jaki sposób wykorzystać w pełni możliwości Recruitera, job slotów, career pages, Work With Us Ads do budowania marki własnej pracodawcy?
  • Profil pracodawcy na Facebooku i Instagramie – jak zbudować angażujący profil pracodawcy w mediach społecznościowych? Jak przygotować się do przeprowadzenia live-a i dyżurów rekrutacyjnych na Facebooku i Instagramie, by dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców i być na bieżąco z pytaniami kandydatów? Jak dobrze zorganizować i poprowadzić spotkanie online?
  • Snapchat, TikTok i Tinder jako nowe kanały rekrutacji – jak wykorzystać nietypowe media społecznościowe do skutecznej rekrutacji takich grup jak studenci czy eksperci IT – jak przeprowadzić kampanię rekrutacyjną krok po kroku?
MODUŁ III

Nowoczesne narzędzia wspierające nowoczesny proces rekrutacji

  • Google Analytics w rekrutacji – jak zmaksymalizować liczbę aplikujących kandydatów poprzez analizę zachowań osób odwiedzających ogłoszenie? Jak poprawnie wyciągać wnioski i pracować z danymi?
  • Remarketing w rekrutacji – jak wykorzystać remarketing w rekrutacji i ponownie przyciągnąć uwagę kandydata do oferty?  Z jakimi zespołami dział HR powinien współpracować w obszarze marketingu rekrutacyjnego?
  • Wirtualne candidate experience – specyfika i kultura organizacji, a dopasowanie kandydata. W jaki sposób zwiększyć trafność decyzji rekrutera i znaleźć pracownika, który będzie identyfikował się z firmą? Tworzenie i wykorzystanie candidate journay map. Jak za pomocą INSIGHTÓW i narzędzia projektowego PERSONA zobrazować potencjał do rozwoju?
MODUŁ IV

Kształtowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz

  • Opinie o pracodawcy w sieci – jak opinie o pracodawcy mogą wpłynąć na rekrutacje? Jak zrobić audyt opinii, które krążą w Internecie na temat firmy? Z jakich narzędzi do monitorowania opinii w sieci skorzystać i jak reagować na hejt w sieci, aby zniwelować zły wpływ i ograniczyć rozpowszechnienie się niekorzystnych komentarzy?
  • Employee advocacy – jak odpowiednio wybrać Ambasadorów Marki w organizacji i skutecznie budować wiarygodność firmy poprzez zaangażowanie pracowników w promocję marki pracodawcy?
  • Działania postrekrutacyjne – komunikacja z kandydatami nieprzyjętymi do pracy – jak zostawić po sobie dobre wrażenie i wykorzystać proces rekrutacji do budowy relacji z kandydatami?
Na szkolenie zapraszamy:

Menedżerów, specjalistów i pracowników działów HR, rekrutacji i employer brandingu, którzy pragną przeprowadzić niezapomnianie kampanie rekrutacyjne, które będą wizytówką firmy.

Szkolenie poprowadzą
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, Nowy Marketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.

Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu technologii informacyjnych w marketingu na Wyższej Szkole Europejskiej oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Katarzyna Ławińska
Katarzyna Ławińska

Z obszarem Human Resources związana od prawie 6 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w niewielkich firmach rekrutacyjnych, jak i w wielkim świecie korpo. Obecnie Team Leaderka zespołu HR w Merixstudio - poznańskim software housie. Przyjazna i zwinna rekrutacja, employer branding, marketing rekrutacyjny, rozwój osobisty oraz nowe technologie - to zawodowo interesuje ją najbardziej. Po pracy - miłośniczka kotów i zwierząt wszelakich.

Zyta Machnicka
Zyta Machnicka

CEO, główna specjalistka i trenerka w hubie edukacyjnym Lightness, autorka bloga CandidateExperience.pl oraz książki "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi", która otrzymała nominację do nagrody Economicus 2020 dla najlepszych książek ekonomiczno-biznesowych. Współpracuje z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować, mocniej angażować oraz lepiej się komunikować z kandydatami i pracownikami. Takich projektów edukacyjnych ma na koncie przeszło 200.

W branży HR działa od ponad dekady i jest twarzą polskiego employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS, ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Employer branding wprowadziła również na uczelnie jako organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z tego zakresu – na AGH w Krakowie (gdzie jest również współorganizatorką i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych „Trendwatching & Future Studies"). Prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Uznana za Osobowość roku Employer Branding 2019 przez jury konkursu Employer Branding Stars oraz wyróżniona tytułem Tygrysa Biznesu w 2018 i 2019 r. przez Fundację Pro Progressio.

Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.

Uwaga!

Szkolenie jest dostępne w 3 różnych wersjach:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu na żywo,
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • wersja SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + dostęp do filmu szkoleniowego „Rekrutacja oparta na kompetencjach” (na 30 dni) + materiały dodatkowe:
    • Kluczowe wskaźniki w zależności od procesów – co mierzyć w procesie rekrutacji, onboardingu, szkoleniach i rozwoju pracowników, EB, przy ocenie zaangażowania i satysfakcji, wynagrodzeniach, retencji, rotacji czy awansie?
    • Dane dla kadry zarządzającej - jakie dane powinien dostarczać kadrze zarządzającej dział HR, aby zapewnić odpowiednie warunki do podejmowania decyzji biznesowych w dobie cięcia kosztów i kryzysu?
    • Walka firmy o przetrwanie - jak dobrać właściwe KPI do mierzenia danych w Twojej organizacji, by skupić się na analizie rozwiązań, które pomogą przetrwać kryzys?
    • Błędy popełniane w analityce HR - jakie są najczęstsze błędy, które doprowadzają do „przekłamania” danych?
Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

899 zł netto

699 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

999 zł netto

799 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

1099 zł netto

899 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do filmu szkoleniowego „Rekrutacja oparta na kompetencjach” (na 30 dni),
  • pakiet materiałów dodatkowych.

Wybierz swoją wersję

 

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy