Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>
Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • poczęstunek.
Prelegent
Omar Mhina
Omar Mhina

Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży Digital Marketing. W toku pracy zawodowej odpowiedzialny m. in. za tworzenie strategii obecności marek w kanałach digital, media społecznościowe oraz programatyczny zakup reklamy. W swojej karierze był odpowiedzialny za dział Social Media w Agencji Isobar.

 
'
Uwaga!

W dniu warsztatu otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności!

Dołącz do uczestników
Unikalne korzyści z udziału w naszych szkoleniach:
  • praktyczne warsztaty w zamkniętej grupie – podczas warsztatów równolegle z prelegentem będziesz na bieżąco ćwiczył wszystkie omawiane zagadnienia,
  • nasi wykładowcy są oceniani przez uczestników – współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń,
  • 100% praktycznych porad – w ciągu 1 dnia poznasz profesjonalne, praktyczne, gotowe do zastosowania wskazówki, które z powodzeniem wykorzystasz w swojej firmie.

pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z social media marketingiem dla swoich klientów

content managerów

przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy samodzielnie prowadzą profil swojej firmy na Facebooku i Instagramie

Kogo zapraszamy

online i social managerów

digital managerów

Program warsztatów
Panel I

Influencer Marketing - od czego zacząć?

  • Czym jest Influencer Marketing?
  • Rynek Influencer Marketingu
  • Trendy w Influencer Marketingu – najnowsze dane
  • Influencer Marketing a Content Marketing – budowanie spójnej komunikacji
  • Rola Influencer Marketingu w Media Mix
Panel II

Strategia Influencer Marketingu – jak ułożyć plan działania?

  • Czy Influencer Marketing jest dla mojej marki?
  • Influencer Marketing strategy framework - w jaki sposób Influencer Marketing wspiera kluczowe cele marki?
  • Jak przekuć strategię komunikacji na działania Influencer Marketingu?
  • Jakie KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) i kryteria sukcesu dobierać do konkretnej akcji promocyjnej z influencerem?
  • CASE STUDIES kampanii z influencerami – najlepsze praktyki.
Panel III

Współpraca z influencerem - jak osiągnąć maksymalne korzyści dla marki?

  • Jak efektywnie dobierać influencerów – jakich narzędzi i metodyk używać?
  • Jak zbudować efektywny proces współpracy z influencerami?
  • Jakie działania optymalizować w trakcie kampanii?
  • Jak mierzyć rezultaty kampanii z influencerami?
  • Automatyzacja kampanii z influencerami – jak ją przeprowadzić?
PANEL SPECJALNY

ĆWICZENIE: Wypracowanie wstępnego planu na kampanię z influencerami.

Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • jak stworzyć strategię Influencer Marketigu dla Twojej marki, wyznaczyć cele i dobrać odpowiedniego influencera, by osiągnąć widoczny wzrost sprzedaży,
  • jak stworzyć spójny content do strategii Influencer Marketingu, który przyciągnie wzrok potencjalnych Klientów,
  • jak oszacować koszty kampanii z influencerami oraz jak zautomatyzować taką kampanię  i prowadzić działania optymalizujące pracę influencerów,
  • jak zbudować plan na kampanię z influencerami na podstawie case study z innych firm,
  • jak wyszukać potencjalnych influencerów i rozpocząć współpracę z osobami, które posiadają duże zasięgi w Internecie tak, by stały się ambasadorami naszej marki,
  • jakie są najnowsze trendy i dobre praktyki przy współpracy z influencerami oraz jak sprawnie prowadzić negocjacje biznesowe dotyczące reklamowania naszych produktów czy usług,
  • jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań w zakresie Influencer Marketingu,
  • jakie są najlepsze praktyki dążące do budowania spójnej strategii komunikacji na linii influencer-Klient.
Weź udział w warsztatach, jeżeli chcesz:
  • zainwestować w rozwój nowych kanałów pozyskiwania Klientów i wdrożyć w swojej firmie nowoczesny Influencer Marketing, by Twoje produkty były reklamowane przez osoby posiadające duże zasięgi na Instagramie, Faceboooku czy Youtubie,
  • sprawdzić skuteczność influencerów, z którymi współpracujesz i dowiedzieć się, jakie KPI i kryteria sukcesu dobierać, jak mierzyć rezultaty oraz zoptymalizować ich działania, by przyniosło to wymierne korzyści biznesowe,
  • efektywnie oceniać, który influencer pomoże w dotarciu do Twojej grupy docelowej oraz nauczyć się, jak współpracować z blogerami, vlogerami czy youtuberami badając ich potrzeby oraz styl pracy.
Miejsce i termin

Warszawa, 30.08.2019 r.

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy