Organizator:

Praca z uczniem ze spektrum autyzmu (ASD) wymaga od szkoły nie tylko empatii i elastyczności, ale przede wszystkim znajomości obowiązujących rozporządzeń MEN, procedur i zasad dokumentowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
To praktyczne szkolenie pokaże Ci, jak krok po kroku realizować wszystkie obowiązki szkoły: od analizy orzeczenia, przez tworzenie dokumentacji (IPET, WOPFU), po ewaluację skuteczności działań.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli jesteś pedagogiem, psychologiem szkolnym, nauczycielem współorganizującym kształcenie specjalne lub nauczycielem prowadzącym zajęcia rewalidacyjne, który:
To szkolenie pokaże Ci, jak w praktyce realizować obowiązki szkoły wobec ucznia w spektrum autyzmu, zgodnie z aktualnym stanem prawnym i w oparciu o dobre praktyki edukacyjne.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Redaktor prowadząca czasopisma „Głos Pedagogiczny”, pedagog specjalny, socjoterapeuta. Autorka popularnych programów szkoleniowych dla nauczycieli oraz programów profilaktycznych dla młodzieży. Czynnie angażuje się w pomoc dzieciom z rodzin dysfunkcyjnych.
Justyna Kapuścińska – Kozakiewicz - Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Z zawodu nauczyciel i pedagog, z zamiłowania i powołania terapeuta SI. Ukończyła studia z zakresu terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej oraz liczne szkolenia, m.in. terapię ręki. Właścicielka gabinetu terapeutycznego Zmysłek Centrum Rozwoju i Wsparcia Dziecka, w którym prowadzi również liczne szkolenia dot. dzieci i pracy z nimi.
Opcja STANDARD:
Opcja PREMIUM:
Opcja SUPERPREMIUM:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!