Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizatorzy:

HR Business Partner

WARSZTATY NOWOCZESNYCH LIDERÓW BIZNESU ™

Jak zbudować silną markę lidera w warunkach zmienności, niepewności i złożoności otoczenia biznesowego

Cykl 3 unikatowych warsztatów z praktykami biznesu
5 najlepszych ekspertów z branży
100% praktycznych wskazówek

Specjalnie dla Ciebie wystąpią:
prof. Jerzy Bralczyk

Językoznawca, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy. Wiceprzewodniczący Rady Języka Polskiego. Autor wielu słowników i publikacji z zakresu wiedzy o języku, m.in.: „O języku polskiej propagandy politycznej lat siedemdziesiątych", Warszawa 1984, „Język na sprzedaż", Warszawa 1996, „Mówi się. Porady językowe profesora Bralczyka", Warszawa 2001, „O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych", 2004. Prowadził w TVP Polonia popularny program „Mówi się". Został odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski.

prof. Andrzej Blikle

Wykładowca i praktyk biznesu. Od 1996 zajmuje się zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw (TQM)

, z czego prowadzi cykliczne konwersatorium w Warszawie. Autor książki „Doktryna Jakości”.  Honorowy członek i współtwórca Polskiego Towarzystwa Informatycznego, członek Europejskiej Akademii Nauk i Rady Języka Polskiego, gdzie przewodniczy Zespołowi Terminologii Informatycznej. W latach 1997-1998 był prezesem warszawskiego Klubu Rotary, od którego w 2008 otrzymał Medal Paula Harrisa. W roku 2006 został przewodniczącym rady fundacji Centrum im. Adama Smitha.

prof. Witold M. Orłowski

Profesor nauk ekonomicznych, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Akademii Vistula w Warszawie, główny doradca ekonomiczny PwC Polska.

Członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP.  Były szef zespołu doradców ekonomicznych prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, członek Narodowej Rady Rozwoju przy prezydencie Lechu Kaczyńskim i Rady Gospodarczej Rządu przy premierze Donaldzie Tusku, były przewodniczący Rady Powierniczej Muzeum Narodowego w Warszawie.  Autor 12 książek i 200 publikacji naukowych, popularny komentator ekonomiczny i felietonista głównych polskich gazet. 

Maciej Trybulec - MD, PhD

Praktyk biznesu, Trener, Mentor, Mówca inspiracyjny. Ma ponad 27 letnie doświadczenie pracy w dużych, międzynarodowych koncernach.

Przez ostatnie 8 lat Prezes Sanofi Pasteur, przez 2 lata odpowiedzialny również za Ukrainę. Jego szczególne zainteresowania dotyczą wyzwań, jakie stawiane są liderom w czasach VUCA, rozwijanie umiejętności przywódczych, mogących sprostać czasom „permanentnej zmiany”, w których żyjemy Wprowadzał w swojej organizacji innowacyjny sposób przywództwa, koncentrując się przede wszystkim na rozwoju swoich pracowników, inspirowaniu, budowaniu na zaufaniu i partnerstwie, osiągając przy tym znakomite efekty biznesowe Członek strategicznego projektu Global Leadership w ramach Sanofi. Ponadto od 6 lat trener oraz mentor polskich i zagranicznych managerów. Prowadzi treningi dotyczące przywództwa w czasach zmiany, budowania strategii, sztuki wystąpień publicznych. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, spikerem Digital University. Absolwent Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Krakowie. Doktor nauk medycznych tej uczelni, stypendysta William Harvey Research Institute w Londynie oraz Temple University w Filadelfii, gdzie realizował swój doktorat.

Magdalena Żmijewska

Jest ukierunkowanym ekspertem rozwijającym liderów i profesjonalistów w biznesie. Jej obszary  specjalizacji to: leadership i executive coaching oraz diagnoza i rozwój kompetencji managerskich,  komunikacja intra i interpersonalna, wzmacnianie talentów i mocnych stron, zarządzanie energią życiową oraz zarządzanie zmianą. Przez ponad 15 lat pracowała w dużych międzynarodowych organizacjach jako HR Manager m. in. w MTV Networks Polska, TVN S.A., Grupie Pracuj. Dzisiaj działa jako freelancer i wspiera rozwój organizacji i liderów jako certyfikowany Executive Coach (PCC ICF, ECPC, AoEC). Ukończyła trzy światowej klasy szkoły coachingowe, w tym Academy of Executive Coaching (UK), której program ma potrójną akredytację: ICF, EMCC, AC. Wykładowca Executive MBA, Trener Biznesu, Life Energy Expert. Zarządzania energią życiową uczyła się od Mistrza Shaolin – Master Zen Hua Yanga zgłębiając tajniki jego autorskiego systemu przedłużającego życie Calligraphy Health. Jest autorką i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych w Głównej Szkole Managerskiej Collegium Humanum – MBA Przywództwo i Coaching.

Wartościowe Certyfikaty: Practitioner Diploma in Executive Coaching (Academy of Executive Coaching UK), Professional Certified Coach International Coach Federation, Erickson Certified Professional Coach, Action Learning Coach WIAL, Zen Coaching, Clean Coaching, Master NLP, Trener Biznesu ALK, Leadership & Authority in Groups and Organisations Lionel Stapley, Talenty Gallupa, Calligraphy Health System/Master Zen Hua Yang, The science of well – being, Yale University.

Magda pracowała dla dużych graczy na rynku, m.in.:  Fiat Auto Poland, FCA Group Bank Polska S.A.,  Agora S.A., Nordea, Telewizja Polska, Netia S.A., Grupa Pracuj S.A., Inchcape Motor Polska (BMW), TVN S.A., WNS Global Services, Nowa Era,  Bricoman, Payback Polska, Benefit Systems S.A., CEDC International, Vivus Finance, Huntsman, Wydawnictwo Naukowe PWN, Colliers International, Orlen Oil, Poczta Polska, Polskie Forum HR, Semantive.

Podczas cyklu intensywnych warsztatów z wybitnymi ekspertami dowiesz się:
  • Jak w czasach szybkiego wzrostu globalizacji, technologii i zmienności otoczenia biznesowego, być liderem świadomym, który rozwija potrzebne umiejętności?
  • Dlaczego dotychczasowy model autokratycznego lidera zostaje zastąpiony modelem lidera-wizjonera wyposażonego w takie kompetencje jak empatia, krytyczne myślenie i innowacja?
  • Od czego rozpocząć wprowadzanie do organizacji elementów turkusowej samoorganizacji?
  • Jak w sposób jasny, przystępny i logiczny mówić o tematach trudno mierzalnych, które nie były dotąd przedmiotem szkoleń, jak np. intuicja czy gotowość poznawcza, zarządzanie kompleksowe oraz wykorzystanie intuicji w podejmowaniu decyzji?
  • Jak budować zaangażowanie pracowników, identyfikować liderów w swojej organizacji oraz dążyć do samoorganizacji zespołów, które stale utrzymują wysoką motywację?
  • Za pomocą jakich narzędzi wzmocnić i zbudować swoją pozycję lidera oraz jakie znaczenie ma język i mowa ciała?
  • Z jakimi zagrożeniami jako liderzy organizacji będziemy musieli zmierzyć w najbliższej dekadzie?
  • Jak zaprojektować w swojej organizacji modele biznesowe, które sprawdzą się, kiedy nacisk na wysoki zysk stoi na równi ze szczęściem i motywacją pracowników?
PEŁEN CYKL OBEJMUJE 3 WARSZTATY:

Warszawa

23 kwietnia 2020 r.
godz. 10:00 - 17:00

 

Warsztat I

LIDER, KTÓRY WPROWADZA TURKUS
Jak wdrażać elementy turkusowej samoorganizacji w firmie

 

Warsztat poprowadzi:
prof. Andrzej Blikle

Warszawa

20 maja 2020 r.
godz. 10:00 - 17:00

 

Warsztat II

ROLA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ LIDERA ZARZĄDZAJĄCEGO ZESPOŁEM I ORGANIZACJĄ

 

Warsztat poprowadzą:
prof. Witold Orłowski
Maciej Trybulec

Warszawa

10 czerwca 2020 r.
godz. 10:00 - 17:00

 

Warsztat III

JĘZYK I PSYCHOLOGIA BIZNESU
Jak skuteczna komunikacja zmienia biznes

 

Warsztat poprowadzą:
prof. Jerzy Bralczyk
Magdalena Żmijewska

Dołącz do uczestników WARSZTATÓW NOWOCZESNYCH LIDERÓW BIZNESU ™

 

To Ty decydujesz, w ilu warsztatach weźmiesz udział.

 

Pamiętaj, że najwięcej zyskasz wybierając PAKIET PREMIUM, czyli udział we wszystkich 3 warsztatach.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM
WARSZTAT NR 1
23 kwietnia 2020 r., Warszawa

LIDER, KTÓRY WPROWADZA TURKUS
Jak wdrażać elementy turkusowej samoorganizacji w firmie

Prowadzący: prof. Andrzej Blikle
  • Rola lidera w transformacji zespołu w kierunku turkusowej samoorganizacji – jak skutecznie przekonać pracowników do nowych zasad.
  • Ponadprzeciętna skuteczność biznesowa – jak osiągnąć wysoką skuteczność  biznesową odrzucając niektóre zasady korporacyjnego porządku?
  • Metody pracy dążące do przemodelowania struktury hierarchicznej w procesową – jakie rozwiązania wdrożyć, by rozpocząć proces rezygnacji z głęboko zakorzenionego przywiązania do hierarchii?
  • Techniki asertywnej i empatycznej komunikacji – jak budować zaufanie, poczucie odpowiedzialności i partnerstwa oraz odrzucić współzawodnictwo na rzecz współpracy?
  • Gotowość do ewolucji - jak sprawić, by wysoce idealistyczne zasady, którymi charakteryzują się turkusowe organizacje, zostały zrozumiane i zaakceptowane?
  • Motywacja i samoorganizacja zespołów – jak budować wysoki poziom zaangażowania zespołu po odrzuceniu tzw. „systemów motywacyjnych”?
WARSZTAT NR 2
20 maja 2020 r., Warszawa

ROLA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ LIDERA ZARZĄDZAJĄCEGO ZESPOŁEM I ORGANIZACJĄ

Prowadzący: prof. Witold M. Orłowski , Maciej Trybulec - MD, PhD

Część I - TRANSFORMACJA I WYZWANIA WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARKI (10.00-12.30)

Prowadzący: prof. Witold Orłowski

  • Nowa rewolucja gospodarcza - jak wykorzystanie nowych technologii wpływa na kształtowanie się biznesu i jakie możliwości dają cyfrowe narzędzia świadczenia usług bezpośredni dostęp do Klienta i zaawansowanych technik analizy jego preferencji, robotyzacja, rozwój sztucznej inteligencji?
  • Redefinicja dotychczas ugruntowanych modeli biznesowych firm - jakie działania powinien podejmować Lider, kiedy dostęp do technologii będzie ważniejszy, niż dostęp do kapitału, kiedy kluczowy będzie prawdopodobnie problem informacji o Kliencie, ich analizy i wykorzystania w czasach, gdy największą wiedzę mają Facebook i Google?
  • Precyzyjne prognozowanie zmian na przestrzeni najbliższej dekady – jak zarządzać organizacją, kiedy zmiany gospodarcze są zbyt szybkie, ich efekty zbyt nieprzewidywalne oraz czy w ogóle można się na to przygotować?
  • Technologie smart w służbie biznesu – jak płynnie wdrożyć dostępne już technologie, wykorzystać ich potencjał i przekonać do nich swoich pracowników koncepcyjnie wyprzedzając konkurencję?

Część II - PRZYWÓDZTWO W ŚWIECIE VUCA – jak skutecznie przewodzić w szybko zmieniającym się świecie? (13.00-17.00)

Prowadzący: Maciej Trybulec

  • Koncepcja VUCA – jak zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity) zdominowały dzisiejszy świat biznesu i co to oznacza dla nowoczesnych Liderów?
  • Kompetencje lidera w czasie zmiany – jakie nowe kompetencje są niezbędne, by zreorganizować swój Zespół i podnieść jego wydajność – przykłady wdrożeń.
  • Uważność Lidera, rola intuicji i gotowość poznawcza  – jak rozwinąć w sobie kompetencje niezbędne w czasach VUCA oraz  jak wykorzystać te umiejętności w podejmowaniu decyzji dotyczących pracowników i kontrahentów?
WARSZTAT NR 3
10 czerwca 2020 r., Warszawa

JĘZYK I PSYCHOLOGIA BIZNESU – JAK SKUTECZNA KOMUNIKACJA ZMIENIA BIZNES

Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk , Magdalena Żmijewska

Część I - JĘZYK, KTÓRY DAJE MOC – JAK ZA POMOCĄ SŁÓW ZBUDOWAĆ I WZMOCNIĆ SWOJĄ POZYCJĘ LIDERA (10.00-12.30)

Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk

  • Mówienie, przemawianie, rozmawianie - jak stać się charyzmatycznym liderem i co go charakteryzuje?
  • Świadomość zasad a spontaniczność komunikacji – jak konstruować komunikaty, by być wiarygodnym, działać zgodnie z wartościami firmy, mówić jasno i skutecznie, a jednocześnie poprawnie językowo?
  • Sztuka zjednywania sobie pracowników – jak umiejętnie rozpoznać sytuację i oczekiwania zespołu, by osiągnąć cel biznesowy?
  • Granice uczciwej perswazji - jak z powodzeniem, ale i uczciwością, stosować  manipulacje językowe, które pozwolą nam osiągnąć biznesową przewagę nad kontrahentem?
  • Ciało, które zdradza emocje – jak opanować trudną sztukę kontroli mowy ciała i nie poddawać się czynnikom sytuacyjnym, by zyskać autentyczność i pewność siebie lidera dużej organizacji?
  • Czynniki motywujące i ułatwiające komunikację na linii pracodawca-pracownik – jak konstruować wiadomości mail, newslettery, wiadomości tekstowe, aby pracownicy z zainteresowaniem podchodzili do przekazywanych treści?

 

Część II - NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE, CZYLI ELEGANCKIE WYWIERANIE WPŁYWU BEZ WYWIERANIA PRESJI (13.30-17.00)

Prowadzący: Magdalena Żmijewska

  • Istota komunikacji i jej 4 prawa.
  • O etykietowaniu i szuflandii.
  • Magiczny krąg komunikacji i jej trzy poziomy.
  • Neuroscience czyli nawyki i wzorce komunikacyjne - mózg i zmysły w komunikacji.
  • Jak budować relację z „kaktusem”?
  • Tam gdzie jest trudno – rapport czyli klucz do mapy świata Klienta.
  • Poziom zaawansowany czyli sekrety technik komunikacyjnych - rola dialogu wewnętrznego w komunikacji ze sobą i z innymi.
  • Słów kilka o empatii i krytyku wewnętrznym.
  • O nastawieniu, przełączniku i emocjach w komunikacji.
  • Czym jest, a czym nie jest asertywna postawa i  komunikacja?
  • Sposoby wykorzystania języka wspierającego komunikację – 4 magiczne słowa wpływu. 
Kto powinien wziąć udział w WARSZTATACH NOWOCZESNYCH LIDERÓW BIZNESU?

Managerowie - tych doświadczonych i tych przed awansem

Liderzy

Kierownicy

Prezesi i Dyrektorzy

Przedsiębiorcy

Biznesmeni

Właściciele firm

Miejsce i termin

Cykl obejmuje 3 warsztaty w terminach:

  • 23 kwietnia 2020
  • 20 maja 2020
  • 10 czerwca 2020

Wszystkie warsztaty odbędą się w Warszawie w godz. 10.00-17.00.

 

Uczestnicy mogą zdecydować się na udział w:

  • 1 dowolnym warsztacie
  • pełnym cyklu 3 warsztatów
Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi dla wersji:

  • BASIC (udział w 1 wybranym warsztacie) – 1799 zł netto
  • PAKIET PREMIUM (udział we wszystkich 3 warsztatach) – 1799 zł netto za warsztat (łącznie 5397 zł netto)

Już dziś zgłoś swój udział  i skorzystaj z największych rabatów!

  • BASIC – tylko 1499 zł netto
  • PAKIET PREMIUM – w cenie promocyjnej 1099 zł netto/1 warsztat (łącznie 3297 zł za cały cykl)

Uwaga! Ilość miejsc w przedsprzedaży jest ograniczona!

WERSJA BASIC | 1 wybrany warsztat

1799 zł netto

1499 zł netto

  • udział w 1 wybranym warsztacie
  • dostęp do materiałów warsztatowych przygotowanych przez ekspertów
  • indywidualne i bezpośrednie konsultacje podczas warsztatów
  • lunch i przerwy kawowe, które będą dodatkową okazją do networkingu i wymiany doświadczeń
PAKIET PREMIUM | pełen cykl 3 warsztatów

5397 zł netto

3297 zł netto

  • udział we wszystkich 3 warsztatach
  • dostęp do materiałów warsztatowych przygotowanych przez ekspertów
  • indywidualne i bezpośrednie konsultacje podczas warsztatów
  • lunch i przerwy kawowe, które będą dodatkową okazją do networkingu i wymiany doświadczeń
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy