Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie warsztatowe, na którym krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces budowania silnej marki pracodawcy. Razem z ekspertami przeprowadzisz audyt doczasowych działań, dobierzesz odpowiednie narzędzia dopasowane do specyfiki Twojej organizacji oraz wzmocnisz swoje kompetencje z zakresu marketingu niezbędne do realizowania strategii EB.
W zależności od Twoich potrzeb i preferencji możesz wybrać jedną z poniższych wersji szkolenia:
PhD
CEO Employer Branding Institute &EBnavi.com. Na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców. Startuperka oraz propagatorka podejścia analitycznego w zarządzaniu. Autorka książek i narzędzi z obszaru analityki talentów, wykładowca akademicki, jurorka i prelegent konferencji HR na świecie. Na co dzień przekonuje do tego, że warto zarządzać w oparciu o dane i nie bać się technologii. Więcej na www.barbarazych.com
Research & Strategic Employer Branding Lead@ Socjomania
Konsultant, badacz i strateg w dziedzinie strategicznego Employer Brandingu i People&Culture. Pokazuje, że HR, Employer Branding czy People & Culture w organizacji można, a nawet trzeba badać i liczyć. Projektuje strategie marek pracodawców w tym EVP, grupy docelowe, cele i mierniki strategiczne czy projekty realizacyjne wspierające wdrażanie strategii. Buduje razem z klientami strategie w obszarach P&C, które wspierają biznes. Projektuje procesy i doświadczenia kandydatów i pracowników, wykorzystując techniki Human-Centered Design, Design Thinking i Service Design.
Senior Employer Branding Specialist, Allegro.
Pasjonat zagadnień z obszarów employer brandingu, candidate experience i social media. Z wykształcenia psycholog biznesu; swoje HRowe doświadczenie zdobywał w ngo oraz bankowości. Od ponad 3 lat związany z Allegro, gdzie obecnie zarządza zespołem Employer Branding i promuje, dlaczego #dobrzetubyć. Lubi dzielić się wiedzą i wierzy, że praca w EB to zawód z misją!
Absolwentka translatoryki i dziennikarstwa. Przez pierwszych kilka lat kariery zawodowej była dziennikarką „Gazety Wyborczej”. Obecnie spełnia się jako Head of Communication w Sii Polska – jest to największy dostawca usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce. Wewnątrz firmy odpowiada za budowanie społeczności Power People i płynny przepływ informacji. Tworzony przez nią dział komunikacji rozwija narzędzia i wdraża nowe rozwiązania komunikacyjne dla całej organizacji liczącej ponad 5 000 osób, aby ułatwiać dzielenie się wiedzą i zarządzanie zmianą. Na zewnątrz umacnia wizerunek Sii wśród klientów i kandydatów jako godnego zaufania partnera biznesowego i Najlepszego Miejsca Pracy. Jej zespół zarządza m.in. sekcją Aktualności na stronie internetowej, mediami społecznościowymi, blogiem technologicznym, newsletterem i intranetem.
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!