Uwaga! Sprzedaż szkolenia została zakończona!

Organizator:

Magazyn Online Marketing

 

Certyfikowane szkolenie online

AI w marketingu

Razem wprowadźmy marketing na nowy poziom!

Warsztaty poprowadzi Marcin Michalski

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować Twój dział marketingu? Jak narzędzia AI mogą pomóc w tworzeniu treści, obróbce grafik, edycji audio i tworzeniu video? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie coś specjalnego.

Zapraszamy na nasze szkolenie, które przeniesie Cię w podróż przez fascynujący świat AI w marketingu. Zaczniemy od podstaw, omawiając definicję i historię AI, a następnie przejdziemy do omówienia różnych narzędzi AI dostępnych na rynku. Pokażemy Ci, jak te narzędzia mogą być wykorzystane w praktyce, na przykładach zastosowań AI w marketingu.

Następnie zagłębimy się w szczegóły, omawiając, jak generatywne AI może pomóc w tworzeniu treści tekstowych, jak ChatGPT i OpenAI mogą przyspieszyć i zautomatyzować Twoje zadania związane z tworzeniem treści. Pokażemy Ci, jak AI może pomóc w tworzeniu i obróbce grafik, a także jak narzędzia do edycji audio, takie jak Descript i Adobe Audition, mogą wykorzystywać AI do edycji audio, transkrypcji i tworzenia podcastów.

Na koniec przyjrzymy się jak AI może pomóc w tworzeniu i edycji video, w tym w tworzeniu wirtualnych konsultantów, avatarów, obsługi klienta i przerabianiu postów blogowych na video.

To szkolenie to nie tylko teoria. Przez cały czas będziemy korzystać z rzeczywistych przykładów i praktycznych zastosowań, aby pokazać Ci, jak możesz zastosować te narzędzia w swojej codziennej pracy. Będziesz miał okazję zobaczyć, jak te technologie działają w praktyce, a także dowiedzieć się, jak możesz zacząć z nich korzystać już dziś.

Nie ważne, czy jesteś doświadczonym marketerem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, to szkolenie jest dla Ciebie. Zapraszamy do dołączenia do nas i odkrycia, jak AI może zrewolucjonizować Twój dział marketingu.

Korzyści biznesowe wdrożenia AI w marketingu:
  • Podwojenie efektywności - automatyzacja rutynowych zadań, tj. tworzenia treści, raportowanie i analiza danych, co pozwoli zespołowi skupić się na strategicznych inicjatywach, podwajając efektywność ich pracy.
  • Oszczędność budżetu - wykorzystanie AI do optymalizacji kampanii reklamowych pozwoli zaoszczędzić nawet do 20% budżetu reklamowego.
  • Lepsza segmentacja - wykorzystanie personalizacji treści do lepszego dopasowania komunikacji do targetowania.
  • Trzykrotne przyśpieszenie - wykorzystanie AI w generowaniu treści marketingowych, co przyspieszy proces ich tworzenia, podnosząc produktywność zespołu kreatywnego nawet trzykrotnie.
  • Więcej energii u pracowników - zmniejszenie obciążenia zadaniami typu tworzenie raportów pozwoli na zaoszczędzenie energii mentalnej na naprawdę kreatywne zadania.
Program szkolenia
MODUŁ 1

Język

  • Czym są i jak działają modele językowe - Jak rozmawiać z Chatem GPT i nie tylko.
  • Różnice pomiędzy GPT 3.5 i GPT 4.0 - Dlaczego bezpłatna wersja jest tylko próbką możliwości, ale nie spełni oczekiwań profesjonalistów.
  • Halucynacje AI - Jak ich uniknąć, kiedy występują i w jaki sposób weryfikować prawdę.
  • Obejście ograniczeń ChatGPT przez API - Sposoby na korzystanie z modelu językowego GPT- 4 przez API dla osób nie-technicznych i nie-programistów.
MODUŁ 2

Social media i optymalizacja reklam

  • Generowanie pomysłów na posty / reklamy - Sposób tworzenia promptów na nieograniczoną ilość pomysłów kreatywnych
  • Dobieranie grup docelowych / tworzenie strategii - Jak wykorzystać AI do tworzenia strategii social mediowych tworzenia segmentów komunikacyjnych.
  • Tworzenie content planu - Najlepsze praktyki wykorzystania AI do tworzenia content planu.
  • Optymalizacja odbiorcu i tonu postów - Jak najlepiej optymalizować i analizować odbiór postów przez mieszkańców z pomocą AI. 
MODUŁ 3

AI w tworzeniu mailingów / newsletterów

  • Jak przyspieszyć pisanie maili o 90% - Konkretne prompty i porady, aby za pomocą dwóch zdań wygenerować maila na kilkanaście zdań.
  • Weryfikacja tonu wiadomości - Jak AI może wpływać na wizerunek poprzez analizę tonu komunikacji.
  • Tworzenie planu wysyłek pod email marketing - Jak w praktyczny sposób wykorzystać AI do wsparcia w tworzeniu mailingów masowych.
  • Tworzenie szablonów maili & FAQ - Sposoby jak stworzyć szablony do maili oraz pism urzędowych automatycznie uzupełnianych przez AI
MODUŁ 4

Wykorzystanie AI przy SEO ? google Ads i YouTube

  • Research słów kluczowych - Jak wykorzystać ChatGPT do poszukiwania nowych słów kluczowych pod SEO / Google Ads
  • Optymalizacja treści pod SEO - Jak wykorzystać AI do optymalizacji obecnych oraz przyszłych treści pod SEO
  • Tworzenie skryptów filmów na YouTube - Przykłady jak AI może pomóc w tworzeniu całych skryptów filmów na YouTube
  • Tworzenie treści reklam i struktury konta PPC - Praktyczne sposoby na optymalizacje  i szybkie uruchomienie kampanii PPC.
Moduł 5

Analiza dużej ilości danych w G-Sheets

  • Instalacja wtyczki GPT for work w Google Sheets - Praktyczne pokazanie jak zainstalować wtyczkę w arkuszu kalkulacyjnym Google
  • Konfiguracja i najlepsze praktyki ustawień - Jak nie zbankrutować z API OpenAI i jak ustawienia wpływają na jakość efektu końcowego
  • Praca z danymi przez GPT For Work - Konkretne przykłady jak wykonywać zadania w arkuszu, które wcześniej wymagały ręcznej pracy
  • Personalizacja treści / maili - Jak wykorzystując wtyczkę tworzyć personalizowane wiadomości lub content w oparciu o unikalne własne dane
Moduł 6

Tworzenie grafik przez AI

  • Wprowadzenie do silników Midjouney / DALLE-2 - Pokazanie możliwości i omówienie obydwu silników graficznych
  • Podstawowa nauka pisania zapytań - Jakie uzyskiwać najlepsze efekty wizualne i przegląd przez różne style
  • Podnoszenie jakości grafik przez AI - Upscale grafik niskiej rozdzielczości, rozpoznawanie obrazów, kolorowanie i naprawa starych zdjęć
  • Prawa autorskie do contentu generowanego przez AI - Na ile można wykorzystywać wygenerowane obrazy w kampanii, jakie są ryzyka i czy korzyści przewyższają zagrożenia
Moduł 7

Content audio

  • Upscale nagrań słabej jakości - Jak za pomocą AI podnieść nagrania niemalże do jakości studyjnej, nawet jeżeli jest nagrane telefonem.
  • Narzędzia AI do edycji - W jaki sposób edytować np. podcasty w taki sam sposób jak edytujemy dokumenty tekstowe
  • Transkrypcje - Przedstawienie najważniejszych narzędzi do automatycznej transkrypcji audio-text
  • Generowanie muzyki przez AI - Omówienie sposobów generowanie podkładów dźwiękowych przez AI
Moduł 8

Cotent video

  • Przegląd najważniejszych narzędzi - Przejście m.in. przez narzedzia Deepbrain.ai czy Synthesie.ai
  • Konkretne use-case do wykorzystania - Pokazanie jak każda firma może wykorzystać narzędzia do video generatywnego
  • Szybkie tworzenie filmów na podstawie artykułu - Przedstawienie narzędzi do zwizualizowania contentu tekstowego na video, ale bez wykorzystania wirtualnych aktów
Czego się dowiesz w trakcie szkolenia?
  1. Zrozumiesz, czym jest AI, jak ewoluowała na przestrzeni lat i jakie narzędzia AI są dostępne na rynku.
  2. Poznasz różne zastosowania AI w marketingu, z wykorzystaniem rzeczywistych przykładów.
  3. Dowiesz się, jak generatywne AI może pomóc w tworzeniu treści tekstowych, takich jak artykuły, wpisy na bloga, reklamy, mailingi i skrypty reklam.
  4. Nauczysz się, jak kontrolować ChatGPT 4, aby uzyskać najlepsze efekty, oraz jak korzystać z API OpenAI bez wiedzy programistycznej.
  5. Zobaczysz, jak AI może przyspieszyć i zautomatyzować różne zadania związane z ecommerce, takie jak tworzenie opisów produktów i optymalizacja pliku produktowego.
  6. Poznasz technologię Midjourney i dowiesz się, jak tworzyć, obrabiać i podnosić jakość grafik za pomocą AI.
  7. Dowiesz się, jak narzędzia do edycji audio, takie jak Descript i Adobe Audition, mogą wykorzystywać AI do edycji audio, transkrypcji i tworzenia podcastów.
  8. Zrozumiesz, jak AI może pomóc w tworzeniu i edycji video, w tym w tworzeniu wirtualnych konsultantów, avatarów, obsługi klienta i przerabianiu postów blogowych na video.
Szkolenie poprowadzi
Marcin Michalski

Strateg digital marketingowy z 18-letnim doświadczeniem. Współtwórca sukcesu agencji performance marketingowej Cube Group. Założyciel sieci afiliacyjnych NetSales & MaliSales. Speaker wielu konferencji marketingowych, auto ponad 100 artykułów o marketingu internetowym. Były wykładowca przedmiotu “Performance Marketingu” na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Juror międzynarodowych konkursów performance marketingowych. Autor strategii digital dla setek korporacji polskich i zagranicznych. Autor bloga MarketingHacker.pl. Założyciel butikowej agencji strategii digital “Marketing Hackers”.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 30 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy