W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.
Weź udział w warsztatach, które poprowadzi Monika Czaplicka - specjalistka od kryzysów w social mediach, która na co dzień współpracuje z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Pod jej okiem przećwiczysz najskuteczniejsze modele postępowania w sytuacjach kryzysowych w SM i dowiesz się, jakich błędów nie wolno popełnić!
W branży online od 2006 roku. Pracuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.
Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka e-booków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.
W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!