Organizator:
Sztuczna inteligencja już teraz wpływa na to jakie decyzje zakupowe podejmują klienci, a w konsekwencji zmienia sposób sprzedaży. Według prognozy Gartnera do 2025 roku AI będzie wspierać zespoły sprzedażowe w interakcji z klientem aż w 75%. Dzięki takim narzędziom, jak ChatGPT nie tylko jesteśmy w stanie tworzyć bardziej spersonalizowane oferty, ale też opracować strategię handlową czy generować leady sprzedażowe.
Posiada 13-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu. Swoje umiejętności zdobywał, budując od podstaw dwa startupy, w których był w pełni odpowiedzialny za sprzedaż i automatyzowanie procesów sprzedażowych. Maciej jest równocześnie pasjonatem technologii, którą wdraża zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. W startupie Element, który dostarcza pracodawcom narzędzia automatyzujące procesy rekrutacyjne, Maciej stworzył niemal całkowicie zautomatyzowany mechanizm obsługi procesów sprzedażowych. Oprócz prowadzenia startupu, Maciej tworzy treści na swojego bloga oraz newsletter, organizuje webinary, a także zajmuje się sprzedażą i obsługą klientów, wykorzystując do tego najnowocześniejsze technologie.
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!