Językoznawca, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy. Wiceprzewodniczący Rady Języka Polskiego. Autor wielu słowników i publikacji z zakresu wiedzy o języku, m.in.: „O języku polskiej propagandy politycznej lat siedemdziesiątych", Warszawa 1984, „Język na sprzedaż", Warszawa 1996, „Mówi się. Porady językowe profesora Bralczyka", Warszawa 2001, „O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych", 2004. Prowadził w TVP Polonia popularny program „Mówi się". Został odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Doświadczony praktyk biznesu. Executive Partner w firmie doradczej Younicorn. Wspiera liderów w budowaniu zaufania, marki, zaangażowania i komunikacji. Pomaga budować kultury firm wokół wartości i przywództwa. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą” oraz „Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach”. Założycielka Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Mentor i coach. Wykładowca MBA.
Spotkanie będzie miało charakter rozmowy z prof. Bralczykiem – wybrane osoby będą mogły przeprowadzić analizę językową swojej wypowiedzi oraz wraz z grupą innych uczestników przeanalizować skuteczność komunikatu.
Nowoczesna komunikacja w biznesie czyli jak tworzyć eleganckie pole wpływu bez wywierania presji?
Ćwiczenie – test autodiagnostyczny
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!