Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Patronat medialny:

Magazyn Online Marketing

 

Certyfikowane Warsztaty

Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarce w 2020 roku?

Praktyczna interpretacja wytycznych Google i skuteczne techniki budowania wysokiej pozycji stron www na warsztatach Pawła Gontarka

Sprawdź program
Jeżeli chcesz:
  • otrzymać sprawdzoną wiedzę z pierwszej ręki na temat krytycznych czynników decydujących o pozycji strony www w wyszukiwarce,
  • dostosować swoją stronę www do aktualnych kryteriów oceny stron przez Google, aby znaleźć się na top pozycjach w 2020,
  • wiedzieć, jak stosować content marketing, by nie tworzyć zbędnych treści - Google maksymalnie premiuje wartościowe strony www i zmierza do poprawy jakości rezultatów wyszukiwania,

Nie może zabraknąć Cię na najbardziej uznanych i praktycznych warsztatach na rynku!

Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • jak analizować wyniki kampanii SEO – co musisz wiedzieć o metodach pozycjonowania stron, optymalizacji czynników technicznych i link buildingu, by skutecznie osiągać stałe, wysokie pozycje w Google,
  • jakie treści najlepiej się sprawdzają – co zrobić, aby  poprawić pozycję swojej firmy w wyszukiwarce,
  • jak sprawić, aby Twój content generował ruch i wspierał sprzedaż – był atrakcyjny nie tylko dla robotów Google, ale też dla ludzi,
  • jakie aspekty techniczne warto przeanalizować, by mieć pewność, że słowa kluczowe lub linkowanie pozytywnie wpływają na Twój serwis,
  • jak prędkość i wydajność stron www może przekładać się na ich pozycję w wyszukiwarce.
Program warsztatów
Blok 1

Słowa kluczowe

Słowa kluczowe to bardzo ważny aspekt każdego serwisu. Podpowiemy, jak rozbudować treści pod kątem różnorodnych słów kluczowych i zacząć pozyskiwać ruch z długiego ogona (long tail).

  • Jak rozbudowywać treści serwisu pod kątem słów kluczowych?
  • Kreacja podstron dla słów kluczowych – na co zwrócić uwagę?
  • Co zrobić, gdy nie mamy biura w danym mieście? – lokalne SEO i pozycjonowanie na serwisu na wiele miast.
  • Narzędzia do analizy słów kluczowych (Senuto, Semstorm i inne).
Blok 2

Wartościowe treści

Treści zawierające nie tylko słowa kluczowe, ale przede wszystkim cenne dla użytkownika informacje to bezwzględny wymóg – dzięki unikalnym wskazówkom, raportom i zestawieniom podpowiemy, jak tworzyć content, który pozwoli na zwiększenie ruchu organicznego oraz skuteczniejsza sprzedaż.

  • Duplikacja treści – czy warto się z tym bić? Jak wpływa powielanie treści na serwisy?
  • Jak pisać treści na bloga, żeby były wartościowe i jednocześnie znacząco podnosiły pozycję strony www w Google ale jednocześnie konwertowały ruch?
  • Jak pisać treści na stronę opisu usług oraz w branży e-commerce?
  • Direct answer box – wynik 0 – czy zawsze jest nam potrzebny?
  • Linkowanie wewnętrzne – jak je praktycznie stosować?
  • User content generated, recenzje, komentarze – jak wpływają na pozycję strony www w wyszukiwarce Google?
  • Wersje językowe w serwisie – jakie mają znaczenie i o czym warto pamiętać?
  • SurferSEO – jak wykorzystać narzędzie do produkcji treści?
Blok 3

Search Experience Optimization

  • Omówienie przykładów fragmentów rozszerzonych (rich snippet) i ich wpływ na ruch organiczny?
  • Jak kreować i realizować meta title i description?
  • Znaki specjalne – jak je wykorzystywać, żeby wpłynąć na pozycję strony w wynikach Google?
Blok 4

Link Building

  • Jak sprawdzić, czy Twoje linki są wartościowe?
  • Skąd brać odnośniki do swojego serwisu?
  • Fora, blogi, zaplecza – jak je wykorzystywać i czy zawsze warto?
  • Niestandardowe pomysły na pozyskiwanie odnośników?
  • Jak podglądać linki konkurencji?
  • Jak zbudować „dobry” profil linków?
Blok 5

Prędkość i wydajność serwisów

  • Mobile First Index - co zmiany w indeksowaniu stron oznaczają dla właścicieli witryn?
  • Optymalizacja prędkości serwisów – podstawowe aspekty, czyli czy zawsze trzeba mieć 100 na 100?
  • Czy SSL wpływa na SEO?
Prelegent
Paweł Gontarek
Paweł Gontarek

Od wielu lat uczestniczy w życiu społeczności SEO. Ukończył Politechnikę Warszawską, Akademię Leona Koźmińskiego i Uniwersytet SWPS. W ramach swojej pracy, będącej równocześnie jego wielką pasją, organizuje liczne szkolenia oraz konsultacje z pozycjonowania. Przeprowadza audyty stron internetowych, a także pomaga pozbyć się kar i filtrów z wyszukiwarki. Od 2010 roku prowadzi bloga SEO ZGRED, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO i SEM. Pracował i pracuje dla wielu firm, instytucji prywatnych i państwowych, szczególnie jako konsultant zewnętrzny. Obecnie szef działu SEO w Fabryce Marketingu.

Miejsce i termin

Poznań, 26.02.2020 r.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

    • Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy