MISJA
Duża ilość pracy szkolnej, presja nauczycieli, rodziców, opinie rówieśników, negatywne wyobrażenia o sobie – to wszystko sprawia, że znaczna część dzieci przeżywa silny stres. Żyją w warunkach wywołujących napięcia, lecz wiele z nich nie potrafi sobie z nimi poradzić. W trakcie warsztatów pragniemy pokazać Państwu, w jaki sposób możemy uczyć dzieci świadomości własnych emocji i przekonań celem redukcji negatywnych stanów emocjonalnych.
PRZEŁOMOWY UNIKATOWY PROGRAM
Obecnie współczesne dzieci i młodzież, jak nigdy dotąd, muszą się mierzyć z wieloma wyzwaniami i trudnościami emocjonalnymi oraz społecznymi. Prelegent na podstawie własnych doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą podpowie, w jaki sposób kształcić u dzieci odporność na stres oraz niwelować negatywne emocje i napięcie.
PRAKTYCZNE CASE STUDIES
Przedstawimy zestaw nowatorskich rozwiązań metodycznych do zastosowania w pracy pedagogiczno-terapeutycznej – omawiamy:
• w jaki sposób samopoznanie, czyli świadomość własnych uczuć, może łagodzić napięcie emocjonalne,
• jak uczyć dzieci obserwowania samego siebie,
• za pomocą jakich metod i technik rozwijać inteligencję emocjonalną na poszczególnych etapach rozwoju dziecka,
• jak uwrażliwiać dzieci na różne przeżywane przez nich negatywne emocje,
• w jaki sposób ‘wykorzystać’ grupę rówieśników celem wsparcia dziecka w trudnych emocjonalnie sytuacjach powodujących wzrost napięcia.
Pedagog, socjoterapeuta, trener grupowy.
Pracuje z młodzieżą od ponad 20 lat. Ukończył Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Grzegorzewskiej w Warszawie (2001), Uniwersytet Warszawski - Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego (2009), Kurs Trenerów NLP w Instytucie Neurolingwistyki (2011). Od 2013 r. kształci się w prowadzeniu treningu mindfulness w projekcie Mindfulness Association Polska. Na co dzień prowadzi zajęcia socjoterapeutyczne, tworzy programy zajęć komunikacji społecznej dla młodzieży oraz zajęć redukujących stres.
Poznań, 20.02.2020 r.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!