Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

              Magazyn Online Marketing

 

Szkolenie online live

AI jako nowe narzędzie w obsłudze klienta i działach sprzedaży – jak wykorzystać ChatGPT do automatyzacji procesów

Warsztaty poprowadzi Maciej Michalewski

Sztuczna inteligencja już teraz wpływa na to, jakie decyzje zakupowe podejmują klienci, co w konsekwencji znacząco zmienia sposób sprzedaży oraz komunikacji. Według prognozy Gartnera do 2025 roku AI będzie wspierać zespoły sprzedażowe w interakcji z klientem aż w 75%. Dzięki takim narzędziom jak ChatGPT nie tylko jesteśmy w stanie tworzyć bardziej spersonalizowane oferty, ale też usprawnić obsługę klienta zarówno na etapie zakupu, jak i po nim.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się:
  • Jak sztuczna inteligencja może pomóc optymalizować obsługę klienta i zwiększać efektywność codziennej pracy?
  • W jaki sposób wykorzystać ChatGPT do szkolenia konsultantów z przeprowadzania rozmów z klientami?
  • Jak korzystać z ChatGPT, by zautomatyzować procesy i zainwestować zyskany czas w budowanie relacji z klientami?
Podczas szkolenia:
  • Zrozumiesz,  jak działa sztuczna inteligencja i ChatGPT
  • Poznasz zastosowanie ChatGPT w różnych obszarach sprzedaży i wykorzystasz AI do:
    • sprawdzania znajomości produktów i usług w Twoich zespołach sprzedażowych i obsługi klienta
    • rozwiązywania problemów i skarg klientów
    • analizy satysfakcji klienta
  • Będziesz mógł skonsultować z ekspertem wątpliwości związane z wykorzystaniem  AI do automatyzacji procesów sprzedażowych
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
  • Zdobędziesz umiejętność wykorzystania ChatGPT w tworzeniu strategii sprzedażowej
  • Nauczysz się wykorzystywać AI do tworzenia spersonalizowanych ofert i komunikacji z klientem
  • Dowiesz się, jak zaprogramować spersonalizowany Chat GPT, odpowiadający na indywidualne potrzeby naszej firmy/działu, z możliwością wgrania własnej bazy wiedzy?
Program szkolenia:
MODUŁ I

SZTUCZNA INTELIGENCJA - KLUCZOWE INFORMACJE

  • Wyjaśnienie podstawowych pojęć – co musisz wiedzieć o sztucznej inteligencji?
  • Spektakularne przykłady zastosowania AI w obsłudze klienta i sprzedaży
MODUŁ II

CHATGPT W OBSŁUDZE KLIENTA

  • Przedstawienie ChatGPT – nawigowanie po narzędziu z maksymalnym wykorzystaniem jego możliwości
  • Generowanie treści w obsłudze klienta, w szczególności w zakresie:
    • Znajomości produktów i usług
    • Rozwiązywania problemów i skarg
    • Analizy satysfakcji klienta
  • ChatGPT trenerem obsługi klienta – jak wykorzystać możliwości Chatu, zwłaszcza Czat głosowy, by przeprowadzić imitujące prawdziwą rozmowę połączenie z klientem? Jak narzucić programowi konkretną rolę i sytuację, np. rozmowę związaną z reklamacją czy negocjacją ceny?
  • Tworzenie własnych GPTs – jak zaprogramować spersonalizowany Chat GPT, odpowiadający na indywidualne potrzeby naszej firmy/działu, z możliwością wgrania własnej bazy wiedzy?
MODUŁ III

NARZĘDZIA AI DEDYKOWANE OBSŁUDZE KLIENTA

  • Przedstawienie wybranych systemów
    • Intercom
    • Zowie
  • Wdrożenie własnych rozwiązań AI
  • Ścieżka wdrożenia systemu AI do obsługi klienta – jak wdrożyć narzędzia AI do obsługi klienta od A do Z, unikając błędów nowicjusza?
MODUŁ IV

KORZYŚCI, ZAGROŻENIA I AI W OBSŁUDZE KLIENTA – CZYLI PRZYSZŁOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA

  • Korzyści i zagrożenia – jak rysuje się bilans korzyści i zagrożeń wykorzystania AI w obsłudze klienta? Na co najlepiej postawić, a co może rodzić zbyt duże ryzyko?
  • Problemy etyczne – AI czy H2H? Jakie jest miejsce sztucznej inteligencji w pracy z drugim człowiekiem?
  • Przyszłość obsługi klienta w kontekście rozwoju AI – czego możemy spodziewać się w nadchodzącym czasie?
Szkolenie poprowadzi
Maciej Michalewski
Maciej Michalewski

Posiada 13-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu. Swoje umiejętności zdobywał, budując od podstaw dwa startupy, w których był w pełni odpowiedzialny za sprzedaż i automatyzowanie procesów sprzedażowych. Maciej jest równocześnie pasjonatem technologii, którą wdraża zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. W startupie Element, który dostarcza pracodawcom narzędzia automatyzujące procesy rekrutacyjne, Maciej stworzył niemal całkowicie zautomatyzowany mechanizm obsługi procesów sprzedażowych. Oprócz prowadzenia startupu, Maciej tworzy treści na swojego bloga oraz newsletter, organizuje webinary, a także zajmuje się sprzedażą i obsługą klientów, wykorzystując do tego najnowocześniejsze technologie.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy