Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Sztuczna inteligencja już teraz wpływa na to jakie decyzje zakupowe podejmują klienci, a w konsekwencji zmienia sposób sprzedaży. Według prognozy Gartnera do 2025 roku AI będzie wspierać zespoły sprzedażowe w interakcji z klientem aż w 75%. Dzięki takim narzędziom, jak CzatGPT nie tylko jesteśmy w stanie tworzyć bardziej spersonalizowane oferty, ale też opracować strategię handlową czy generować leady sprzedażowe.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się:
  • Jak sztuczna inteligencja może pomóc optymalizować strategie i podejmować bardziej świadome decyzje w sprzedaży?
  • W jaki sposób wykorzystać ChatGPT do analizy konkurencji?
  • Jak korzystać z CzatGPT, by zautomatyzować procesy i zainwestować zyskany czas w budowanie relacji z klientami?
Podczas szkolenia:
  • Zrozumiesz  jak działa sztuczna inteligencja i ChatGPT.
  • Dowiesz  się jakie są korzyści wynikające z wykorzystywania AI w takich obszarach jak:
    • projektowanie strategii sprzedażowej
    • działania OUTBOUND
    • analiza danych sprzedażowych
  • Poznasz zastosowanie ChatGPT w różnych obszarach sprzedaży i wykorzystasz AI do:
    • analizy konkurencji,
    • tworzenia spersonalizowanych ofert,
    • aktywnych działań marketingowych,
    • dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
  • Będziesz mógł skonsultować z ekspertem wątpliwości związane z wykorzystaniem  AI do automatyzacji procesów sprzedażowych.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
  • Zdobędziesz umiejętność wykorzystania CzatGPT w tworzeniu strategii sprzedażowej.
  • Nauczysz się wykorzystywać AI do tworzenia spersonalizowanych ofert i komunikacji z klientem.
  • Dowiesz się, jak z wykorzystaniem CzatGPT szybciej i efektywniej przygotować leady sprzedażowe.
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I

Podstawowe informacje o sztucznej inteligencji

  • Co to jest sztuczna inteligencja i czym jest ChatGPT?
  • Korzyści i zagrożenia stosowania sztucznej inteligencji w obszarze sprzedaży
  • Jak rozpocząć przygodę z ChatGPT?
MODUŁ II

Praktyczne zastosowanie ChatGPT w sprzedaży:

Tworzenie strategii sprzedaży:

  • Analiza konkurencji
  • Określenie grupy docelowej
  • Definiowanie Unique Selling Point (USP)
  • Kanały sprzedaży
  • Przygotowanie planu działania w sprzedaży.


Generowanie leadów sprzedażowych:

  • Bezpośredni kontakt z klientem. Działania OUTBOUND
  • Działania marketingowe i sprzedażowe INBOUND


Opracowanie komunikacji z klientem:

  • Jak zautomatyzować i spersonalizować komunikację sprzedażową?
  • Przygotowanie wiadomości spontanicznych do klienta
  • Zastrzeżenia i wątpliwości klienta – jak sobie z nim poradzić? Symulacja rozmowy
  • Przygotowanie do kampanii cold calling – tworzenie profilu klienta i analiza produktu
  • Tworzenie personalizowanych ofert z czatem GPT
  • Negocjacje i domykanie sprzedaży
MODUŁ III

Analiza danych sprzedażowych

 

  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy zbiorów danych za pomocą sztucznej inteligencji. Wyciąganie wartościowych wniosków i prognozowanie sprzedaży na podstawie analizy danych 
  • Dyskusja na temat przyszłości AI w sprzedaży. Czy sztuczna inteligencja zastąpi specjalistów?
  • Sesja Q&A

 

Szkolenie poprowadzi
Maciej Michalewski
Maciej Michalewski

Posiada 13-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu. Swoje umiejętności zdobywał, budując od podstaw dwa startupy, w których był w pełni odpowiedzialny za sprzedaż i automatyzowanie procesów sprzedażowych. Maciej jest równocześnie pasjonatem technologii, którą wdraża zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. W startupie Element, który dostarcza pracodawcom narzędzia automatyzujące procesy rekrutacyjne, Maciej stworzył niemal całkowicie zautomatyzowany mechanizm obsługi procesów sprzedażowych. Oprócz prowadzenia startupu, Maciej tworzy treści na swojego bloga oraz newsletter, organizuje webinary, a także zajmuje się sprzedażą i obsługą klientów, wykorzystując do tego najnowocześniejsze technologie.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy