Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

OGÓLNOPOLSKIE CERTYFIKOWANE WARSZTATY

Najlepsze Strategie Online w Marketingu
Kompletny marketing mix w 2019 roku

Unikalne i sprytne wskazówki dla e-marketerów, których nie znajdziesz gdzie indziej!

Jeżeli:
  • odpowiadasz za marketing lub sprzedaż, rozumiesz znaczenie digital’u i chcesz wykorzystać go do zwiększenia skuteczności swoich działań,
  • chcesz poznać trendy, narzędzia i technologie, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję i skutecznie prowadzić działania marketingowe w Internecie w 2019 roku,
  • chcesz podejmować trafne decyzje dotyczące strategii promocji Twoich produktów i usług oraz skutecznie i efektywnie wykorzystać budżet marketingowy,

To weź udział w praktycznym, warsztatowym szkoleniu!

Dlaczego te warsztaty są wyjątkowe?

Dokonaliśmy starannej selekcji tematów tak, aby w ciągu 1 dnia warsztatowego pokazać Państwu najważniejsze obszary i działania w ramach online marketingu.

Skupimy się tylko i wyłącznie na działaniach, które są kluczowe, zwiększają skuteczność i efektywność prowadzonych działań.

Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Na jakie kanały, narzędzia i działania promocji postawić w 2019 roku planując kompletny marketing mix?
  • Jak w praktyce wykorzystać trendy technologiczne i konsumenckie?
  • Dlaczego mobile i automatyzacja marketingu to konieczność?
Program
Blok I

Jak przygotować skuteczną strategię? Planowanie kampanii zintegrowanych w oparciu o kanały online i offline

  • Marketing mix 2019 – najważniejsze kanały, narzędzia i technologie (B2B i B2C).
  • Jak planować i optymalizować koszty działań online?  
Blok II

Kampanie w social mediach w 2019 roku

  • Jak wybrać odpowiedni kanał w social mediach – Facebook vs Instagram vs Snapchat, a w przypadku B2B – LinkedIn czy Facebook?
  • Nowe możliwości obecności marek i reklamy na Facebooku – reklama w Messengerze, Facebook Ad Leads, katalogi produktowe dla e-commerce, re-marketing i custom audience.
  • Kampanie z blogerami i influencerami – jak wybierać, jak współpracować, skuteczne formy aktywności, które przekładają się na sprzedaż lub wizerunek, dostępne platformy do identyfikacji influencerów?
  • Rola chatbotów w online marketingu – jak je wykorzystać?
Blok III

Nowoczesny e-mail marketing i marketing automation

  • Filozofia mobile first! Jak planować i tworzyć kreacje pod mobile?
  • Jak planować i optymalizować działania e-mail marketingowe?  
  • Personalizacja, dynamiczny content, testowanie … – czyli jak zwiększyć efektywność naszych działań?
  • Znaczenie posiadania i efektywnego wykorzystania danych w działaniach e-mail marketingowych.
  • Marketing automation – czyli dlaczego musicie to wszystko zautomatyzować?
Blok IV

Mobile marketing 2019

  • Czy i jak dostosować swoje działania marketingowe pod mobile?
  • RWD, AMP, PWA – technologie mobilne.
  • Aplikacje mobilne jako element brandingowy i sprzedażowy – rodzaje, typy, projektowanie i promocja aplikacji.
  • Mobilna reklama w Internecie „krok po kroku” – formaty, przykłady kreacji i efektywność.
Blok V

Jak przygotować emisję reklamy display i wideo?

  • Kampanie zautomatyzowane – charakterystyka i zastosowanie w planowaniu kampanii.
  • Jakie dane wykorzystywać i w jaki sposób, by docierać tylko do właściwych odbiorców z Twojego targetu?
  • Mechanika i kluczowe zasady realizacji kampanii zautomatyzowanych.
Blok VI

Content marketing, branded content i treści oparte na emocjach

  • Jak tworzyć treści, które angażują i sprzedają?
  • Rodzaje treści i ich dystrybucji.
  • Jak skutecznie promować treści?
Blok VII

Najważniejsze trendy i dlaczego są one tak ważne w pracy każdego marketera?

  • UBITECH, INFOLUST – trendy związane z technologią i danymi.
  • YOUNIVERSE, PLAYSUMERS – trendy konsumenckie.
  • Jak skutecznie wykorzystać trendy w przygotowaniu działań marketingowych?
Prelegent
Marcin Rzeczkowski
Marcin Rzeczkowski

od ponad 10 lat związany z rynkiem digital w Polsce. Doradzał i realizował projekty z zakresu digital, CRM oraz data-driven marketingu m. in. dla marek AUDI, SEAT, GlaxoSmithKline, Wrigley, Nestle, L’Oréal. Prelegent na konferencjach i warsztatach branżowych np. IAB FORUM 2018, RIGA MARKETING WEEK 2018. Obecnie jako Digital Development Director koordynuje działania firmy H2H.tech w obszarze digital i technologii wspierających marketing oraz sprzedaż (MarTech).

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy