Jak pisać, by angażować i sprzedawać?

TRZY FILARY CONTENTU DLA TOP MANAGERÓW Content Marketing, Webwriting i Copywriting na 2019 rok

Jeżeli:
  • Wiesz, że w działalności marketingowej nie wystarczy już tworzenie jakichkolwiek treści – content marketing musi być kreatywny, nieprzeciętny i dostosowany do potrzeb użytkowników
  • Chcesz podnieść skuteczność swoich działań content marketingowych dzięki wykorzystaniu nieszablonowych zabiegów, które znacznie podniosą Twoje ROI
  • Zdajesz sobie sprawę, że już prawie 90% marketerów stosuje content marketing do generowania leadów i bezpośredniej sprzedaży, a Ty chcesz wyprzedzić konkurencję
Zapraszamy Cię na profesjonalne warsztaty, na których wyposażymy Cię w gotowe przepisy na prowadzenie najskuteczniejszych działań content marketingowych!
Dlaczego warto wziąć udział w nowatorskich i praktycznych warsztatach CONTENT MARKETING BOX:
  • TYLKO U NAS! Wraz z prelegentem stworzysz plan zaawansowanej mini-kampanii content marketingowej i na jej podstawie wyciągniesz praktyczne wnioski z przeglądu narzędzi Web Writera oraz zastosujesz najnowsze tajniki neuromarketingu
  • Nauczysz się samodzielnie prowadzić kampanię content marketingową od A do Z i uzyskasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania z zakresu kreatywnego marketingu treści – dzięki naszym warsztatom wzbijesz się na wyższy poziom działań contentowych!
  •  Prelegent wyposaży Cie w sprytne i trudno dostępne techniki redagowania treści na Twojej stronie www, dzięki którym zwiększysz pozycję Twojej witryny internetowej w wyszukiwarce Google – nauczysz się tworzyć przewagę konkurencyjną nad pozostałymi firmami w sektorze B2B oraz zbudujesz skuteczną komunikację z sektorem B2C
  • Dowiesz się, skąd czerpać pomysły na maksymalnie angażujący content, jak dopracować tekst, by umiejętnie „przyciągał” klientów i skutecznie konwertował – pod wykwalifikowanym „okiem” naszego specjalisty wypracujesz plan zwiększenia konwersji na stronie WWW oraz taktycznie poprawisz statystki wskaźnika rentowności ROI
  • Staniesz się TOP MANAGEREM - wykreujesz innowacyjną i rozpoznawalną markę wśród liderów w branży!
Na warsztatach dowiesz się:
  • W jaki sposób identyfikować potencjalnych odbiorców w strategii contentowej?
  • Które działania przybliżą klientów do marki, a które sprawią, że zaczniesz sprzedawać?
  • Z jakich powodów recykling treści pozwoli Ci osiągnąć wyznaczone cele SMART?
  • W jaki sposób wzbogacić content najbardziej zapamiętanym obrazem i filmem wideo?
  • Które triki psychologiczne warto stosować, by dotychczasowi klienci pozostali wierni Twojej marce?
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł netto i obejmuje:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych i cenionych specjalistów
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentami
Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

PROGRAM SZKOLENIA, czyli co znajdziesz w CONTENT MARKETING BOX
FILAR 1

Jak zbudować strategię i plan taktycznych dla działań w ramach content marketingu?

  • Grupa docelowa na start – w jaki sposób identyfikować dotychczasowych i potencjalnych odbiorców? Zestaw praktycznych narzędzi i technik do zastosowania w firmie
  • Odpowiedzi na pytania, co motywuje i angażuje odbiorców oraz skłania do udostępnienia danych zakupu?
  • Przydatne wskazówki, jak różnicować komunikację w ramach marketingu treści w zależności od odbiorcy
  • W jaki sposób pochwycić uwagę odbiorcy – od emocji do rozsądku? Przykłady sprytnych rozwiązań stosowanych w najbardziej rentownych i rozpoznawalnych przedsiębiorstwach
  • Formy i narzędzia content marketingu od A do Z – odpowiedzi na pytania - co buduje świadomość, co angażuje i skłania do pozostawienia kontaktu, a co sprzedaje?
  • Cykl publikacji – porady jak często i czy warto stosować tzw. recycling treści w budowaniu strategii marketingowej
  • Co to jest, czy warto i jak działa tzw. ever-greencontent? Przykłady skutecznego wykorzystania procesu w budowaniu marki jako ikony
  • 10 praktycznych sposobów na dystrybucję i promocję treści w ramach Content Marketingu (od SEO i AdWords przez social media po sieci CM i reklamę natywną) – ile to kosztuje i jakie efekty przynosi?
  • Jak mierzyć skuteczność działań marketingu treści – przegląd wskaźników i narzędzi krok po kroku
KAŻDY UCZESTNIK: Stworzy plan minikampanii Content Marketing.
 
FILAR 2

Jak pisać, by pozyskać uwagę odbiorcy i zaangażować go w relację z marką?

  • 10 sprawdzonych sposobów na pochwycenie uwagi odbiorcy – w jaki sposób budować atrakcyjny temat i skąd czerpać pomysły?
  • Krótko czy długo – jak pisać, by zachęcić odbiorcę, aby został z nami „na dłużej”?
  • Nano, mikro i marko content – sposoby redagowania komunikatów w celu precyzyjnego zrozumienia przekazu
  • Visual Content – sugestie, w jaki sposób obraz i wideo wpływa na umysł odbiorcy?
  • Mobile vs Desktop – sprytne wskazówki, jak pisać na urządzenia mobilne i obniżać współczynnik odrzuceń?
  • Dekalog webwritera – checklista nowoczesnego redaktora.
  • Formatowanie treści i „lifitng” językowy – sprawdzone narzędzia i techniki na „dopieszczenie” tekstu
  • Klasyka webwritera w praktyce – odwrócona piramida, skanowanie i skimming oraz wzorzec F – czy wciąż aktualny
  • Przegląd dobrych i złych przykładów redagowania treści – od WWW i SEO przez e-mail marketing i AdWords po social media
  • Lista TOP trendów w działaniach webwritingowych – jak przygotować się na zmiany
KAŻDY UCZESTNIK: Dokona przeglądu narzędzi webwritera w formie ćwiczenia praktycznego
 
FILAR 3

Copywriting, czyli jak pisać, by strategia w sieci przynosiła założone wyniki finansowe?

  • Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie? – Magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
  • Czy i w jaki sposób „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji? Opłacalne kombinacje vs. utarte standardy
  • 10 zasad tekstu sprzedażowego – jak wykorzystać potencjał słowa by skłonić ludzki mózg do podjęcia oczekiwanej i założonej reakcji
  • Ile opcji do wyboru? – W jaki sposób przestawiać oferty pakietowe, by skłaniać do zakupów?
  • „Bolesny efekt sushi” – niezawodne porady, jak eliminować ból płacenia
  • Siła "9-tki" i limitowanie oferty na klienta – przykłady tricków psychologicznych, które wpływają na mózg klienta
  • Kolory w marketingu – wpływ kształtu i barwy na wyniki kliknięć na stronie WWW
  • Kotwiczenie – przykłady poprawnego tworzenia punktu odniesienia do ceny bądź innych cech oferty
  • Social proof w praktyce – co to jest, kiedy działa a kiedy przeszkadza? Przykłady jedynych i ugruntowanych dowodów słuszności wyboru Twojej strony internetowej
  • Kupon na 20 zł teraz czy 30 zł do wykorzystania za miesiąc – co w praktyce oznacza awersja do ryzyka?
  • Różnice płci – szokującego różnice między tym co ”działa” na mężczyzn, a jak należy skutecznie argumentować ofertę kierowaną do kobiet
  • Straszyć czy śmieszyć? Przykłady komunikatów, które efektywnie oddziałują na odbiorców
  • Sprytne wskazówki, w jaki sposób używać liczb i procentów, by zwiększać sprzedaż i minimalizować "ból" klienta?
KAŻDY UCZESTNIK: Dokona analizy praktycznych przykładów technik copywritingu, neuromarketingu i
tricków psychologicznych gotowych do wdrożenia w swojej branży

 
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy